glibber zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Anne het volgende:
Ik ga mezelf voor de zekerheid ook maar ff insmeren.
Brb.
Jij denkt dat ik niet werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef Barcaconia het volgende:
OjaOnthouden is ook niet mijn sterkste punt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Dangel het volgende:
als je de hele dag zit te fokken, en onder werktijd tijdschrifen kunt bezorgen zul je best ergens op de loonlijst staan, maar werk, nee
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb serieus vandaag al best wel heel erg veel gedaan. En ik ben alleen. En het werk wat af moet doen we normaliter met zijn drietjes, maar als dit zo doorgaat krijg ik het vandaag dus wel in mijn uppie af.
En die AW die ik heb gebracht, was tijdens mijn pauze.
nee, tussen 9:30-9:45, 12:00-12:30 en 14:30-14:45. Alleen tijdens mn pauzes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
Dangel is hier ook vaak tussen 8 en 5 te vinden
Of de fokkerts wonen te dichtbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzes
En ik heb vanochtend in 45 minuten gedaan waar ik nromaal de hele dag over doe, was op dreefEn het is gewoon extreem druk weer
Ja, niet dus, want ik was te laat terug. Heb ik netjes van mijn uren afgeschreven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je in je pauze aan tijd hebt om bij fokkerts langs te gaan, heb je te lange pauzes
En ik heb vanochtend in 45 minuten gedaan waar ik nromaal de hele dag over doe, was op dreefEn het is gewoon extreem druk weer
Ah, voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want ik was te laat terug. Heb ik netjes van mijn uren afgeschreven.
En daarnaast, 'langs gaan'. Ik ben 2 seconden binnen geweest..
Nee, alleen die met vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Die één op één meets bij jou hebben daar altijd mee te maken? Smeerpijp.
Mag wel hoorquote:
Nee. Er is er eentje jarig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Huh ?? moeten die je brengen of wat ??
Ow, dawas toch morgen pas ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, dawas toch morgen pas ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed onthouden..
Irrelevant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
Barca; kunnen we al een overhoring doen van die AW ?? die ken je onderhand uit je hoofd neem ik aan ?Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik al een dikke stapel vliegtuigboeken en ouwe DAF magazines hier liggen, tezamen met ongeveer 10 seizoenen verschillende series dus ik HOEF me niet te vervelen, maar de hele dag series kijken en lezen is ook maar saai na 3 weken![]()
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Bij Selexyz in Eindhoven heb ik 'm wel eens zien liggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?
Verder heb ik al een dikke stapel vliegtuigboeken en ouwe DAF magazines hier liggen, tezamen met ongeveer 10 seizoenen verschillende series dus ik HOEF me niet te vervelen, maar de hele dag series kijken en lezen is ook maar saai na 3 weken![]()
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie tip ja, Topgear is een gaaf blad! Verkopen ze eigenlijk de UK topgear ook in NL?
Ik vind hier gezellig op fok praten leuker, is tenminste interactief.
Ik zal mijn vader eens vragen om te gaan kijken, die vind dat zelf ook wel leuk om te lezen. Moet dus bij de betere boekhandel wel te vinden zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij Selexyz in Eindhoven heb ik 'm wel eens zien liggen.
Hij ligt standaard in dat tafeltje heurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftIk haal hem bijna nooit meer tegenwoordig, maar toen ik nog fulltime machinist was zat 'ie standaard in mijn tas voor de wachtuurtjes
Is ook wel waar, de Nederlandse is ook zeker een goed blad, maar sinds ik bij bol.com per ongeluk de Nederlandse versie van 3 boeken van Jeremy Clarkson besteld heb ben ik toch altijd bang voor dat Nederlandsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ze ook de engelse versie hier verkopen, maar de verteelde versie is goed te doen vind ik; ik vind het alleen al knap dat ze hem zodanig kunnen vertalen dat de engelse humor een beetje behouden blijftIk haal hem bijna nooit meer tegenwoordig, maar toen ik nog fulltime machinist was zat 'ie standaard in mijn tas voor de wachtuurtjes
Heb je ook mijn edit gelezen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal mijn vader eens vragen om te gaan kijken, die vind dat zelf ook wel leuk om te lezen. Moet dus bij de betere boekhandel wel te vinden zijn.
En ik loog trouwens over dat zonnetje, maar jij wilde iets leuks horen dus dan kan ik niet aankomen met donkere wolken en grauwe lucht
Sinds wanneer heb ik daar tijd voor als ik daar ben ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij ligt standaard in dat tafeltje heur. Ik heb alleen de laatste niet meer..
Als ik naar de fysio ben, of als ik aan het rijlessen ben, of als ik naar het ziekenhuis ben, of als ik.. moet ik nog meer opnoemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik daar tijd voor als ik daar ben ??
Moet ik hem dan samen met de playboy kopen? He, bah, wat vervelendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je ook mijn edit gelezen?. En bij de Bruna hebben ze de UK-versie iig niet..
.
En foei. Het was erger geweest als daar wel echt de zon had geschenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |