doe de groetjes aan je cholesterol van mequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Stickertje het volgende:
ik zit er ook klaar voor met 3 geglazuurde donuts
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
doe de groetjes aan je cholesterol van me
hihihih
En perfecte mol-positie natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat Soundos doet is misschien wel slim maar volgens mij is ze ook wel een beetje een lazy-ass en komt deze rol haar wat dat betreft wel goed uit
Ik heb haar een beetje uitgesloten als mol gezien vorige week, ze had niet zoveel moeite hóeven doen om het geld binnen te halen? Dan had ze nooit "executie" gezegd en zich niet zo voorop gezet als leider van de vlotten-opdrachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En perfecte mol-positie natuurlijk
Ligt een touw in het water, met als vorm een soort doolhof (aftakkingen) en daar hangen geld en bommen aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef alors het volgende:
Ik snap er geen kut van, wat was de bedoeling hier?
Ik snap er weinig van.quote:
okay helderquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt een touw in het water, met als vorm een soort doolhof (aftakkingen) en daar hangen geld en bommen aan.
Ik vind de opdrachten waar je echt goed mee kan kijken als televisiekijker iets leuker dan dit soortquote:
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?quote:
Dat heb ik opgenomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Komt nog wel of kijkt iedereen nu SST?
Dat kijk ik nooit xDquote:
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programmaquote:
Dat jij baalt dat Jan eruit is, prima. Maar laat mij gewoon even lekker kunnen kwijlen op Anna als ik dat wil ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |