Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
Volgend jaar vier ik carnaval in Frankrijk. Dat schiet me zomaar opeens te binnen.
Zou ik ook eens werk van moeten maken ja. Dan zat ik niet meer heel de dag op fok te posten.quote:
ja maar die gladjakker kwam je halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Met die laatste was ik wel alleen! Justtttttt the two of us
.
Gele regenoverall met beton en bagger.. maar idd; het geel was behoorlijk in de minderheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Anne het volgende:
Dat grapje had ik wel een keer met SD. Gele broek met bruine blubber. Maar ik dacht dat het een donkere broek was met gele smurrie erop.
Zou ik ook doen als ze bij jou zatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
gelukkig welquote:
ikke nasiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Damn!, de buuf maakt lekkere hutspot
Mooi, nog wat nuttigs op de planning?quote:
Hebbik van de week al geknutseld; ligt nog een bak van in de vriezerquote:
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te fripsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef lipje het volgende:
dakkapel schuren en kwasten.... van binnen
Ik maak altijd expres een dubbele portiequote:
nee nog steeds opbouwen/afwerkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te frips
[..]
Ik maak altijd expres een dubbele portie![]()
bummerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Dat, en te diep om uit te poetsen ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Okee dan, jammer, ik wilde vragen of je dakkie al lekt, ik zoek nog wat te klussenquote:
Een aantal wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, en te diep om uit te poetsen ??
Het wordt er niet minder vervelend van, en het kost je wel weer geld natuurlijk, maar ik zou er dan even mee langs een goede poetser rijden, ze kunnen er veel meer uit polijsten als je vaak zou denkenquote:
Ja? Vertel eens eerlijk wat je van hem vindtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
Ik weet nog niet of het laat herstellen eigenlijk... Morgen bij daglicht nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het wordt er niet minder vervelend van, en het kost je wel weer geld natuurlijk, maar ik zou er dan even mee langs een goede poetser rijden, ze kunnen er veel meer uit polijsten als je vaak zou denken
Hmm, hoe laat gaat de trein naar Cuijk ?? daar kan ik niet tegenaan brommerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
De NS reisplanner heeft de hik, treinen halen ineens 2200 km/u.
Ligt er aan hoe ernstig het is lijkt me; ik noem dat altijd 'irritatieplekjes'; daar erger ik me kapot aan na verloop van tijd, en als ze dat voor een paar tientjes weg kunnen poetsen, doe ik dat lieverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of het laat herstellen eigenlijk... Morgen bij daglicht nog een keer kijken.
Daar zit ook wat in. Het zit op het kunststof van de bumper.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ernstig het is lijkt me; ik noem dat altijd 'irritatieplekjes'; daar erger ik me kapot aan na verloop van tijd, en als ze dat voor een paar tientjes weg kunnen poetsen, doe ik dat liever
ik vidn het een beetje een sukkeltje, die nietsvoorstelt zonder zn potje gelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Vertel eens eerlijk wat je van hem vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vidn het een beetje een sukkeltje, die nietsvoorstelt zonder zn potje gel
Geen negerinnen tetten voor ome Alfistiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HELE GROTE DIKKE ANTILLIAANSE TETTEN
van Barcadings zijn dinnetje
SHIT Alfaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag dat italiaanse schijthok weg kunnen duwen bij een stoplicht in de spits![]()
Motormanagement storingGelukkig deed hij het na een minuutje weer
Gele motorlampje bleef wel branden. Net toen ik thuis de sleutel eruit haalde en daarna weer starten ging het lampje ook weer uit. Dus ik hoop dat ze morgen iets uit kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
SHIT Alfa![]()
Self Healing Italian Technology
zat je in een tunnel en was er licht aan het eind?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
JA HALLO WAAR IS IEDEREEN!!!
ik had zonet een bijna levend ervaring
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Extra negerinnen tetten voor ome Alfisti
[..]
SHIT Alfa![]()
Self Healing Italian Technology
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Het zit op het kunststof van de bumper.
ja, ik ben nu al te ver weg om te komen helpenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef lipje het volgende:
oh SD,.. het is niet gelukt, er is nog een beetje over
Ik had het zelfs in de auto koud daarstraks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, ik ben nu al te ver weg om te komen helpen
Het is godverd.. best koud; dunne handschoenen aan gedaan, maar dat werd dus eenstopje onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |