http://www.binsearch.net/(...)28knoevel%29&max=250quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er / heeft iemand hier torrents van de aflevering van gisteren? Wil niet het hele topic doorspitten ivm de spoilers e.d.
Dus please PM me
Danku
Oeh, welke? Alleen uit BN-er seizoenen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
Bij de madiwodovrijdagshow net mollen uit vorige seizoenen
Inge, Dennis & Kim!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oeh, welke? Alleen uit BN-er seizoenen?
Ja die klopt nog. Volgende week Anna eruit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Er was hier laatst iemand met een getallen beredenering en aan de hand van die getallen kon je zien wie er uitviel. Klopt die nog steeds?
Dat wat ze in de uitzending zeggen is niet noodzakelijk wat ze stemmen hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee hoor:
Patrick: Karin
Pepijn: Karin, 100%
Karin: Pepijn doet geheimzinnig, maar toch spreiden.
Soundos: Patrick
Anna: Art...of juist weer niet? Hij gedraagt zich teveel als mol.
Art: Anna loopt altijd vooraan. Ze wil altijd als eerste. Mooie positie als Mol. Ik ga op Anna.
Misschien was ie geil?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef gohan16 het volgende:
Waarom kreeg Karin geen 200 briefje net voor dat ze de berg af moesten lopen? Dat was een heel opvallend moment in de aflevering. En waarom knijpt pieterjan in de tiet van Karin?
Dit is wat ik zelf ook bedacht had, maar zoiets kán toch niet? Er is wel iets raars met die twee aan de hand ja, maar als Art al weet dat Patrick de Mol is wat heeft het programma dan nog voor zin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Arth_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Art en Patrick een afspraak hebben, dat Art weet dat Patrick de Mol is en heel erg net doet alsof hij zelf de Mol is om verdenking van Patrick af te halen (wat niet zo lijkt te lukken) en Patrick als dank wat jokers en/of informatie aan Art doorgeeft.
het is inderdaad geen programma waar je vals gaat spelen. anders ben je wel heel zielig. In ieder geval zit ik nu voor de volle 110% op Patrick. Hij is de enige die ik nog 0,000001% wantrouwde toen ik Pepijn verdacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit is wat ik zelf ook bedacht had, maar zoiets kán toch niet? Er is wel iets raars met die twee aan de hand ja, maar als Art al weet dat Patrick de Mol is wat heeft het programma dan nog voor zin.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Arth_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Art en Patrick een afspraak hebben, dat Art weet dat Patrick de Mol is en heel erg net doet alsof hij zelf de Mol is om verdenking van Patrick af te halen (wat niet zo lijkt te lukken) en Patrick als dank wat jokers en/of informatie aan Art doorgeeft.
Haha, ik heb van je tunnelvisie op Pepijn genoten (en het op je bek gaan darbij natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef kletspastoor het volgende:
naaaaah... ik wist 110% zeker dat Pepijn de mol was. Pas tijdens deze aflevering begon ik te twijfelen omdat hij wel heel veel geld binnenhaalde en goede ideeën had... Maar ik belandde echt in een serieuze shock bij dat rode scherm.
Ik durf ineens een hoop mensen niet meer onder ogen te komen![]()
Er was toch zo'n schema die alle afvallers en de mol juist voorspelde... Volgens dat schema was Pepijn ook de afvaller, en was Patrick daar niet de mol?
Ik ga nu voor Patrick (al voelt dat heel erg als vreemdgaan). Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Soundos en Art te veel opzichtig mollen en Karin en Anna vertrouw ik te veel.
Heeft iemand nog gifjes van die sprong van Pepijn op het strand en dat dansen op de heuvelhelling. Echt de mooiste momenten van dit seizoen
Sinds wanneer doet een mol zo z'n best voor de pot dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:37 schreef ari_zahav het volgende:
Ik zit nog steeds 100% op Anna sinds de 1e aflevering omdat ze steeds beter is geworden in het liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |