Hier niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Is de opmaak van de OP bij jullie ook fucked up?
Nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Is de opmaak van de OP bij jullie ook fucked up?
Nou niet zeker, maar ik zit al wel op mijn knietjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wie was er nou zo zeker van dat Soundie eruit ging?
Ja en die las ik net pasquote:
Ik gebruik ook Chrome, de OP is bij mij ook messed up..quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Vaag, ik gebruik Chrome. Jullie?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Guanabana het volgende:
Vind die andere TT wel stukken leuker.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Heb ff TR gedaan voor de TT.
Was ik vergeten aan te passen.
Soundos sprak opeens toch ook Spaans?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
En die Spaanse tweet, is dat nou wéér een hint naar Art die als enigevan de overgebleven kandidaten spaans spreekt?Wat mij betreftmag Art ook wel naarhuis vanavond.
Bij mij ook. Ook Chrome. Snel doorscrollen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Vaag, ik gebruik Chrome. Jullie?
Ja twee woorden toch ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Soundos sprak opeens toch ook Spaans?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja twee woorden toch ofzo?
Same herequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome, de OP is bij mij ook messed up..
Niet mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef THeeF het volgende:
Jammer van de TT.
Vanavond Soundos eruit!
Vies kalf haha
Nice. We zullen zien vanavond, kijken of ie idd klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Hoop het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. We zullen zien vanavond, kijken of ie idd klopt.
De vorige klopte al, ben benieuwd wat er nu gebeurt. Al hoop ik niet dat Pepijn eruit vliegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Dat hoop ik ook niet nee... Dan zou ik naar Patrick moeten switchen als mol en daar ben ik persoonlijk wat minder van overtuigd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al hoop ik niet dat Pepijn eruit vliegt.
Of Artquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet nee... Dan zou ik naar Patrick moeten switchen als mol en daar ben ik persoonlijk wat minder van overtuigd.
Ach die blijft gewoon op willekeurige mannen stemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of KarinMet haar weet ik het ook nog steeds niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Guanabana het volgende:
Huh, op de WIDM-site staat '1 minuut aflevering 7' en 'interviews afl 7' al! Is dit altijd zo?
Zeg ik iets doms? Aflevering 7 is nog niet geweest he? Ze zullen vast geen spoilerige dingen laten zien, maar toch, ik wil dat het een verrassing blijft allemaal!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef kletspastoor het volgende:
En ook al niet lezen en schrijven? Gaat lekker met hem dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Oké, hier is dan een nieuwtje voor je: elke dinsdag komt er 2 filmpjes online te staan: 1 minuut van de volgende aflevering en interviews over de aflevering. Was vorig jaar ook al zo. Als je een abonnement neemt op de molmail dan word je erop gewezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg ik iets doms? Aflevering 7 is nog niet geweest he? Ze zullen vast geen spoilerige dingen laten zien, maar toch, ik wil dat het een verrassing blijft allemaal!
Oke, wist ik niet. Zo vaak kom ik daar nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef sverbern het volgende:
[..]
Oké, hier is dan een nieuwtje voor je: elke dinsdag komt er 2 filmpjes online te staan: 1 minuut van de volgende aflevering en interviews over de aflevering. Was vorig jaar ook al zo. Als je een abonnement neemt op de molmail dan word je erop gewezen.
doe de groetjes aan je cholesterol van mequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Stickertje het volgende:
ik zit er ook klaar voor met 3 geglazuurde donuts
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
doe de groetjes aan je cholesterol van me
hihihih
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |