Fuuquote:
Je zat te azen vriend, genoeg tijd gehad om er één te bedenken lijkt mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Fuueerste keer dat ik een nieuw deel open. En moest nog een titel verzinnen.
Ik denk niet dat we die meer krijgen...quote:
Dan kan ik het bijna niet meer zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die meer krijgen...
[ afbeelding ]
Klopt. De eerste keer was al niet geweldig, maar toen had hij het gelijk dat Boskamp naast hem zat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Pijnlijk moment dat verhaal van Gijp over de vierde man wat dit keer compleet doodsloeg.
Nee klopt, leek Grendizer wel.quote:
Ja, ik kreeg plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Pijnlijk moment dat verhaal van Gijp over de vierde man wat dit keer compleet doodsloeg.
Ja je kon zien dat hij dat verhaal echt ingestudeerd had en dat hij ging staan enzo. Maar niemand vond het grappig en toen hij klaar was wist hij zich geen houding meer te geven. Ontzettend genant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg plaatsvervangende schaamte.˛
Je omschrijft het precies zoals ik het voelde, exact.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja je kon zien dat hij dat verhaal echt ingestudeerd had en dat hij ging staan enzo. Maar niemand vond het grappig en toen hij klaar was wist hij zich geen houding meer te geven. Ontzettend genant.
Gijpie is nog steeds een heldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je omschrijft het precies zoals ik het voelde, exact.
Hij valt zo langzamerhand van zijn voetstukje.˛
onzin, hij staat nog steeds ver boven iedereen. bij mij heeft ie nog genoeg krediet in ieder geval!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je omschrijft het precies zoals ik het voelde, exact.
Hij valt zo langzamerhand van zijn voetstukje.˛
Ja, ik ook hoor. Maar het klonk wel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin, hij staat nog steeds ver boven iedereen. bij mij heeft ie nog genoeg krediet in ieder geval!
en over de knuffel van Sjekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
ze hadden het meer over arsenal barca moeten hebben
Als je een beetje kritisch bent, moet je constateren dat Gijp niet echt uit de verf kwam vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
Kennelijk ben ik de enige hier die René grappig vond
Ja wth, Arsenal - Barca kwam niet eens aan bod.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef Caspervw het volgende:
Jammer dat de Champions League totaal niet is besproken, is dat om de Europa League meer te promoten omdat ze daar van de rechten hebben?
Doe geen moeite.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest al na 15 minuten onverwachts weg. Morgen maar ff de herhaling opzoeken.
En de mogelijkheid op herhalingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef Caspervw het volgende:
Jammer dat de Champions League totaal niet is besproken, is dat om de Europa League meer te promoten omdat ze daar van de rechten hebben?
Ik zie het nu ook op mijn iPad, kutzooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die meer krijgen...
[ afbeelding ]
Vond ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je een beetje kritisch bent, moet je constateren dat Gijp niet echt uit de verf kwam vanavond.
Hij kan beter niet te veel grappen vantevoren instuderen. Dan krijg je een beetje het Tijl effect
Mwa er zaten weinig momenten in die je over een maand nog herinnerd maar ik vond het toch een degelijke aflevering hoorquote:
Poeh dat wordt weer een hoop borsthaar en een hoop getrap. Eigenlijk moet Derksen zeggen dat hij Erik een geweldige jongen vind die hij nooit wat aan zou doen. Ik bedoel Erik doet en zegt altijd het tegenovergestelde, dus misschien laat hij zichzelf dan wel verdwijnen.quote:
Het is maar net wat je verwachtingen zijn. Sommige stellen die namelijk absurd hoog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef S0nic het volgende:
Ik heb deze aflevering niet kunnen gezien, maar ik heb blijkbaar niks gemist?
Lulde zich er prachtig uit door te stellen dat hij dacht dat het toch echt anders was zoals alleen hij dat kanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Toad het volgende:
Prachtig dat ze Gijp 10 minuten laten doorpraten over de 4e man en hem er dan even op wijzen dat het gewoon een scheidsrechter is.
Afzeiken is wel weer erg overdreven. Gewoon een iets mindere aflevering, maar zeker wel vermakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond ik niet.
En altijd improviseren? Alsof iedereen dat zomaar kan.
Lekker makkelijk weer hoor afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |