quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
illegale edit, banquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
kut auto update, ik wil mijn post editten, schuift die van Alexxxx ervoor!
ban - aanvraag idemquote:
Tuurlijk wel; da's SDSDquote:
Vlug kijken of je je portemonnee nog hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik smste per ongeluk ANTILLI AAN, wat nu?
hoezo, heeft je antilliaanse vriendin m opgegeten dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vlug kijken of je je portemonnee nog hebt.
Hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoezo, heeft je antilliaanse vriendin m opgegeten dan?
Owquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic waar ik later nog wel een keer kom kijken... Leek me vrij duidelijk
Niet mee spotten, daar kan ze ook niets aan doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoezo, heeft je antilliaanse vriendin m opgegeten dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet mee spotten, daar kan ze ook niets aan doen
Echt niet leuk hoor, ditquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie dat het erfelijk is idd, haar zusjes hebben t ook, sorry
mn koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie dat het erfelijk is idd, haar zusjes hebben t ook, sorry
We sturen u de gouden tanden zo spoedig mogelijk opquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik smste per ongeluk ANTILLI AAN, wat nu?
Postal Gold?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We sturen u de gouden tanden zo spoedig mogelijk op
Ow, kakquote:
ik kreeg 450 gouden tanden, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We sturen u de gouden tanden zo spoedig mogelijk op
wij hopen dat ze passenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kreeg 450 gouden tanden, dat was echt fantastisch!
Een maat van me had ooit zoiets op zijn huiskamermuurquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/mooie_graffiti.html
Wauw
oh, dan ga ik op bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik verveel me ook weer, dus ik ga jullie weer vervelen.
als je niet in slaap kunt vallen ff pagina 48 t/m 51 lezen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil ook nog slapen vannacht hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_opel_ascona.html
Voor Barca
Dat was de tofste houseparty die ik heb meegemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/thunderdome_96.html Mijn god
"het sneeuwt vandaag stevig door, en het verkeer heeft het er maar moeilijk m...... WTFquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Iedereen deze ook al gezien? Vanaf 0.45 begint het.
Wat een held die ventquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"het sneeuwt vandaag stevig door, en het verkeer heeft het er maar moeilijk m...... WTF"
Teringquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ook al geniaal. Meneer met de BMW maakt een inschattingsfoutje
Op zich wil ik dat ook wel erg graag, ik heb eens even een lijstje zitten maken wat er precies aan mankeert, en ik kwam uit op:quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest, je 96 moet wel blijven natuurlijk.
Zit je nou weer in die bus ??quote:
De kop moet inderdaad geïnspecteerd worden - of omwisselen met die van de 95. Want mijn bedoeling was om die - ooit - volledig op te knappen met alles nieuw/gereviseerd. Als de 96 weer de weg op mag ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, maar het is wel een dikke lijst aan uren ook; koppakking (kop nog goed?), maar ook de bak eraf, koppeling compleet, schijven, blokken, lagers, kogels, homokineet, en dat alles voor 600¤ ??
Ik zou de remleidingen voor de leut gewoon aan beide kanten doen trouwens.. maar weet wel waar je aan begint, het is best nogal wat![]()
Aan de andere kant heb je dan aan het eind van het verhaal wel meer auto voor je geld als dat je het in de 850 stort die dan daarna zo te horen nog steeds niet naar je zin is.. moeilijke keuze idd..
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 17-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Barcaconia
02. 058 Anne
03. 049 Sounddragon
04. 030 Alexxxxx
05. 016 Alfisti
06. 015 BaraCuda
07. 014 bietelboer
08. 009 Dangel
09. 009 Dingest
10. 007 Duvel
11. 006 Ml-etje
12. 005 lipje
13. 003 Paladijn
14. 002 daNpy
15. 001 Balkonia
16. 001 BroesWillems
17. 001 InFrA-WiZ
Reeks-statistieken!
oh, ben je er zo eenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Barcaconia het volgende:
Juist die pagina's kon ik altijd het langste volhouden van de hele autoweek, toen ik dat blad nog wel eens las
Wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, missen jullie herm ook?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Anne het volgende:
Ja SD, niet alleen jij hebt parking skills, ik kan dat ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer dus niet meer zo gillen, als ik hem naast die Smart neer plant, ey.
En ja, hij is een beetje vies.
Ik moest lachen.quote:
Ze noemen mij ook wel het zonnetje in huis.quote:
Mja, ga eens buiten staan dan. Heb ik er tenminste ook wat profijt van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel het zonnetje in huis.
glibber zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Anne het volgende:
Ik ga mezelf voor de zekerheid ook maar ff insmeren.
Brb.
Jij denkt dat ik niet werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef Barcaconia het volgende:
OjaOnthouden is ook niet mijn sterkste punt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Dangel het volgende:
als je de hele dag zit te fokken, en onder werktijd tijdschrifen kunt bezorgen zul je best ergens op de loonlijst staan, maar werk, nee
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb serieus vandaag al best wel heel erg veel gedaan. En ik ben alleen. En het werk wat af moet doen we normaliter met zijn drietjes, maar als dit zo doorgaat krijg ik het vandaag dus wel in mijn uppie af.
En die AW die ik heb gebracht, was tijdens mijn pauze.
nee, tussen 9:30-9:45, 12:00-12:30 en 14:30-14:45. Alleen tijdens mn pauzes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
Dangel is hier ook vaak tussen 8 en 5 te vinden
Of de fokkerts wonen te dichtbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzes
En ik heb vanochtend in 45 minuten gedaan waar ik nromaal de hele dag over doe, was op dreefEn het is gewoon extreem druk weer
Ja, niet dus, want ik was te laat terug. Heb ik netjes van mijn uren afgeschreven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzes
En ik heb vanochtend in 45 minuten gedaan waar ik nromaal de hele dag over doe, was op dreefEn het is gewoon extreem druk weer
Ah, voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want ik was te laat terug. Heb ik netjes van mijn uren afgeschreven.
En daarnaast, 'langs gaan'. Ik ben 2 seconden binnen geweest..
Nee, alleen die met vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Die één op één meets bij jou hebben daar altijd mee te maken? Smeerpijp.
Mag wel hoorquote:
Nee. Er is er eentje jarig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Huh ?? moeten die je brengen of wat ??
Ow, dawas toch morgen pas ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, dawas toch morgen pas ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed onthouden..
Irrelevant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
Barca; kunnen we al een overhoring doen van die AW ?? die ken je onderhand uit je hoofd neem ik aan ?Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik al een dikke stapel vliegtuigboeken en ouwe DAF magazines hier liggen, tezamen met ongeveer 10 seizoenen verschillende series dus ik HOEF me niet te vervelen, maar de hele dag series kijken en lezen is ook maar saai na 3 weken![]()
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Bij Selexyz in Eindhoven heb ik 'm wel eens zien liggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?
Verder heb ik al een dikke stapel vliegtuigboeken en ouwe DAF magazines hier liggen, tezamen met ongeveer 10 seizoenen verschillende series dus ik HOEF me niet te vervelen, maar de hele dag series kijken en lezen is ook maar saai na 3 weken![]()
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.
Ik zal mijn vader eens vragen om te gaan kijken, die vind dat zelf ook wel leuk om te lezen. Moet dus bij de betere boekhandel wel te vinden zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij Selexyz in Eindhoven heb ik 'm wel eens zien liggen.
Hij ligt standaard in dat tafeltje heurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftIk haal hem bijna nooit meer tegenwoordig, maar toen ik nog fulltime machinist was zat 'ie standaard in mijn tas voor de wachtuurtjes
Is ook wel waar, de Nederlandse is ook zeker een goed blad, maar sinds ik bij bol.com per ongeluk de Nederlandse versie van 3 boeken van Jeremy Clarkson besteld heb ben ik toch altijd bang voor dat Nederlandsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftIk haal hem bijna nooit meer tegenwoordig, maar toen ik nog fulltime machinist was zat 'ie standaard in mijn tas voor de wachtuurtjes
Heb je ook mijn edit gelezen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal mijn vader eens vragen om te gaan kijken, die vind dat zelf ook wel leuk om te lezen. Moet dus bij de betere boekhandel wel te vinden zijn.
En ik loog trouwens over dat zonnetje, maar jij wilde iets leuks horen dus dan kan ik niet aankomen met donkere wolken en grauwe lucht
Sinds wanneer heb ik daar tijd voor als ik daar ben ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij ligt standaard in dat tafeltje heur. Ik heb alleen de laatste niet meer..
Als ik naar de fysio ben, of als ik aan het rijlessen ben, of als ik naar het ziekenhuis ben, of als ik.. moet ik nog meer opnoemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik daar tijd voor als ik daar ben ??
Moet ik hem dan samen met de playboy kopen? He, bah, wat vervelendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je ook mijn edit gelezen?. En bij de Bruna hebben ze de UK-versie iig niet..
.
En foei. Het was erger geweest als daar wel echt de zon had geschenen!
Een beter excuus valt bijna niet te verzinnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet ik hem dan samen met de playboy kopen? He, bah, wat vervelend
Ik lees playboy altijd voor de interessante artikelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een beter excuus valt bijna niet te verzinnen
Maandag moet ik weer hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, en dat doe je ook vaak als ik er ben natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Maandag moet ik weer hè? Om 10:00 uur. En om 17:30 bij de fysio. En eigenlijk moet ik daarna naar een verjaardag, maar ik weet niet of ik zin heb en gewoon op dinsdag ga.
quote:Ma 21-02-2011 10:00-11:00 A/Remco de Beijer Duo
ik heb je nooit uitgenodigdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je nooit alleen heb gemeet dan![]()
.
dat was niet 1 op 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Echwel. Inclusief routebeschrijving.
Met die laatste was ik wel alleenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
dat was niet 1 op 1
Net als gennep on wheels en de oldtimer truck tour
Wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt Draakje al 3476348 keer kunnen meeten.
draakjequote:
Nah, vrijwel iedereen beweerde dat ik niet weg kon rijden zonder een kras op m'n auto te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef daNpy het volgende:
Zelfstandig wegrijden van een lege parkeerplaats?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Barcaconia het volgende:
Op de foto leek het alsof je er al een paar mm tegenaan zat
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
Foto's nog even gekeken en er lijkt een kiertje te bespeuren. Je mag hem wel eens wassen
Ja. Ik weet ook niet wat die gele smurrie op mijn auto doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
Vuil zie je vlug op een grijze auto, dus dat is geen gezicht.
Oh, is ie geel? Dan is het vuil wat ik zie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik weet ook niet wat die gele smurrie op mijn auto doet.
Grij-hijs. Met gele smurrie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, is ie geel? Dan is het vuil wat ik zie.
Heb je de simpsons aangereden?quote:
Whehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je de simpsons aangereden?
Zomercarnaval.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Gele broek? Hebben ze in 010 ook al carnaval?
quote:
Ow, da's minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
Normaliter wel, maar dit jaar niet, vorig jaar was ik in de US en het jaar daarvoor had ik pfeiffer
Jij zei dat ze niet altijd thuis zijn, dussssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe wat moeten ze hier thuis wel niet denken als er opeens een zooi vreemde mensen in carnavalskleding staat?
Daar heb je een punt. Ik kan altijd wel wat afleiding gebruiken natuurlijk whehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij zei dat ze niet altijd thuis zijn, dussss... !
Ik ken het van de kralen, maar:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef Barcaconia het volgende:
Vorig jaar wel carnaval gevierd in de US, maar dat is het toch niet helemaal. Ze noemen het Mardi Gras en je komt eigenlijk niet verkleed. Wel veel zuipen maar dat is toch niet echt de carnavalsgedachte
Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
Volgend jaar vier ik carnaval in Frankrijk. Dat schiet me zomaar opeens te binnen.
Zou ik ook eens werk van moeten maken ja. Dan zat ik niet meer heel de dag op fok te posten.quote:
ja maar die gladjakker kwam je halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Met die laatste was ik wel alleen! Justtttttt the two of us
.
Gele regenoverall met beton en bagger.. maar idd; het geel was behoorlijk in de minderheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Anne het volgende:
Dat grapje had ik wel een keer met SD. Gele broek met bruine blubber. Maar ik dacht dat het een donkere broek was met gele smurrie erop.
Zou ik ook doen als ze bij jou zatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
gelukkig welquote:
ikke nasiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Damn!, de buuf maakt lekkere hutspot
Mooi, nog wat nuttigs op de planning?quote:
Hebbik van de week al geknutseld; ligt nog een bak van in de vriezerquote:
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te fripsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef lipje het volgende:
dakkapel schuren en kwasten.... van binnen
Ik maak altijd expres een dubbele portiequote:
nee nog steeds opbouwen/afwerkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te frips
[..]
Ik maak altijd expres een dubbele portie![]()
bummerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Dat, en te diep om uit te poetsen ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Okee dan, jammer, ik wilde vragen of je dakkie al lekt, ik zoek nog wat te klussenquote:
Een aantal wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, en te diep om uit te poetsen ??
Het wordt er niet minder vervelend van, en het kost je wel weer geld natuurlijk, maar ik zou er dan even mee langs een goede poetser rijden, ze kunnen er veel meer uit polijsten als je vaak zou denkenquote:
Ja? Vertel eens eerlijk wat je van hem vindtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
Ik weet nog niet of het laat herstellen eigenlijk... Morgen bij daglicht nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het wordt er niet minder vervelend van, en het kost je wel weer geld natuurlijk, maar ik zou er dan even mee langs een goede poetser rijden, ze kunnen er veel meer uit polijsten als je vaak zou denken
Hmm, hoe laat gaat de trein naar Cuijk ?? daar kan ik niet tegenaan brommerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
De NS reisplanner heeft de hik, treinen halen ineens 2200 km/u.
Ligt er aan hoe ernstig het is lijkt me; ik noem dat altijd 'irritatieplekjes'; daar erger ik me kapot aan na verloop van tijd, en als ze dat voor een paar tientjes weg kunnen poetsen, doe ik dat lieverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of het laat herstellen eigenlijk... Morgen bij daglicht nog een keer kijken.
Daar zit ook wat in. Het zit op het kunststof van de bumper.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ernstig het is lijkt me; ik noem dat altijd 'irritatieplekjes'; daar erger ik me kapot aan na verloop van tijd, en als ze dat voor een paar tientjes weg kunnen poetsen, doe ik dat liever
ik vidn het een beetje een sukkeltje, die nietsvoorstelt zonder zn potje gelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Vertel eens eerlijk wat je van hem vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vidn het een beetje een sukkeltje, die nietsvoorstelt zonder zn potje gel
Geen negerinnen tetten voor ome Alfistiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HELE GROTE DIKKE ANTILLIAANSE TETTEN
van Barcadings zijn dinnetje
SHIT Alfaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag dat italiaanse schijthok weg kunnen duwen bij een stoplicht in de spits![]()
Motormanagement storingGelukkig deed hij het na een minuutje weer
Gele motorlampje bleef wel branden. Net toen ik thuis de sleutel eruit haalde en daarna weer starten ging het lampje ook weer uit. Dus ik hoop dat ze morgen iets uit kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
SHIT Alfa![]()
Self Healing Italian Technology
zat je in een tunnel en was er licht aan het eind?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
JA HALLO WAAR IS IEDEREEN!!!
ik had zonet een bijna levend ervaring
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Extra negerinnen tetten voor ome Alfisti
[..]
SHIT Alfa![]()
Self Healing Italian Technology
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Het zit op het kunststof van de bumper.
ja, ik ben nu al te ver weg om te komen helpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef lipje het volgende:
oh SD,.. het is niet gelukt, er is nog een beetje over
Ik had het zelfs in de auto koud daarstraks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, ik ben nu al te ver weg om te komen helpen
Het is godverd.. best koud; dunne handschoenen aan gedaan, maar dat werd dus eenstopje onderweg
je hebt m toch ingerolen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit er nog steeds op te wachten dat iemand de complete voorkant (excl. mijn benen) van die italiaan rij
ga maar ff met je Niva de snelweg op en houd je hand een kwartiertje uit het raam, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik liep zonet nog gewoon in trui in de tuin?
ik rij de hele winter gewoon met te raampje open, en regelmatig lichaamsdelen uit dat raam?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga maar ff met je Niva de snelweg op en houd je hand een kwartiertje uit het raam, dan piep je wel anders
Hoi Karel. Ik heb je wel eens zien staan op je vaste spotplek. Jij bent toch die persoon met de Top Oss paraplu, grijze snor en bakkebaarden, en oranje WK 1994 thermosfles?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zal me voor de beleefdheid ook maar meteen even voorstellen. Ik ben Karel, ik ben 56 jaar oud. Ik heb een vrouw uit Thailand en mijn hobbies zijn postzegels verzamelen en auto's kijken langs de A12.
Nou groetjes he.
Het blijven rare dingen, die friezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rij de hele winter gewoon met te raampje open, en regelmatig lichaamsdelen uit dat raam?
ik ben geen doorsnee friesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het blijven rare dingen, die friezen
zei ik dat dan ?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.autotrack.nl/o(...)vrdurl_standaard.css
bakkie troost voor opa Fistfuckiquote:
Sterkte!quote:
als de lagerschalen kapot zijn welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef Barcaconia het volgende:
Is bij Alfa niet iedere krukasstand een potentieel dood punt?
Stern..... is waar de Ford dealers een lopend contract mee hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
foto: tropco @ buzzybee
is de grootste dealer van Nederland.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Stern..... is waar de Ford dealers een lopend contract mee hebben
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef lipje het volgende:
[..]
als de lagerschalen kapot zijn wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopen
Komt wel vaak voor bij benzine Alfa's volgens mij. Mensen die niet weten dat hun motor olie zuipt en dan een vastloper of iets dergelijks krijgen omdat ze niet vaak genoeg het oliepijl checken.quote:
Benzine peilen en olie tanken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopen
moesten jij jullie niet taart eten bij paps en mams?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Njah, grapje. We zijn al zo'n 3 uurtjes wakker bijna.
vanavond naarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is iedereen aan het doen op deze mooie zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |