Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Barcaconia het volgende:
Volgend jaar vier ik carnaval in Frankrijk. Dat schiet me zomaar opeens te binnen.
Zou ik ook eens werk van moeten maken ja. Dan zat ik niet meer heel de dag op fok te posten.quote:
ja maar die gladjakker kwam je halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Met die laatste was ik wel alleen! Justtttttt the two of us
.
Gele regenoverall met beton en bagger.. maar idd; het geel was behoorlijk in de minderheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Anne het volgende:
Dat grapje had ik wel een keer met SD. Gele broek met bruine blubber. Maar ik dacht dat het een donkere broek was met gele smurrie erop.
Zou ik ook doen als ze bij jou zatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
gelukkig welquote:
ikke nasiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Damn!, de buuf maakt lekkere hutspot
Mooi, nog wat nuttigs op de planning?quote:
Hebbik van de week al geknutseld; ligt nog een bak van in de vriezerquote:
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te fripsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef lipje het volgende:
dakkapel schuren en kwasten.... van binnen
Ik maak altijd expres een dubbele portiequote:
nee nog steeds opbouwen/afwerkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, onderhoud.. voor de buitenkant is het nog net een beetje te frips
[..]
Ik maak altijd expres een dubbele portie![]()
bummerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Dat, en te diep om uit te poetsen ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Duvel het volgende:
Een of andere hufter heeft aan de zijkant tegen m'n achterbumper gezeten: een heel stel diepe krassen.
Pleuristeringtakkehufters!
Okee dan, jammer, ik wilde vragen of je dakkie al lekt, ik zoek nog wat te klussenquote:
Een aantal wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, en te diep om uit te poetsen ??
Het wordt er niet minder vervelend van, en het kost je wel weer geld natuurlijk, maar ik zou er dan even mee langs een goede poetser rijden, ze kunnen er veel meer uit polijsten als je vaak zou denkenquote:
Ja? Vertel eens eerlijk wat je van hem vindtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar die gladjakker kwam je halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |