quote:
Normaal met PL maar er is FAcup vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kom ik zaterdagmiddag door. Waarom kent zaterdag niet gewoon 24 uur avond?
Inderdaad geen zin om FA Cup te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Normaal met PL maar er is FAcup vandaag
Waarom zou je dát in hemelsnaam posten?quote:
Om het te laten zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou je dát in hemelsnaam posten?
Gelijk ingesteld als bureaublad achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Madridista het volgende:
[..]
Om het te laten zien.
Coole afbeelding toch?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelijk ingesteld als bureaublad achtergrond inderdaad.
niet vrijdags zuip jejezelf naar de kenk. en om een uurtje of 7 a 8 kom je je bed uit (Y)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kom ik zaterdagmiddag door. Waarom kent zaterdag niet gewoon 24 uur avond?
Ik vind hem ook best sexy hoor. Hij heeft zelfs op fok gezeten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Mag hem wel smexy vinden. Op bewegend beeld dan. Op foto's vind ik hem stom.
Zet wat geld op een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me nu al, zit net 15 minuten thuis
ja laat ik vooral al mijn geld gelijk weer uitgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zet wat geld op een voetbalwedstrijd.
Geloof je nog steeds in het kampioenschapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja laat ik vooral al mijn geld gelijk weer uitgeven.
Dat doe ik morgen al tijdens de mooie voetbalzondag waar Ajax weer in gaat lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |