Nah, vrijwel iedereen beweerde dat ik niet weg kon rijden zonder een kras op m'n auto te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef daNpy het volgende:
Zelfstandig wegrijden van een lege parkeerplaats?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Barcaconia het volgende:
Op de foto leek het alsof je er al een paar mm tegenaan zat
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
Foto's nog even gekeken en er lijkt een kiertje te bespeuren. Je mag hem wel eens wassen
Ja. Ik weet ook niet wat die gele smurrie op mijn auto doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
Vuil zie je vlug op een grijze auto, dus dat is geen gezicht.
Oh, is ie geel? Dan is het vuil wat ik zie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik weet ook niet wat die gele smurrie op mijn auto doet.
Grij-hijs. Met gele smurrie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, is ie geel? Dan is het vuil wat ik zie.
Heb je de simpsons aangereden?quote:
Whehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je de simpsons aangereden?
Zomercarnaval.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Gele broek? Hebben ze in 010 ook al carnaval?
quote:
Ow, da's minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
Normaliter wel, maar dit jaar niet, vorig jaar was ik in de US en het jaar daarvoor had ik pfeiffer
Jij zei dat ze niet altijd thuis zijn, dussssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe wat moeten ze hier thuis wel niet denken als er opeens een zooi vreemde mensen in carnavalskleding staat?
Daar heb je een punt. Ik kan altijd wel wat afleiding gebruiken natuurlijk whehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij zei dat ze niet altijd thuis zijn, dussss... !
Ik ken het van de kralen, maar:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef Barcaconia het volgende:
Vorig jaar wel carnaval gevierd in de US, maar dat is het toch niet helemaal. Ze noemen het Mardi Gras en je komt eigenlijk niet verkleed. Wel veel zuipen maar dat is toch niet echt de carnavalsgedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |