Balen van een tv-programmaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Fuck, ik baal hier echt van, ik ga een topic openen op L&R![]()
Minder jokers = minder kans.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar daarmee stuurt zij hem toch niet naar huis? Als Pepijn op de mol zat was hij erg toch wel in gebleven. Jokers of niet.
Maar die 3 vragen die je dan extra goed hebt weegt niet op tegen het juist op de mol zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Minder jokers = minder kans.
Ik vind het een goede theorie, al wil ik het niet geloven.
Ik vind dat er leuke opdrachten in zitten, het is beeldschoon gefilmd en gemonteerd, de meeste kandidaten vind ik erg leuk en het blijft spannend. Als Art de Mol is zou ik het niet een dieptriest seizoen vinden maar wel een gigantische anticlimax van een mooi seizoen. Paar seizoenen geleden haakte ik halverwege af toen er te veel werd gemold door niet-Mollen, dat gedoe met topito's en zo, vond ik totaal niet interessant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef jpjedi het volgende:
Als Art de mol is zou het wel een dubbel dieptriest seizoen zijn
Ik bedoelde de achtergrondmuziek vanaf 23:00quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Een vlinder en daaronder muziek van de Butterfly Effect zetten? Dus opzichtige montage wordt wel uitgevoerd? Dus Art is wel de Mol?
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
...Jongens?
Deze Theorie is rond Aflevering 3 ontwikkeld,Zie Op het spoor van: aflevering...Weet niet meer
In aflevering 1 zien we: Hanna vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
DEZE THEORIE KLOPT GEWOON
Weet ik,maar nu we verder zijn is het van meer belang..omdat tot nu toe alles kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.
Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Oh en by the way, heeft iemand bij de vulkaanopdracht, toen ze de eerste koffer tegenkwamen, de tekst op de vulkaangesteente gezien? In wit kalk geschreven op zwart gesteente. Misschien is het al genoemd, maar ik weet niet wat het betekent?
Nicarao Life Toursquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.
Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.
Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Toursquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al is het opgelost en waarschijnlijk dus geen aanwijzing, ik wilde toch even de screencap plaatsen (die dankzij mijn trage computer nogal op zich liet wachten..):
[ afbeelding ]
Dit was rond 15:50 min. in de aflevering
Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
In aflevering 2 zien we:
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Anna zit op Art, Soundos op Patrick en Karin dus het lijkt aannemelijk dat Soundos in afl. 9 te veel richting Karin zal trekken met de test en er dan uitvliegt.
haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Tours
http://www.nicaraolake.com/volcanoes_route.html
Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.
Art vraag 11: heeft veel aanwijzingen met 11 gegeven (o.a. dat er 83 manieren zijn waarop we in Nederland regen noemen in de vorige aflevering, 8+3=11), 11 is het mollencijfer... zou dus wat mij betreft ook de mol kunnen zijn!
Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zeequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaan
haha die zal je even zelf moeten zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zee
dat ben ik met je eens: de laatste drie (wat mij betreft zijn Soundos en Anna het echt niet) zijn moeilijk te bepalen, omdat ze alledrie lopen te mollen. Wat dat betreft zijn de anderen die geen mol zijn (of het nu Patrick, Art of Karin is) het spel irritant aan het spelen. Ik vind het zelfs saai te noemen.. pas als het bij die drie komt, wordt het weer interessant. Maar ik durf te wedden dat, tot op het laatste moment, de andere twee die in de finale zitten, ook lopen te mollen als een gek. Dan heb je eerder drie mollen in een spel dan één.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.
Je helpt me lekker bij m'n prono.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
In aflevering 2 zien we:
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Ja en nee,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Wat slaat dat opquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:
Oud, ik ben die oude excuus-kandidaten echt zat. Er zit altijd wel een oudere vrouw in.
Ja dat vond ik ook vreemd dat Pepijn de enige was die geen jokers had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Ik vind Patrick eigenlijk te veel positieve bijdragen leveren, waardoor ook de pot wordt gevuld, om de mol te kunnen zijn. Art draagt een stuk minder bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:18 schreef Lemming22 het volgende:
Ik blijf op Patrick. Ik heb hem niet veel molacties zien uithalen in deze aflevering maar als je namen gaat afstrepen blijft hij over:
Anna had ook maar 1 joker natuurlijk, dus dan had de rest nog altijd meer kans dan haar om erin te blijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja en nee,
Als eerste is de opdracht nog niet geheel duidelijk en toen zag je Karin gokken (of dat claimde ze natuurlijk). Daarna is iedereen nerveus omdat ze ook die 3 jokers willen. Dan helpen ze elkaar in de hoop dat ze daarna ook geholpen worden. Tot natuurlijk iedereen behalve pepijn die 3 jokers heeft. Het is heel slim om ten minste 1 iemand er naast te laten grijpen, anders heb je er zelf ook weinig aan gehad.
Anna had inderdaad 1 joker, maar 0 jokers is natuurlijk nog beter. Daarnaast had Pepijn natuurlijk ook alle rede om niemand te vertrouwen precies om wat ik net aangaf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind Patrick eigenlijk te veel positieve bijdragen leveren, waardoor ook de pot wordt gevuld, om de mol te kunnen zijn. Art draagt een stuk minder bij.
[..]
Anna had ook maar 1 joker natuurlijk, dus dan had de rest nog altijd meer kans dan haar om erin te blijven.
En Pepijn gokte volgens mij ook vooral, omdat hij de anderen niet vertrouwde.
Pepijn zei tijdens het filmpje bij het maken van de test dat hij op Karin zat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef Crutch het volgende:
Op wie zat Pepijn eigenlijk als mol te gokken?
Ik begin Karin wel steeds meer te verdenken, of ze heeft ondanks haar leeftijdsvoorsprong écht een motorische stoornis hoor.
Sowieso vind ik het al vreemd dat ze het zo lang volhoudt, daarentegen is ze natuurlijk niet de domste.
Nee dan was het een leeftijdsvoordeel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pepijn zei tijdens het filmpje bij het maken van de test dat hij op Karin zat.
Wat bedoel je met leeftijdsvoorsprong? Ze is toch een stuk ouder dan de rest, het lijkt me dan dat je eerder een achterstand hebt.
Het is Patrick! Trust mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Haha, heerlijk al die mensen die vorige week nog zeker waren dat het Pepijn was haha.
Ik moet alles nog even terug lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody! Maar ik denk het ook. Ook al vind ik het raar dat Art er nog in zit die voor Anna gaat. Maarja, als de theori klopt dan vliegt Anna eruit volgende week en die zat op Art. Hij had natuurlijk ook 3 jokers. Patrick was in ieder geval weer dom bezig met die kisten en in de zee heb ik hem ook niet veel zien doen.quote:
Zou dat kunnen omdat Art en Patrick samenwerken? Art vertrouwt Patrick misschien wel iets teveel maar dankzij die enorme hoeveelheid jokers zal hij sowieso wel doorkomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Trust nobody! Maar ik denk het ook. Ook al vind ik het raar dat Art er nog in zit die voor Anna gaat. Maarja, als de theori klopt dan vliegt Anna eruit volgende week en die zat op Art. Hij had natuurlijk ook 3 jokers. Patrick was in ieder geval weer dom bezig met die kisten en in de zee heb ik hem ook niet veel zien doen.
Ow en Soundos liet de helft van dat ding vallen, die werd wel volledig geteld door PJ dus geen molactie.
Op dat moment dacht ik eerder aan een molactie van Pepijn, die de koker had losgemaakt, in de hoop dat Soundos de helft zou verliezen en er dus minder geld in de pot kwam. Maar goed, die theorie kon wat later de vuilnisbak inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Trust nobody! Maar ik denk het ook. Ook al vind ik het raar dat Art er nog in zit die voor Anna gaat. Maarja, als de theori klopt dan vliegt Anna eruit volgende week en die zat op Art. Hij had natuurlijk ook 3 jokers. Patrick was in ieder geval weer dom bezig met die kisten en in de zee heb ik hem ook niet veel zien doen.
Ow en Soundos liet de helft van dat ding vallen, die werd wel volledig geteld door PJ dus geen molactie.
Ik zat ook zo op Pepijn dat ik nog steeds in shock benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef Soempie het volgende:
![]()
Zojuist de aflevering teruggekeken. Ik zat zo op Pepijn, maar tijdens deze aflevering was wel duidelijk dat hij het niet kon zijn. En nu ligt hij er nog uit ook. Echt jammer, want ik vind hem de leukste in deze afleveringen.
En nu weet ik het niet meer. Ik switch naar Anna. Juist omdat ik haar helemaal niet verdenk.
Ik hoop het niet zeg, écht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef wolferl het volgende:
Soundos doet niet veel, en wanneer ze iets doet, is het minimaal, om maar de schijn weg te krijgen.
Ik zit zo op Soundos als mol.
Zou wel lomp zijn, Soundos als mol.quote:
Ik vind het wel mooi dat zoveel mensen dachten dat hij het was (mijzelf incluis) en dat hij het dan niet blijkt te zijn. Dan is het dus toch een goed spel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou vind het niet zo geweldig dat hij het niet is. Zou een leuke Mol geweest zijn.
Hoe je het ook wendt of keert; Soundos is sowieso lomp.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou wel lomp zijn, Soundos als mol.
Maar kom op, Patrick doet meer goeds dan slecht, Art is TE opzichtig als mol, Karin ook tevens. Anna is TE goed om mol te zijn. Soundos is zichtbaar onzichtbaar.
Hoezo ligt Art er dan uit? Die gast heeft Jokers voor 't leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert; Soundos is sowieso lomp.
Ik twijfel over Anna en Karin.
Als Art geen mol is dan ligt hij er jammer genoeg volgende week uit.
Ja, eigenlijk denk ik ook Patrick. Ik zat op Pepijn en als tweede verdacht ik Patrick. Nu ligt Pepijn er toch uit en vanmorgen dacht ik opeens: dan zal het Anna wel zijn! Ik kan het namelijk totaal niet inschatten blijkt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zat ook zo op Pepijn dat ik nog steeds in shock ben![]()
Maar ik ben nu echt benieuwd naar het einde en wie het nu echt is.
Ik gok dan op Patrick..
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hoezo ligt Art er dan uit? Die gast heeft Jokers voor 't leven.
Wut? Nog steeds?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).
Nee, maar hij er nog wel een paar over hebben. In totaal had hij er 9 dacht ik (5-1 bij de eerste aflevering, 3 bij deze aflevering en dan nog 2 van Patrick).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut? Nog steeds?
Dan hoop ik dat Soundos alsnog mag vertrekken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:24 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat voor redenen zijn er nu eigenlijk waarom Soundos de mol niet zou zijn? Dat ze "executie" voorstelde? Dat vind ik om eerlijk te zijn wel erg mager. Het gaf haar trouwens ook de mogelijkheid (te horen aan de reacties van de deelnemers) om de planken-opdracht te regelen, waar ze volgens mij uiteindelijk met veel schreeuwen weinig constructiefs heeft gedaan.
Deze aflevering deed ze ook niet zoveel. Ja, de kokertjes met geld aan land brengen. Daar breng je niet veel mee op maar het valt amper op. Met de kisten zag ik haar ook weinig doen en ze was te laat beneden om haar 200 euro te kunnen verzilveren.
Verder vind ik haar bij vlagen zo dom/naïef overkomen dat ik me afvraag hoe het komt dat ze er nog in zit. Ik denk nog steeds dat ze veel slimmer en gehaaider is dan we zien.
Oja, ze is ook de deelneemster die het makkelijkste in de bus kon zitten zonder op te vallen. Maar dat is wel erg vergezocht.
Dit soort dingen heb je natuurlijk met elke deelnemer maar om haar gelijk al weg te strepen als mol gaat me wat te ver.
Dan zou Patrick de Mol kunnen zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef wolferl het volgende:
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).
gelukkig hebben we de beelden nog.. Waar blijven die gifjes van Pepijn's run en honkbaljump en het bergdansen...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan worden het alleen nog mongolen en nepMollen.
Het is zover
Het jeep-fanatisme zie ik inderdaad ook als mislukte molactie. Lekker fanatiek geld ophalen en hopen dat de tijdslimiet niet gehaald worMaarEh zo toch goodwill kweken. Maar verder zit ik prima in mijn Patrick-tunnelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Patrick was inderdaad fanatiek bij de Jeepopdracht maar wellicht dat hij mikte op de tijdslimiet.
Daarnaast: Goede post Guanabana, ik ga er totaal in mee. Soundos lijkt mij niks.
Nee hoor:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:12 schreef Mykonos het volgende:
Bijna iedereen zat op Pepijn en die vloog eruit.
Nu zit bijna iedereen op Patrick, dus ik weiger te geloven dat het Patrick is. Zou zelf ook inzetten op Karin of Soundos.
Tand om tandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef MrManiak het volgende:
Wat was trouwens de naam van deze aflevering?
Danku!quote:
Alleen dat Art de enige was met hele vieze handen bij het maken van de test. Mollenklauwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Danku!
Weinig verdachte of grote hints/theorieen, afgezien van die van Jor_dii dan... Iemand nog wat leuks gezien?
Karin is dus niet de Mol? Tevens verstevigd het mijn verdenking van Patrick als hij zegt op Karin te zitten..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee hoor:
Patrick: Karin
Pepijn: Karin, 100%
Karin: Pepijn doet geheimzinnig, maar toch spreiden.
Soundos: Patrick
Anna: Art...of juist weer niet? Hij gedraagt zich teveel als mol.
Art: Anna loopt altijd vooraan. Ze wil altijd als eerste. Mooie positie als Mol. Ik ga op Anna.
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Karin is dus niet de Mol? Tevens verstevigd het mijn verdenking van Patrick als hij zegt op Karin te zitten..
Wat zei hij ook alweer precies dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Art begon tijdens het tillen over Griekse goden/mythologiën. Verwijzing naar Artemis/Diana?
Hij associeerde iemand met iemand uit een mythe oid, weet het niet precies meer. Zal straks een kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zei hij ook alweer precies dan?
O ja, de mythe van Sisyfus. Die had de goden meerdere malen bedrogen en moest voor straf een enorm blok marmer een berg op rollen. Telkens als hij bijna boven was, rolde het blok marmer weer naar beneden en zo moest hij eeuwenlang doorgaan, zonder ooit te slagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij associeerde iemand met iemand uit een mythe oid, weet het niet precies meer. Zal straks een kijken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Danku!
Weinig verdachte of grote hints/theorieen, afgezien van die van Jor_dii dan... Iemand nog wat leuks gezien?
Hoe kan Pepijn er uit vliegen als Karin de Mol is? Dat is gewoon niet mogelijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Mishu het volgende:
Nou ik had dus een theorie van tand om tand = oog om oog, tand om tand. Pepijn verdenkt Karin als mol, Karin is mol, Karin help alleen Pepijn niet bij het spel met de jokers. De mol doet goede zaken: niet meedoen met tillen kist, geen enkele koker, traag de berg af.
[..]
Sterker nog volgens mij noemt ze altijd degene die er uit gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef mane het volgende:
Ik heb het ook heel raar gevonden dat Karin toch steeds een groen scherm kreeg, al zat ze meerdere keren helemaal fout met wie volgens haar de mol was. Ik begin Karin ook als een serieuze optie te zien, omdat het toch ongekend is hoe ze met haar dommigheid zo ver is gekomen.
Dat zou een fraaie aanwijzing zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
Sterker nog volgens mij noemt ze altijd degene die er uit gaat
http://www.binsearch.net/(...)28knoevel%29&max=250quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er / heeft iemand hier torrents van de aflevering van gisteren? Wil niet het hele topic doorspitten ivm de spoilers e.d.
Dus please PM me
Danku
Oeh, welke? Alleen uit BN-er seizoenen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
Bij de madiwodovrijdagshow net mollen uit vorige seizoenen
Inge, Dennis & Kim!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oeh, welke? Alleen uit BN-er seizoenen?
Ja die klopt nog. Volgende week Anna eruit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Er was hier laatst iemand met een getallen beredenering en aan de hand van die getallen kon je zien wie er uitviel. Klopt die nog steeds?
Dat wat ze in de uitzending zeggen is niet noodzakelijk wat ze stemmen hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee hoor:
Patrick: Karin
Pepijn: Karin, 100%
Karin: Pepijn doet geheimzinnig, maar toch spreiden.
Soundos: Patrick
Anna: Art...of juist weer niet? Hij gedraagt zich teveel als mol.
Art: Anna loopt altijd vooraan. Ze wil altijd als eerste. Mooie positie als Mol. Ik ga op Anna.
Misschien was ie geil?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef gohan16 het volgende:
Waarom kreeg Karin geen 200 briefje net voor dat ze de berg af moesten lopen? Dat was een heel opvallend moment in de aflevering. En waarom knijpt pieterjan in de tiet van Karin?
Dit is wat ik zelf ook bedacht had, maar zoiets kán toch niet? Er is wel iets raars met die twee aan de hand ja, maar als Art al weet dat Patrick de Mol is wat heeft het programma dan nog voor zin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Arth_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Art en Patrick een afspraak hebben, dat Art weet dat Patrick de Mol is en heel erg net doet alsof hij zelf de Mol is om verdenking van Patrick af te halen (wat niet zo lijkt te lukken) en Patrick als dank wat jokers en/of informatie aan Art doorgeeft.
het is inderdaad geen programma waar je vals gaat spelen. anders ben je wel heel zielig. In ieder geval zit ik nu voor de volle 110% op Patrick. Hij is de enige die ik nog 0,000001% wantrouwde toen ik Pepijn verdacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit is wat ik zelf ook bedacht had, maar zoiets kán toch niet? Er is wel iets raars met die twee aan de hand ja, maar als Art al weet dat Patrick de Mol is wat heeft het programma dan nog voor zin.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Arth_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Art en Patrick een afspraak hebben, dat Art weet dat Patrick de Mol is en heel erg net doet alsof hij zelf de Mol is om verdenking van Patrick af te halen (wat niet zo lijkt te lukken) en Patrick als dank wat jokers en/of informatie aan Art doorgeeft.
Haha, ik heb van je tunnelvisie op Pepijn genoten (en het op je bek gaan darbij natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef kletspastoor het volgende:
naaaaah... ik wist 110% zeker dat Pepijn de mol was. Pas tijdens deze aflevering begon ik te twijfelen omdat hij wel heel veel geld binnenhaalde en goede ideeën had... Maar ik belandde echt in een serieuze shock bij dat rode scherm.
Ik durf ineens een hoop mensen niet meer onder ogen te komen![]()
Er was toch zo'n schema die alle afvallers en de mol juist voorspelde... Volgens dat schema was Pepijn ook de afvaller, en was Patrick daar niet de mol?
Ik ga nu voor Patrick (al voelt dat heel erg als vreemdgaan). Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Soundos en Art te veel opzichtig mollen en Karin en Anna vertrouw ik te veel.
Heeft iemand nog gifjes van die sprong van Pepijn op het strand en dat dansen op de heuvelhelling. Echt de mooiste momenten van dit seizoen
Sinds wanneer doet een mol zo z'n best voor de pot dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:37 schreef ari_zahav het volgende:
Ik zit nog steeds 100% op Anna sinds de 1e aflevering omdat ze steeds beter is geworden in het liegen
Bij de busopdracht kan er 3000 euro zijn verloren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis nog steeds opdrachten waarbij ze geld kunnen verliezen in plaats van alleen maar geld niet winnenDat maakt het veel spannender.
Hier nog een...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef kletspastoor het volgende:
Ik durf ineens een hoop mensen niet meer onder ogen te komen![]()
Yes please.quote:Heeft iemand nog gifjes van die sprong van Pepijn op het strand en dat dansen op de heuvelhelling. Echt de mooiste momenten van dit seizoen
Patrick was juist de gene die bij die kleinere kist zei: deze kan ik met 1 hand optillen hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Haha, ik heb van je tunnelvisie op Pepijn genoten (en het op je bek gaan darbij natuurlijk).
Ik vind trouwens dat de montage ook wel veel zegt bij WIDM. Eigenlijk hebben ze over heel het seizoen iedere kandidaat wel een beetje neergezet als mol door een beetje leuk te monteren. Op het laatst doen ze dat toch minder en nu zag je eigenlijk weinig duidelijk molacties meer van Patrick. Alleen Art was weer opvallend bezig met die kisten en dat lieten ze duidelijk zien. Patrick hoorde jet wat stamelen op de achtergrond maar dat lieten ze in de montage een beetje in het midden. Misschien ga ik nu op mn bek met tunnelvisie maar ik zit nog steeds op Patrick. En met Patrick al mol kan ik nog een beetje leven. Karin zou te triest zijn, Soundos slaat zelfs opdrachten over en Art is gewoon de grootste nepmol sinds Nadja Hupscher (ofzo).
Anna is gewoon een heerlijke kandidaat in het rijtje Paul rabberink, Arjen, Erik etc (dus niet alleen haar uiterlijk).
Gelukkig is ze het ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Als Karin het is dan heb ik weet hetzelfde als voorgaande jaren; ik heb de mol al vanaf aflevering 1 (had ik ook bij Jon en Kim) en laat me vervolgens afleiden door al die andere nepmollen.
Nee ik wil Karin niet als mol.
Komt mooi uit, zodra het bekend is, is het seizoen afgelopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef ralfseltje het volgende:
Als Karin de mol is stop ik met kijken. Dat kan echt niet![]()
Dat schoot ook al door mijn hoofd hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komt mooi uit, zodra het bekend is, is het seizoen afgelopen.
alstuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hier nog een...
[..]
Yes please.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
alstu
pepijn en de sprong
[ afbeelding ]
pepijn op de maan
[ afbeelding ]
en pippi en de kist
[ afbeelding ]
Art is ook een aanfluiting, degene die de boel zou moeten saborteren heet de mol omdat hij of zij ondergronds (en dus niet opvallend) te werk gaat en probeert zich juist niet verdacht te maken. Dat is toch een beetje het hele concept van het spel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk zou ik Karin of Soundos erger vinden als Mol dan Art. Art is wel super-obvious, maar wel een mol.
Soundos heeft veel te veel dingen goed gedaan en Karin ook. Als Art niet de Mol is dan hebben we straks een kandidaat die nog meer gemold heeft dan de mol zelf.
Nee, stiekem hoop ik toch Patrick of Art. De rest zou een aanfluiting zijn.
ja. het is patrick. ik weet het nu echt zeker (nu Pepijn er uit ligt). Art zal WIDM winnen, Karin is de verliezend finalist en anna, het laatste moois dat er nog in zit, zal helaas volgende week het rode scherm zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Art is ook een aanfluiting, degene die de boel zou moeten saborteren heet de mol omdat hij of zij ondergronds (en dus niet opvallend) te werk gaat en probeert zich juist niet verdacht te maken. Dat is toch een beetje het hele concept van het spel.
Wat een aanfluiting is het dan als een mol gewoon in het volle zicht de boel gaat zitten verzieken.
En het is niet zo dat dit een goede tactiek is 'want mensen denken dan dat het te opvallend is dus verdenken ze hem niet', als je op de site van de avro kijkt zie je al dat de meeste mensen Art wel verdenken.
Voor mij gaat een mol ondergronds en dus niet opvallend te werk en valt Art dus af.
Anna (in het begin mijn mol) heeft zich ontpopt tot een bloedfanatieke kandidaat die de pot aardig weet te spekken, valt dus ook af.
Soundos heeft wel wat moldingetjes gedaan, maar daar staan wat mij betreft te veel dingen tegenover die een mol nooit zou doen.
Karin brengt te veel geld in de pot waar een mol dit absoluut zou laten (zoals de mandjes) en doet mee aan opdrachten, ook al heeft ze hoogtevrees. Als mol kun je natuurlijk makkelijk hoogtevrees in het spel gooien bij de touwopdracht en ze had ook langzamer van die berg af kunnen rennen, dat was niet opgevallen.
Patrick blijft dan over:
• Brengt wel eens wat geld in de pot, maar niet super veel. Net wat kleine bedragen hier en daar waardoor het net lijkt alsof hij netjes zijn best doet en het niet opvalt dat hij waarschijnlijk meer binnen had kunnen brengen.
• Krokodillentranen toen hij niet over het touw is gegaan, uiteraard met een mooie zonnebril erbij op.
• Heel gefocust om bij elk paaltje te stoppen en zoeken, heel handig natuurlijk als je niet wilt dat het bedrag nog wordt verdubbeld.
• Geeft lukraak jokers weg, tja, die heeft een mol natuurlijk zelf niet nodig..
• Kiest bij de vuurwerkopdracht de verkeerde envelop.
• Voegt niets toe aan de boobytrapopdracht.
• Wazige contactadvertentie die op zoveel mensen kon slaan.
• 2008 op het schilderij.
• Elvis bij de plakopdracht.
• Verkloot tijd bij plankenopdracht.
• Pakt geen kokers bij paarden/koeien opdracht
• etc. etc. etc.
Kolere, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef Guanabana het volgende:
wat ik ineens bedacht, misschien is het veel en veel te simpel, maar de 11e letter van het alfabet is de K.
Vraag altijd af of zo'n hint logisch is. Waarom zouden ze nou juist in het elfde seizoen het alfabet er bij halen. Omdat er geen logica achter zit (je kan net zo goed zoeken naar een deelnemer die met voor en achternaam 11 letters heeft), zal het geen hint zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef Guanabana het volgende:
wat ik ineens bedacht, misschien is het veel en veel te simpel, maar de 11e letter van het alfabet is de K.
Op het WIDM forum is die afval-theorie trouwens een beetje anders:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Vraag altijd af of zo'n hint logisch is. Waarom zouden ze nou juist in het elfde seizoen het alfabet er bij halen. Omdat er geen logica achter zit (je kan net zo goed zoeken naar een deelnemer die met voor en achternaam 11 letters heeft), zal het geen hint zijn.
Ik geloof in de theorie dat Patrick de mol is, Art de winnaar, Karin verliezer, Soundos vierde, en Anna die er volgende week uitgaat. Die voorspelde alle andere afvallers en rondes dat er niemand uit ging juist.
quote:Hanna --> op het beeld zie je dat Hanna vraag 2 invult, en in welke aflevering is Hanna afgevallen? Juist afl.2
Horace --> Je ziet dat hij vraag 3 invult, afgevallen in afl. 3
Jan, vraag 5, afgevallen in afl.5
Pepijn, vraag 7, afgevallen in afl.7
Anna, vraag 8, valt dus af in volgende aflevering
Karin, vraag 10, valt af in afl. voor de finale
Art, 11, dus misschien de 11de mol?
Soundos, 20
Patrick, 20
Dus finalisten Art, Soundos en Patrick
Mooie beelden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
alstu
pepijn en de sprong
[ afbeelding ]
pepijn op de maan
[ afbeelding ]
en pippi en de kist
[ afbeelding ]
Klopt niet, want afl 10 is de finale. Alleen afl 9 hebben we geen info.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op het WIDM forum is die afval-theorie trouwens een beetje anders
[..]
Leuk die filmpjes..Pepijn nam een flinke duikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef kletspastoor het volgende:
alstu
pepijn en de sprong
[ afbeelding ]
pepijn op de maan
[ afbeelding ]
en pippi en de kist
[ afbeelding ]
Ik vind deze theorie eigenlijk wel beter, want dan is Art nog steeds de molquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Klopt niet, want afl 10 is de finale. Alleen afl 9 hebben we geen info.
Toen Pepijn met het idee kwam om die kist op z'n hoofd te dragen, dacht ik wat is dit voor een Art-actie. Ik lag echt dubbel toen ie m serieus op z'n hoofd en ook nog 's makkelijk wegliep.
Gvd, wat een held
Ik heb daarom ook mijn vraagtekens gezet bij de laatste 3/4 omdat je niet weet hoe je het moet interpreteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op het WIDM forum is die afval-theorie trouwens een beetje anders:
[..]
Get in line!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik was (ben) superverliefd op PepijnWat nou Jan de hunk?!
Echt geweldig. En dan nog zeggen: Ja, dat weet je misschien niet, maar ik heb jaren bij de Masai in Kenia gewoond!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Klopt niet, want afl 10 is de finale. Alleen afl 9 hebben we geen info.
Toen Pepijn met het idee kwam om die kist op z'n hoofd te dragen, dacht ik wat is dit voor een Art-actie. Ik lag echt dubbel toen ie m serieus op z'n hoofd en ook nog 's makkelijk wegliep.
Gvd, wat een held
Waar staat die promo? Zit mobiel dus kan zelf even niet zoeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Marloes het volgende:
Ik zag net de promo.. Het is zover, de mol gaat om hulp vragen!
Ik zal even voor je zoeken, ik zag het op tv vanavond!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar staat die promo? Zit mobiel dus kan zelf even niet zoeken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:05 schreef sbientje het volgende:
die arend + ravijn hint vind ik de slechtste van 11 seizoenen
Dat zijn dan wel echt de allerzwakste hints ooit. Anna is veel te fanatiek ook. Denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ook vanwege twee hints: op minuut 33:33 zien we Anna met een joker met daarop "De Mol", vol in beeld. Bij de test zien we dat bij de vraag "Wie is de mol?" Anna wordt aangeklikt.
En nog steeds het introfilmpje waarin ik toch écht "Anna is de mol" hoor.
Dan zou die kleur allicht vaker voor moeten komen. Plus dat het recyclen van hints wel goedkoop is.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef texelonia het volgende:
Hey door die strip bedenk ik mij ineens... Karin had idd een groene handdoek met het mastermind spel. Vorig jaar was er een hint met auto's en kleurtjes, en Kim had als enige groen, of zoiets? Keek toen zelf niet, dus weet niet hoe het exact zat. Zou dit met die handdoeken niet net zoiets kunnen zijn?
quote:Op maandag 21 februari 2011 07:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ben er nog steeds van overtuigd dat Anna de mol is. Ben zelfs na afl. 7 overtuigder dan ooit. Zoveel (onnodig) geld heeft Anna namelijk niet gepakt.
Ook vanwege twee hints: op minuut 33:33 zien we Anna met een joker met daarop "De Mol", vol in beeld. Bij de test zien we dat bij de vraag "Wie is de mol?" Anna wordt aangeklikt.
En nog steeds het introfilmpje waarin ik toch écht "Anna is de mol" hoor.
Anna brengt ook geld in de pot als het niet hoeft. Daarnaast vliegt Anna volgende week eruit, en ik heb zoveel onzin-hints gehoord over Anna dat ik me gewoon niet meer kan voorstellen dat ze het is. Patrick is de enige die ik nog verdacht vond voordat ik 100% Pepijn werd, dus die zal dan wel de mol zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Blik het volgende:
Ik zit nu voor 90% op Patrick
Art is te opvallend, zou niks met mollen te maken hebben als je dingen zo opvallend doet.
Karin vanwege die 3000 euro in het begin, een mol had die keuze nooit gemaakt. Plus dat opvallende domme gedrag is al een keer gedaan door de mol (en dat vond ik toen ook al erg matig)
Soundos doet teveel haar best om geld binnen te krijgen op punten dat het nergens voor nodig is. Executie anyone
Alleen Anna is een twijfelpuntje. Aan de ene kant is ze enorm fanatiek bij opdrachten. Alleen ik ben een beetje aan het twijfelen gebracht door de beredenering hierboven dat ze eigenlijk alleen geld in het laatje heeft gebracht toen ze geen keus had. Die stelling zou ik nog wel willen onderzoeken.
Dus voor mij is de mol:
90% Patrick
10% Anna
Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Blik het volgende:
Ik zit nu voor 90% op Patrick
Art is te opvallend, zou niks met mollen te maken hebben als je dingen zo opvallend doet.
Karin vanwege die 3000 euro in het begin, een mol had die keuze nooit gemaakt. Plus dat opvallende domme gedrag is al een keer gedaan door de mol (en dat vond ik toen ook al erg matig)
Soundos doet teveel haar best om geld binnen te krijgen op punten dat het nergens voor nodig is. Executie anyone
Alleen Anna is een twijfelpuntje. Aan de ene kant is ze enorm fanatiek bij opdrachten. Alleen ik ben een beetje aan het twijfelen gebracht door de beredenering hierboven dat ze eigenlijk alleen geld in het laatje heeft gebracht toen ze geen keus had. Die stelling zou ik nog wel willen onderzoeken.
Dus voor mij is de mol:
90% Patrick
10% Anna
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Echt, je kan bijna niet anders dan op Patrick zitten als je de feiten volgt.
Zou trouwens de eerste keer zijn dat ik de mol vanaf dag 1 goed heb.
same here...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iemand die lang op plek 2 stond vanwege mijn tunnelvisie, maar nu in mijn ogen echt de mol is.
Ik zit ook allang op Patrick, maar wees blij dat er ook nog mensen zijn die anders denken. Anders is er niemand waartegen wij straks 'zie je wel!' kunnen zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
In principe zou het ook Art kunnen zijn, maar dat zou gewoon ontzettend jammer zijn voor het programma. Hij zit gewoon overduidelijk te mollen. Terwijl in mijn ogen de mol dat achter de schermen dient te doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langs.
Patrick is overigens wel mijn nummer 2 als molverdachte, de vrouwen zijn het sowieso niet.
Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:38 schreef jpjedi het volgende:
Dus jij ziet Art serieus als Mol? Vindt je niet dat het er wat "dik" bovenop ligt?
Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.
Het zou wel jammer zijn als het zo makkelijk is ja, maar de anderen heb ik te veel goede dingen zien doen, dus die vallen wel af als mol. Dus ja, ik zie Art op dit moment serieus als mol.
Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.
Maar die keren dat Patrick iets liet slagen kun je ook verklaren als mislukte molacties. Bij die paaltjesopdracht was het wellicht zijn tactiek om de boel heel veel op te houden bij het zien van een paaltje en om zo buiten de tijd binnen te komen. Geniaal als het gelukt was, als het niet lukt verdenkt niemand je...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan....
Maar goed, over een paar weken weten we het.
Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef texelonia het volgende:
Daarbij zijn het natuurlijk ook maar mensen he. Het is hier wel heel makkelijk om te zeggen wat een mol idealiter had moeten doen en dingen verzinnen die ze als smoes hadden kunnen gebruiken. Maar ik ben zelf ook zo'n type die pas achteraf bedenkt wat ik had moeten zeggen. En er gebeurt een hoop, dus kan me best voorstellen dat niet alles dan loopt zoals ideaal zou zijn voor een Mol. Al heeft de Mol natuurlijk wel een voorsprong dat die de opdrachten van tevoren weet enzow. Maardan nog, de andere kandidaten kunnen ook anders reageren dan je van tevoren had gedacht.
Zo kan ik mij best voorstellen dat Karin bij die mandjes opdracht - eerste aflevering, als ze de Mol is zat ze er misschien nog niet helemaal in - zo gauw geen andere mogelijkheid zag dan dat geld te pakken. Dat ze er niet op gekomen was zoals Soundos om geen geld te pakken, of niet meteen de eerste aflevering verdacht wilde worden doorgeen of weinig geld te pakken.
Tja ik zeg ook niet dat ik het goed vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.
Dat is deze week dus, a.s. donderdag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Miendientje het volgende:
Dat van dat contact opnemen is pas volgende week. Dat zie je in het voorstukje.
Scherpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is deze week dus, a.s. donderdag.
Als je nu twee dagen wacht dan heb je het antwoord. Het is niet alsof wij meer materiaal hebben gezien dan jij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef jcdragon het volgende:
Maar hoe werkt dat dan? Weet die persoon dan wie de mol is? Krijgen we nu een persoon extra die expres zit te mollen...
Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef jcdragon het volgende:
Als je contact met de mol wilt hebben, zal je een joker moeten inzetten. Blijkt uit de interviews van aflevering 8.
Ik denk dat de meesten nog wel een joker over hebben, alleen Anna denk ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie ook bang dat het Karin of Soundos is?
quote:
Nee waarom het is toch maar een spel..En ik denk dat Soundos zeker de mol niet is. Karin weet ik zonet niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie ook bang dat het Karin of Soundos is?
Als je er maar vaak genoeg naar luistert hoor je dat inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??
Je hoort n.b. "Anna is de mol" in het introductiefilmpje
Anna is het zeker niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.
Ik zat aan het begin enorm in een Anna-tunnel, maar dit zijn teveel dingen waardoor zij echt afvalt als mol wat mij betreft.
Dat hoeft toch niks te betekenen? Kan toch gewoon één van de kandidaten zijn die denkt dat Anna de Mol is? Net zoals je Horace hoort zeggen "Trust nobody!"quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??
Denk nou eens na aub...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Dat is overtuigend bewijs. Niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal jullie allemaal uitlachen als Anna straks de mol blijkt te zijn. Mark my words!
Dat zal wel meevallen, want volgens mij gaat Soundos eruit. Al is Anna inderdaad niet de mol, dat is Art alquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!
Ja, en wat denk je van Anna. Twee keer had ze een vrijstelling, een keertje ging ze door omdat ze haar scherm niet hoefde te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!
Overigens hebben mensen in het verleden geklaagd over jokers (dat ze het spel minder waarde geven), maar is het ooit al eens voorgekomen dat 2 goede kandidaten zo erg benadeeld worden door die ronde schijven (vanavond is er blijkbaar ook iets waarvoor je een joker nodig hebt)?
Nu krijg je bijvoorbeeld een Karin in de finale,alleen maar omdat ze toevallig bij een spelletje 3 jokers heeft weten te scoren.
Naar mijn mening zat ie op Art maar het is natuurlijk weer dusdanig gemonteerd dat dat allerminst zeker isquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mitoe het volgende:
Weet iemand op wie Jan zat toen die eruit vloog, meerdere geruchten gehoord dat ie niet op Art maar op Soundos gokte...
Hij vertrouwde Art in elk geval niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mitoe het volgende:
Weet iemand op wie Jan zat toen die eruit vloog, meerdere geruchten gehoord dat ie niet op Art maar op Soundos gokte...
Begonnen!quote:
Wat een oelewappersquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ohhh god, ik erger me nu al aan soundos, karin en patrick
Zoals altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Soundos schittert wel door afwezigheid nu
Komt nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef elby1988 het volgende:
De mol kwam je in deze aflevering toch opzoeken?...
En wat is er met 11?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |