abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 09:36:44 #51
42184 crew  DaMart
pi_92954474
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:18 schreef Lemming22 het volgende:
Ik blijf op Patrick. Ik heb hem niet veel molacties zien uithalen in deze aflevering maar als je namen gaat afstrepen blijft hij over:
Ik vind Patrick eigenlijk te veel positieve bijdragen leveren, waardoor ook de pot wordt gevuld, om de mol te kunnen zijn. Art draagt een stuk minder bij.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Ja en nee,

Als eerste is de opdracht nog niet geheel duidelijk en toen zag je Karin gokken (of dat claimde ze natuurlijk). Daarna is iedereen nerveus omdat ze ook die 3 jokers willen. Dan helpen ze elkaar in de hoop dat ze daarna ook geholpen worden. Tot natuurlijk iedereen behalve pepijn die 3 jokers heeft. Het is heel slim om ten minste 1 iemand er naast te laten grijpen, anders heb je er zelf ook weinig aan gehad.
Anna had ook maar 1 joker natuurlijk, dus dan had de rest nog altijd meer kans dan haar om erin te blijven.

En Pepijn gokte volgens mij ook vooral, omdat hij de anderen niet vertrouwde.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:40:35 #52
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_92954565
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind Patrick eigenlijk te veel positieve bijdragen leveren, waardoor ook de pot wordt gevuld, om de mol te kunnen zijn. Art draagt een stuk minder bij.

[..]

Anna had ook maar 1 joker natuurlijk, dus dan had de rest nog altijd meer kans dan haar om erin te blijven.

En Pepijn gokte volgens mij ook vooral, omdat hij de anderen niet vertrouwde.
Anna had inderdaad 1 joker, maar 0 jokers is natuurlijk nog beter. Daarnaast had Pepijn natuurlijk ook alle rede om niemand te vertrouwen precies om wat ik net aangaf.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:42:18 #53
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92954603
De drogredenen van Art, dat hij Anna verdenkt omdat ze bij elke opdracht 200% inzet toont en altijd voorop gaat en heel veel goeds doet qua geld ophalen. Art vind het verdacht. Is het niet verdacht dat Art dat verdacht vind. Art probeert iets positiefs om te buigen in iets negatiefs om te buigen.
pi_92955018
Iemand al gezien dat er bij de kistenopdracht "you" op Art zijn spijkerbroek stond? Geen idee of het wat betekent, maar viel me wel op.
Het was zichtbaar bij de discussie om het wel of niet wisselen van de laatste kist.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:04:45 #55
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92955160
Op wie zat Pepijn eigenlijk als mol te gokken?
Ik begin Karin wel steeds meer te verdenken, of ze heeft ondanks haar leeftijdsvoorsprong écht een motorische stoornis hoor.
Sowieso vind ik het al vreemd dat ze het zo lang volhoudt, daarentegen is ze natuurlijk niet de domste.
Je moeder is een hamster
pi_92955211
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef Crutch het volgende:
Op wie zat Pepijn eigenlijk als mol te gokken?
Ik begin Karin wel steeds meer te verdenken, of ze heeft ondanks haar leeftijdsvoorsprong écht een motorische stoornis hoor.
Sowieso vind ik het al vreemd dat ze het zo lang volhoudt, daarentegen is ze natuurlijk niet de domste.
Pepijn zei tijdens het filmpje bij het maken van de test dat hij op Karin zat.

Wat bedoel je met leeftijdsvoorsprong? Ze is toch een stuk ouder dan de rest, het lijkt me dan dat je eerder een achterstand hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_92955244
Haha, heerlijk al die mensen die vorige week nog zeker waren dat het Pepijn was haha.

Ik moet alles nog even terug lezen :P.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:10:19 #58
118585 Crutch
pi_92955304
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Felagund het volgende:

[..]

Pepijn zei tijdens het filmpje bij het maken van de test dat hij op Karin zat.

Wat bedoel je met leeftijdsvoorsprong? Ze is toch een stuk ouder dan de rest, het lijkt me dan dat je eerder een achterstand hebt.
Nee dan was het een leeftijdsvoordeel.
Zij is eerder dood dan de rest (normaalgesproken), dus heeft ze een voorsprong.
Een leeftijdsachterstand zou betekenen dat je achterloopt op je leeftijdsgenoten en dat houdt meestal in dat je een geestelijke beperking hebt.
Je moeder is een hamster
pi_92955392
Dat zou me bij Karin niet verbazen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92955599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Haha, heerlijk al die mensen die vorige week nog zeker waren dat het Pepijn was haha.

Ik moet alles nog even terug lezen :P.
Het is Patrick! Trust me ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_92955819
8)7

Zojuist de aflevering teruggekeken. Ik zat zo op Pepijn, maar tijdens deze aflevering was wel duidelijk dat hij het niet kon zijn. En nu ligt hij er nog uit ook. Echt jammer, want ik vind hem de leukste in deze afleveringen. -O-

En nu weet ik het niet meer. Ik switch naar Anna. Juist omdat ik haar helemaal niet verdenk. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:36:26 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92956063
Karin de Groot is beduidelijk het oudste ..maar zo oud als ze is had ik weer niet verwacht..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92956132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Het is Patrick! Trust me;)
Trust nobody! Maar ik denk het ook. Ook al vind ik het raar dat Art er nog in zit die voor Anna gaat. Maarja, als de theori klopt dan vliegt Anna eruit volgende week en die zat op Art. Hij had natuurlijk ook 3 jokers. Patrick was in ieder geval weer dom bezig met die kisten en in de zee heb ik hem ook niet veel zien doen.

Ow en Soundos liet de helft van dat ding vallen, die werd wel volledig geteld door PJ dus geen molactie.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:40:09 #64
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_92956179
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Trust nobody! Maar ik denk het ook. Ook al vind ik het raar dat Art er nog in zit die voor Anna gaat. Maarja, als de theori klopt dan vliegt Anna eruit volgende week en die zat op Art. Hij had natuurlijk ook 3 jokers. Patrick was in ieder geval weer dom bezig met die kisten en in de zee heb ik hem ook niet veel zien doen.

Ow en Soundos liet de helft van dat ding vallen, die werd wel volledig geteld door PJ dus geen molactie.
Zou dat kunnen omdat Art en Patrick samenwerken? Art vertrouwt Patrick misschien wel iets teveel maar dankzij die enorme hoeveelheid jokers zal hij sowieso wel doorkomen.

Art pakt in aflevering 1 5 jokers en geeft er 1 aan Jan.
Hij krijgt 2 jokers van Patrick (volgensmij?).
Hij wint in aflevering 7 weer 3 jokers.

De vraag is natuurlijk hoeveel hij er elke aflevering inzet, maar hij heeft er vast nog wel 2-3 over.
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 10:42:00 #65
42184 crew  DaMart
pi_92956230
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Op dat moment dacht ik eerder aan een molactie van Pepijn, die de koker had losgemaakt, in de hoop dat Soundos de helft zou verliezen en er dus minder geld in de pot kwam. Maar goed, die theorie kon wat later de vuilnisbak in :D.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:11:53 #66
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_92957225
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef Soempie het volgende:
8)7

Zojuist de aflevering teruggekeken. Ik zat zo op Pepijn, maar tijdens deze aflevering was wel duidelijk dat hij het niet kon zijn. En nu ligt hij er nog uit ook. Echt jammer, want ik vind hem de leukste in deze afleveringen. -O-

En nu weet ik het niet meer. Ik switch naar Anna. Juist omdat ik haar helemaal niet verdenk. :')
Ik zat ook zo op Pepijn dat ik nog steeds in shock ben :P
Maar ik ben nu echt benieuwd naar het einde en wie het nu echt is.
Ik gok dan op Patrick..
pi_92957808
We hebben kletspastoor hier nog niet gezien he? Die zat vol overtuiging op Pepijn. :P Zou hij nog terugkomen? :')
Koel en donker bewaren
pi_92958029
Ik ook. Maar het is natuurlijk geweldig dat hij het niet is. _O- .

Wie dan wel? Ik hoop ook zo dat het Art niet is. Zou jammerlijk zijn. Het lijkt me wel grappig als het Karin blijkt te zijn. Patrick stond nummer 2 voor mij.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_92958077
Nou vind het niet zo geweldig dat hij het niet is. Zou een leuke Mol geweest zijn.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:57:50 #70
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92958753
Soundos doet niet veel, en wanneer ze iets doet, is het minimaal, om maar de schijn weg te krijgen.
Ik zit zo op Soundos als mol.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:58:31 #71
118585 Crutch
pi_92958783
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef wolferl het volgende:
Soundos doet niet veel, en wanneer ze iets doet, is het minimaal, om maar de schijn weg te krijgen.
Ik zit zo op Soundos als mol.
Ik hoop het niet zeg, écht.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:00:08 #72
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92958824
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik hoop het niet zeg, écht.
Zou wel lomp zijn, Soundos als mol.

Maar kom op, Patrick doet meer goeds dan slecht, Art is TE opzichtig als mol, Karin ook tevens. Anna is TE goed om mol te zijn. Soundos is zichtbaar onzichtbaar.
pi_92958897
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou vind het niet zo geweldig dat hij het niet is. Zou een leuke Mol geweest zijn.
Ik vind het wel mooi dat zoveel mensen dachten dat hij het was (mijzelf incluis) en dat hij het dan niet blijkt te zijn. Dan is het dus toch een goed spel.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:02:45 #74
118585 Crutch
pi_92958916
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef wolferl het volgende:

[..]

Zou wel lomp zijn, Soundos als mol.

Maar kom op, Patrick doet meer goeds dan slecht, Art is TE opzichtig als mol, Karin ook tevens. Anna is TE goed om mol te zijn. Soundos is zichtbaar onzichtbaar.
Hoe je het ook wendt of keert; Soundos is sowieso lomp. :')

Ik twijfel over Anna en Karin.
Als Art geen mol is dan ligt hij er jammer genoeg volgende week uit.
Je moeder is een hamster
pi_92959004
Anna en Soundos zijn het zeker niet volgens mij. Anna sjouwt zich helemaal de tering, Soundos kwam vorige week met dat 'executie' , wat totaal onnodig was.. Art vind ik wel erg obvious, maar aan de andere kant heeft ie in die tussenstukjes af en toe van die rare uitspraken? Hij interpreteert alles zo raar...Patrick en Karin blijven over. Patrick valt iets meer op als mol, Karin doet niet zo veel in de opdrachten. Ik denk dat ik overstap naar Patrick
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')