Hier niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Is de opmaak van de OP bij jullie ook fucked up?
Nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Is de opmaak van de OP bij jullie ook fucked up?
Nou niet zeker, maar ik zit al wel op mijn knietjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wie was er nou zo zeker van dat Soundie eruit ging?
Ja en die las ik net pasquote:
Ik gebruik ook Chrome, de OP is bij mij ook messed up..quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Vaag, ik gebruik Chrome. Jullie?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Guanabana het volgende:
Vind die andere TT wel stukken leuker.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Heb ff TR gedaan voor de TT.
Was ik vergeten aan te passen.
Soundos sprak opeens toch ook Spaans?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
En die Spaanse tweet, is dat nou wéér een hint naar Art die als enigevan de overgebleven kandidaten spaans spreekt?Wat mij betreftmag Art ook wel naarhuis vanavond.
Bij mij ook. Ook Chrome. Snel doorscrollen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Vaag, ik gebruik Chrome. Jullie?
Ja twee woorden toch ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Soundos sprak opeens toch ook Spaans?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja twee woorden toch ofzo?
Same herequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome, de OP is bij mij ook messed up..
Niet mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef THeeF het volgende:
Jammer van de TT.
Vanavond Soundos eruit!
Vies kalf haha
Nice. We zullen zien vanavond, kijken of ie idd klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Hoop het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. We zullen zien vanavond, kijken of ie idd klopt.
De vorige klopte al, ben benieuwd wat er nu gebeurt. Al hoop ik niet dat Pepijn eruit vliegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Dat hoop ik ook niet nee... Dan zou ik naar Patrick moeten switchen als mol en daar ben ik persoonlijk wat minder van overtuigd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al hoop ik niet dat Pepijn eruit vliegt.
Of Artquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet nee... Dan zou ik naar Patrick moeten switchen als mol en daar ben ik persoonlijk wat minder van overtuigd.
Ach die blijft gewoon op willekeurige mannen stemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of KarinMet haar weet ik het ook nog steeds niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Guanabana het volgende:
Huh, op de WIDM-site staat '1 minuut aflevering 7' en 'interviews afl 7' al! Is dit altijd zo?
Zeg ik iets doms? Aflevering 7 is nog niet geweest he? Ze zullen vast geen spoilerige dingen laten zien, maar toch, ik wil dat het een verrassing blijft allemaal!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef kletspastoor het volgende:
En ook al niet lezen en schrijven? Gaat lekker met hem dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Oké, hier is dan een nieuwtje voor je: elke dinsdag komt er 2 filmpjes online te staan: 1 minuut van de volgende aflevering en interviews over de aflevering. Was vorig jaar ook al zo. Als je een abonnement neemt op de molmail dan word je erop gewezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg ik iets doms? Aflevering 7 is nog niet geweest he? Ze zullen vast geen spoilerige dingen laten zien, maar toch, ik wil dat het een verrassing blijft allemaal!
Oke, wist ik niet. Zo vaak kom ik daar nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef sverbern het volgende:
[..]
Oké, hier is dan een nieuwtje voor je: elke dinsdag komt er 2 filmpjes online te staan: 1 minuut van de volgende aflevering en interviews over de aflevering. Was vorig jaar ook al zo. Als je een abonnement neemt op de molmail dan word je erop gewezen.
doe de groetjes aan je cholesterol van mequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Stickertje het volgende:
ik zit er ook klaar voor met 3 geglazuurde donuts
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
doe de groetjes aan je cholesterol van me
hihihih
En perfecte mol-positie natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat Soundos doet is misschien wel slim maar volgens mij is ze ook wel een beetje een lazy-ass en komt deze rol haar wat dat betreft wel goed uit
Ik heb haar een beetje uitgesloten als mol gezien vorige week, ze had niet zoveel moeite hóeven doen om het geld binnen te halen? Dan had ze nooit "executie" gezegd en zich niet zo voorop gezet als leider van de vlotten-opdrachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En perfecte mol-positie natuurlijk
Ligt een touw in het water, met als vorm een soort doolhof (aftakkingen) en daar hangen geld en bommen aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef alors het volgende:
Ik snap er geen kut van, wat was de bedoeling hier?
Ik snap er weinig van.quote:
okay helderquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt een touw in het water, met als vorm een soort doolhof (aftakkingen) en daar hangen geld en bommen aan.
Ik vind de opdrachten waar je echt goed mee kan kijken als televisiekijker iets leuker dan dit soortquote:
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?quote:
Dat heb ik opgenomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?
Dat kijk ik nooit xDquote:
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programmaquote:
Dat jij baalt dat Jan eruit is, prima. Maar laat mij gewoon even lekker kunnen kwijlen op Anna als ik dat wil ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programma
Dat jij Jan lekker vindt wil niet zeggen dat ik dat vind.. En kwijlen op Anna of Karin of wie dan ook moet je vooral doen maar 100 x dezelfde reacties wordt een beetje.... voorspelbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:50 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat jij baalt dat Jan eruit is, prima. Maar laat mij gewoon even lekker kunnen kwijlen op Anna als ik dat wil ja!
Mocht dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden gewoon de eerste kist moeten laten staan
Captain Hindsight!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden gewoon de eerste kist moeten laten staan
Waarom niet? AL weet je niet of er nog veel kisten met geld volgen.quote:
Ja, nu weer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef GotC het volgende:
Patrick: Ja neem deze, is kleiner. Oh, zit er ook minder geld in? Nou, vooruit maar
Ja,quote:
ze trok net echt zo kut kop...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programma
Ze heeft wel hoogtevrees he, dat met die touwen heeft ze niet gedaan..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Steve het volgende:
Soundos had best sneller kunnen zijn, als ze had gewild...
Ik dacht dat Karin niet eens iets bij hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef GotC het volgende:
Had eerder verwacht dat Karin t niet zou redden.
'Oh hihi! Ik heb t boven laten liggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Karin niet eens iets bij had
Ok..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Die wilde niet en kreeg daarvoor 1 joker sowieso.
Of let opquote:
want?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik geloof nav deze uitzending niet meer dat Pepijn de Mol is.
Je lijkt toch echt gelijk te hebben!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja want hij doet 33 met zijn vingers.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Karinquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schijnbaar zat ie iets te goed in de groep :/. Op wie zat Pepijn eigenlijk net?
Pepijn had ikquote:
Klopt nog steeds, doe je goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Dit dus. En de combinatie daarvan, het zou imo ook de leukste mol geweest zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Godver ik wist het, daar gaat de leukste kandidaat en mijn Mol![]()
Vreemd ja, maar Pepijn zat op Karin en Anna bijvoorbeeld niet. Dus dat is dan ook weer vreemd als Karin de mol zou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef outtayourleague het volgende:
Karin heeft nu al drie keer vol gestemd op degene die eruit ging.
Die zit helemaal fout en blijft er toch steeds in...
Dit klopt als een busquote:
Dat was toch al duidelijk? Ook als het Pepijn was, er komt gewoon teveel geld binnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Dit jaar dus een kutmol. Bah bah.
Patrick zou toch wel meevallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Dit jaar dus een kutmol. Bah bah.
Nouja die is nu niet bepaald actief oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Patrick zou toch wel meevallen?
Ze doet ongeloofllijk dom.quote:
Hij oefent vaak subtiel invloed uit op het spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja die is nu niet bepaald actief oid.
Montage.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja die is nu niet bepaald actief oid.
Er zit ook altijd een jonge vrouw in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Oud, ik ben die oude excuus-kandidaten echt zat. Er zit altijd wel een oudere vrouw in.
Als ik de theorie van Jor_Dii moet geloven wat ik nu echt begin te doen vliegt Anna er volgende week uit...zeer jammer, die mag ik wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
Net als ik Pepijn steeds meer begin te verdenken, blijken die verdenkingen onterecht. En dus houd ik weer één verdachte over: Art.
En blijkbaar beginnen ze nu links met kandidaten wegstrepen op de foto. Dan zou volgende week Anna of Soundos aan de beurt zijn...
quote:Ik had een molboekje, een rode, het eerste dat ik opschreef: Pas op voor tunnelvisie. Ik had een reservemolboekje voor als mijn molboekje gestolen of nat en onleesbaar mocht worden. En mocht mijn reservemolboekje op de een of andere manier in een ravijn vallen, achteraf gezien geen rare gedachte, of door welk bagageverdeelspeel dan ook buiten mijn bereik komen, haha, dan had ik altijd nog mijn reservereservemolboekje. Ja, ja molletje mij krijg je niet zomaar.
Ho wacht even, een spel met jokers en vertrouwen... Hmmm. Trust nobody. Niets is wat het lijkt. Misschien kan ik het horen. Horen? Onmogelijk. Het wordt gokken. Tegenover mij de groep. Trust nobody! Ze hebben allemaal 3 jokers en de enige die ik nog een beetje vertrouw staat er niet tussen. 4 blikken die me niets vertellen. Het is alsof ik auditie moet doen voor de jury van So You Think You Can Dance, X Factor en de Mini Playbackshow. Het enige dat ik heb voorbereid is het woord 'Ola', maar ben even de tekst kwijt... Ik voel me kleiner worden. Pieter Jan stelt een vraag. Ik zeg "nee". Hij stelt nog een vraag. Dat nee zeggen kwam er net best lekker uit. Laat ik het nog eens proberen. Ik hoor het mezelf zeggen: "Nee". Het volgende moment zie ik een hand met drie jokers. Mijn maag verandert in een baksteen... Het is voorbij. Ik voel het. Nu een test maken zou onder alle omstandigheden best te doen zijn. "Ik ben toch zo zeker van mijn zaak! Kom op pak jezelf bij elkaar", zegt een stemmetje in mijn hoofd met de overtuigingskracht van een tweederangs soapacteur.
De test verkloot ik. Ik kan me niet concentreren.
De Executie. Ik wil er nog niet aan. Ik wil nog heel even in het spel zitten. Even nog mee mogen doen. Ik adem in, prijs me gelukkig dat ik nog zeker twee-en-halve seconde in het spel zit. In mijn hoofd zoek ik naar een handrem die de tijd zou kunnen stilzetten. Tevergeefs; Rood scherm. Het is afgelopen. Een te kort afscheid van mijn 5 nieuwe vrienden met wie ik de afgelopen weken in de wereld van Indiana Jones hebben geleefd. Raar afscheid nemen van 5 mensen van wie er een de Mol is.
De is Mol meedogenloos. Hij graaft tunnels en ik ben er met open ogen in één gelopen.
De veel te lege bus brengt me naar een hotel waar ik helemaal niet heen wil. Ik kijk uit het raam en probeer te bedenken of ik er nou echt zo ver naast zat? Het antwoord laat nog heel lang op zich wachten. De periode van het stille zwijgen breekt aan. Maar ik wil zo graag vertellen hoe te gek het was. Wat voor avontuur ik heb beleefd. Het vuurwerk, El Diabolo, het marktplein met mijn vriend Grote Ola, de paarden, 1200 koeien, schatkisten, vliegend van een vulkaan af storten en een veel te volle bus waar even iets over het hoofd werd gezien. Zoiets laat ik geen tweede keer gebeuren. Snel kijk ik de lege bus door. Niets. Natuurlijk. Of hoor ik daar achterin zacht gemekker? Tintin? Ik zou er alles voor over hebben als ie nog een keer tegen m'n been aan zou zeiken. Net als toen. Toen was alles nog simpel. Toen wist ik het zeker: Tintin is de mol. I'll never forget you.
Ze heeft toch in het begin gezegd dat ze onhandig is.. dan kan dommig overkomen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doet ongeloofllijk dom.
[..]
Hij oefent vaak subtiel invloed uit op het spel.
tand om tand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond trouwens die melding aan het einde van de aflevering heel apart, weet alleen niet wat er precies stond.
Het schijnt volgende week wel een interessante aflevering te worden.
Eindelijk zo ver. Of zoiets, vrij onduidelijk wat men ermee bedoelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond trouwens die melding aan het einde van de aflevering heel apart, weet alleen niet wat er precies stond.
Ja, wat was het ook al weer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is zover.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er stond toch het is zover?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prachtig.quote:
Maar het is zo overdreven. En als ze de mol is is het helemaal stom ze heeft al vrij veel geld binnen gehaald.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ze heeft toch in het begin gezegd dat ze onhandig is.. dan kan dommig overkomen..
In het begin was dat toch?..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar het is zo overdreven. En als ze de mol is is het helemaal stom ze heeft al vrij veel geld binnen gehaald.
Wat? Soundos? Met die opmerking die haar ¤1600,- zou hebben gekost? Welnee. Lijkt me stug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
In het begin was dat toch?..
anne kan het niet zijn.. art ook niet.. want is het geen leuke mol... patrick weet niet en soundos kan ..ook nog .. dus daarom is het karin
Ja, 3000 euro, dat is extreem veel toch? Een mol moet kost wat kost dat voorkomen. Die gaat niet individueel 3000 euro binnenslepen. Dat zou wel heel slecht zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
anne kan het niet zijn.. art ook niet.. want is het geen leuke mol... patrick weet niet en soundos kan ..ook nog .. dus daarom is het karin
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
anne kan het niet zijn.. art ook niet.. want hij is geen leuke mol... patrick weet niet en soundos kan ..ook nog .. dus daarom is het karin
Precies, die kwam uit het niets. Dat zou een mol nooit doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat? Soundos? Met die opmerking die haar ¤1600,- zou hebben gekost? Welnee. Lijkt me stug.
-quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat? Soundos? Met die opmerking die haar ¤1600,- zou hebben gekost? Welnee. Lijkt me stug.
Hoe pakt Karin hem terug dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Mishu het volgende:
Titel aflevering: tand om tand. Van de uitdrukking oog om oog, tand om tand. Pepijn verdenkt Karin, Karin pakt hem terug.
Plus dat Karin als een van de weinige bijna iedereen hielp bij de jokeropdracht. Art die loog een paar keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Mishu het volgende:
Titel aflevering: tand om tand. Van de uitdrukking oog om oog, tand om tand. Pepijn verdenkt Karin, Karin pakt hem terug.
Door hem oa niet te helpen bij de Jokeropdracht.quote:
Whoa.. Sterke Theorie. 11 zou ook kunnen betekenen dat Art de 11e mol is en patrick de enige is die er alle afleveringen in weet te blijven en dus "sterker" dan de mol is.. right?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
In aflevering 2 zien we:
Butterfly effect, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
geweldige muziek daaronder gemonteerd.
Die vlinder die bijna wegwoei.
Tja, op wie stappen we nu over???quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Godverdegodverdegodver, speltip 17: spreid je kansen. Nu is m'n Mol vanaf dag 1 eruit.2 jaar geleden had ik mazzel maar nu dan maar hopen dat ik ten minste de winnaar/verliezer goed heb.
Ik weiger Art te verdenken want ik wil gewoon niet dat hij de Mol is. Ondanks het feit dat er dikke vette, neonverlichte pijlen zijn kant op wijzen. Hij is het niet, ik ben in ontkenning, het kan niet het kan niet!
Wel een mooie aflevering vandaag, vooral dat rennen van de berg (au! Dat doet toch godvergeten pijn als je valt en je schaaft aan die puntige stenen?) zag er erg tof uit, geweldige muziek daaronder gemonteerd.
Die vlinder die bijna wegwoei.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, op wie stappen we nu over???
Maar daarmee stuurt zij hem toch niet naar huis? Als Pepijn op de mol zat was hij erg toch wel in gebleven. Jokers of niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Door hem oa niet te helpen bij de Jokeropdracht.
Een vlinder en daaronder muziek van de Butterfly Effect zetten? Dus opzichtige montage wordt wel uitgevoerd? Dus Art is wel de Mol?quote:
Ja, want Anna zat op Art en Karin dacht ik op Patrick.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar daarmee stuurt zij hem toch niet naar huis? Als Pepijn op de mol zat was hij erg toch wel in gebleven. Jokers of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |