Balen van een tv-programmaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Fuck, ik baal hier echt van, ik ga een topic openen op L&R![]()
Minder jokers = minder kans.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar daarmee stuurt zij hem toch niet naar huis? Als Pepijn op de mol zat was hij erg toch wel in gebleven. Jokers of niet.
Maar die 3 vragen die je dan extra goed hebt weegt niet op tegen het juist op de mol zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Minder jokers = minder kans.
Ik vind het een goede theorie, al wil ik het niet geloven.
Ik vind dat er leuke opdrachten in zitten, het is beeldschoon gefilmd en gemonteerd, de meeste kandidaten vind ik erg leuk en het blijft spannend. Als Art de Mol is zou ik het niet een dieptriest seizoen vinden maar wel een gigantische anticlimax van een mooi seizoen. Paar seizoenen geleden haakte ik halverwege af toen er te veel werd gemold door niet-Mollen, dat gedoe met topito's en zo, vond ik totaal niet interessant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef jpjedi het volgende:
Als Art de mol is zou het wel een dubbel dieptriest seizoen zijn
Ik bedoelde de achtergrondmuziek vanaf 23:00quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Een vlinder en daaronder muziek van de Butterfly Effect zetten? Dus opzichtige montage wordt wel uitgevoerd? Dus Art is wel de Mol?
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
...Jongens?
Deze Theorie is rond Aflevering 3 ontwikkeld,Zie Op het spoor van: aflevering...Weet niet meer
In aflevering 1 zien we: Hanna vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hanna, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
DEZE THEORIE KLOPT GEWOON
Weet ik,maar nu we verder zijn is het van meer belang..omdat tot nu toe alles kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |