Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal jullie allemaal uitlachen als Anna straks de mol blijkt te zijn. Mark my words!
Dat zal wel meevallen, want volgens mij gaat Soundos eruit. Al is Anna inderdaad niet de mol, dat is Art alquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!
Ja, en wat denk je van Anna. Twee keer had ze een vrijstelling, een keertje ging ze door omdat ze haar scherm niet hoefde te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zul je je afvragen waarom je deze woorden ooit hebt geplaatst!
Overigens hebben mensen in het verleden geklaagd over jokers (dat ze het spel minder waarde geven), maar is het ooit al eens voorgekomen dat 2 goede kandidaten zo erg benadeeld worden door die ronde schijven (vanavond is er blijkbaar ook iets waarvoor je een joker nodig hebt)?
Nu krijg je bijvoorbeeld een Karin in de finale,alleen maar omdat ze toevallig bij een spelletje 3 jokers heeft weten te scoren.
Naar mijn mening zat ie op Art maar het is natuurlijk weer dusdanig gemonteerd dat dat allerminst zeker isquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mitoe het volgende:
Weet iemand op wie Jan zat toen die eruit vloog, meerdere geruchten gehoord dat ie niet op Art maar op Soundos gokte...
Hij vertrouwde Art in elk geval niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mitoe het volgende:
Weet iemand op wie Jan zat toen die eruit vloog, meerdere geruchten gehoord dat ie niet op Art maar op Soundos gokte...
Begonnen!quote:
Wat een oelewappersquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ohhh god, ik erger me nu al aan soundos, karin en patrick
Zoals altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Soundos schittert wel door afwezigheid nu
Komt nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef elby1988 het volgende:
De mol kwam je in deze aflevering toch opzoeken?...
En wat is er met 11?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |