Ja, niets voor mij, ik heb liever een meid met wat ervaringquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast ben ik extreem klein, strak en maagd; zelfs Guido's penis is nog struggle voor mij
OHH HELL YEAH!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan speciaal voor jou.
Voor het schoonmaken gebruik ik tegenwoordig de bezemhouder van mijn moederquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
Dit moeten we vaker doen, beetje praten over penissen, meiden onder elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zwanger in z'n kontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
man met striae. wtf................................. confused now
Dan denk ik van "SHIT, was ik nu maar terug op aarde om te neukuh"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Madridista het volgende:
Gij zondaars! Pas in de hel zult gij terugdenken aan uw boze wandel en aan uw handelwijze
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast ben ik extreem klein, strak en maagd; zelfs Guido's penis is nog struggle voor mij
Ik weet wel wat je lekker vindt.quote:
Stuur d'r ff op danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je lekker vindt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan denk ik van "SHIT, was ik nu maar terug op aarde om te neukuh"
Dan is het dus idd de hel, aangezien ik word getijsterd en gekastijd met die gedachtequote:
Ze moet je niet.quote:
Best goed tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
japsnars poging tot sex model
wd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mouzur, een verlegen jongen die loskomt als je hem op de goede plekjes aanraakt. Mouzur is nog jong en onervaren, maar wil graag leren. Mouzur is dol op zuigen! Heb jij zin in Mouzur? Hij wel in jou.
Dat denkt ze.. Maar once you go Dqodquote:
Oké, daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denkt ze.. Maar once you go Dqod![]()
Je zou jezelf eventueel gerust kunnen stellen door eraan terug te denken dat je op aarde altijd maagd bleef/zou blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het dus idd de hel, aangezien ik word getijsterd en gekastijd met die gedachte
Voor goede punten doe ik t u_uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een goed punt.
Idd je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je zou jezelf eventueel gerust kunnen stellen door eraan terug te denken dat je op aarde altijd maagd bleef/zou blijven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mouzur, een verlegen jongen die loskomt als je hem op de goede plekjes aanraakt. Mouzur is nog jong en onervaren, maar wil graag leren. Mouzur is dol op zuigen! Heb jij zin in Mouzur? Hij wel in jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |