je hebt m toch ingerolen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit er nog steeds op te wachten dat iemand de complete voorkant (excl. mijn benen) van die italiaan rij
ga maar ff met je Niva de snelweg op en houd je hand een kwartiertje uit het raam, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik liep zonet nog gewoon in trui in de tuin?
ik rij de hele winter gewoon met te raampje open, en regelmatig lichaamsdelen uit dat raam?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga maar ff met je Niva de snelweg op en houd je hand een kwartiertje uit het raam, dan piep je wel anders
Hoi Karel. Ik heb je wel eens zien staan op je vaste spotplek. Jij bent toch die persoon met de Top Oss paraplu, grijze snor en bakkebaarden, en oranje WK 1994 thermosfles?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zal me voor de beleefdheid ook maar meteen even voorstellen. Ik ben Karel, ik ben 56 jaar oud. Ik heb een vrouw uit Thailand en mijn hobbies zijn postzegels verzamelen en auto's kijken langs de A12.
Nou groetjes he.
Het blijven rare dingen, die friezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rij de hele winter gewoon met te raampje open, en regelmatig lichaamsdelen uit dat raam?
ik ben geen doorsnee friesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het blijven rare dingen, die friezen
zei ik dat dan ?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.autotrack.nl/o(...)vrdurl_standaard.css
bakkie troost voor opa Fistfuckiquote:
Sterkte!quote:
als de lagerschalen kapot zijn welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef Barcaconia het volgende:
Is bij Alfa niet iedere krukasstand een potentieel dood punt?
Stern..... is waar de Ford dealers een lopend contract mee hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
foto: tropco @ buzzybee
is de grootste dealer van Nederland.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Stern..... is waar de Ford dealers een lopend contract mee hebben
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef lipje het volgende:
[..]
als de lagerschalen kapot zijn wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopen
Komt wel vaak voor bij benzine Alfa's volgens mij. Mensen die niet weten dat hun motor olie zuipt en dan een vastloper of iets dergelijks krijgen omdat ze niet vaak genoeg het oliepijl checken.quote:
Benzine peilen en olie tanken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon elke tankbeurt een liter olie erin mieteren zodat niks droog kan lopen
moesten jij jullie niet taart eten bij paps en mams?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Njah, grapje. We zijn al zo'n 3 uurtjes wakker bijna.
vanavond naarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is iedereen aan het doen op deze mooie zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |