Ik wilde steeds zeggen van: ''Tsss, die is best leuk'', maar als ik dan de grote versie zag viel het weer tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef reetveter het volgende:
http://www.sallandsbesttopmodel.nl/top-10
Nou, maar blij dat ik in Groningen woon
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde steeds zeggen van: ''Tsss, die is best leuk'', maar als ik dan de grote versie zag viel het weer tegen.
Je mag best standaarden hebben, hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef moomoo het volgende:
[..]
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60
Oh my godquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:05 schreef reetveter het volgende:
Tevens heb ik het niet op mensen die uit het niets iets in de groep gooien. Zo onderwerp was dus welke clip bleef je het meest bij. DUs ik antwoord met Christina Aguilera - Dirty. Hoor ik van achter ineens: "Oh ja, daar heb ik me voor het eerst op afgetrokken"
Klein is altijd wel fijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef moomoo het volgende:
[..]
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60
neger watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best sexy hoor. Hij heeft zelfs op fok gezeten!
wd ik geef je ff een flinke vlakke handslag in het gezicht om je wakker te schuddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Mag hem wel smexy vinden. Op bewegend beeld dan. Op foto's vind ik hem stom.
Waarom? Denk je dat dat wat gaat veranderen aan hem sexy vinden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wd ik geef je ff een flinke vlakke handslag in het gezicht om je wakker te schudden
Hij is trouwens ook echt fucking irritant als je z'n postgeschiedenis doorleest.
Ik vind het een beetje een vieze patser zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat dat wat gaat veranderen aan hem sexy vinden?
Z'n postgeschiedenis boeit me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |