Hoezo ligt Art er dan uit? Die gast heeft Jokers voor 't leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert; Soundos is sowieso lomp.
Ik twijfel over Anna en Karin.
Als Art geen mol is dan ligt hij er jammer genoeg volgende week uit.
Ja, eigenlijk denk ik ook Patrick. Ik zat op Pepijn en als tweede verdacht ik Patrick. Nu ligt Pepijn er toch uit en vanmorgen dacht ik opeens: dan zal het Anna wel zijn! Ik kan het namelijk totaal niet inschatten blijkt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zat ook zo op Pepijn dat ik nog steeds in shock ben![]()
Maar ik ben nu echt benieuwd naar het einde en wie het nu echt is.
Ik gok dan op Patrick..
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hoezo ligt Art er dan uit? Die gast heeft Jokers voor 't leven.
Wut? Nog steeds?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).
Nee, maar hij er nog wel een paar over hebben. In totaal had hij er 9 dacht ik (5-1 bij de eerste aflevering, 3 bij deze aflevering en dan nog 2 van Patrick).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut? Nog steeds?
Dan hoop ik dat Soundos alsnog mag vertrekken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:24 schreef goeiemoggel het volgende:
Wat voor redenen zijn er nu eigenlijk waarom Soundos de mol niet zou zijn? Dat ze "executie" voorstelde? Dat vind ik om eerlijk te zijn wel erg mager. Het gaf haar trouwens ook de mogelijkheid (te horen aan de reacties van de deelnemers) om de planken-opdracht te regelen, waar ze volgens mij uiteindelijk met veel schreeuwen weinig constructiefs heeft gedaan.
Deze aflevering deed ze ook niet zoveel. Ja, de kokertjes met geld aan land brengen. Daar breng je niet veel mee op maar het valt amper op. Met de kisten zag ik haar ook weinig doen en ze was te laat beneden om haar 200 euro te kunnen verzilveren.
Verder vind ik haar bij vlagen zo dom/naïef overkomen dat ik me afvraag hoe het komt dat ze er nog in zit. Ik denk nog steeds dat ze veel slimmer en gehaaider is dan we zien.
Oja, ze is ook de deelneemster die het makkelijkste in de bus kon zitten zonder op te vallen. Maar dat is wel erg vergezocht.
Dit soort dingen heb je natuurlijk met elke deelnemer maar om haar gelijk al weg te strepen als mol gaat me wat te ver.
Dan zou Patrick de Mol kunnen zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef wolferl het volgende:
Wou net zeggen, Art heeft iets van 8 jokers. Patrick was ook zo gul om hem in aflevering 5 opeens heel veel jokers te geven (verdacht, een mol heeft geen jokers nodig natuurlijk).
gelukkig hebben we de beelden nog.. Waar blijven die gifjes van Pepijn's run en honkbaljump en het bergdansen...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan worden het alleen nog mongolen en nepMollen.
Het is zover
Het jeep-fanatisme zie ik inderdaad ook als mislukte molactie. Lekker fanatiek geld ophalen en hopen dat de tijdslimiet niet gehaald worMaarEh zo toch goodwill kweken. Maar verder zit ik prima in mijn Patrick-tunnelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Patrick was inderdaad fanatiek bij de Jeepopdracht maar wellicht dat hij mikte op de tijdslimiet.
Daarnaast: Goede post Guanabana, ik ga er totaal in mee. Soundos lijkt mij niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |