SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'graaf'... is dat een scheldwoord?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet je eerst voor ons allen koffie halen, met een roze koek graaf!
OMG OMG OMG TMIquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]draagt die zulke onderbroeken?
Dankquote:
Inderdaad die onderbroekquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat hoofd
Maar dat lijf en die onderbroek
![]()
ywquote:
Overkomt mij ook regelmatig hoorquote:
Nee? Van kevertjes oid?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Weten jullie hoe die roze kleur op die koeken verkregen word.
Nee, en volgens mij houden we dat graag zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
welk beest is dat ??:Pquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
yw
[..]
Overkomt mij ook regelmatig hoor![]()
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
* MissMSX grote hap lucht neemt.
och armequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'graaf'... is dat een scheldwoord?
Rustig maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met uw graafschap?quote:
Jumjumquote:
als jij honger hebt bijt je in alles wat je tegen komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
heb je geen kwarktaart ??quote:
beter dan met Feyenoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met de graafschap?
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
quote:
Ik bedoelde jouquote:
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nee, dan moet je een paar straten verderop zijn
Of wacht, die had ze in d'r uppie op he?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat voor jezelfIk bijt graag zachtjes
![]()
de buurvrouw van Miss en mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
Een user die hier niet komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de buurvrouw van Miss en mij![]()
En dan niet even met ons delen?quote:
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En dan niet even met ons delen?a-so-ciaal!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
Uit de schildluisquote:
you nasty...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
ik ga door voor de koelkast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
met mij gaat het niet zo best.quote:
Ah, bijna goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
roze koeken? en ik had al zo'n honger
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga door voor de koelkast!
Wat jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik helemaal niet![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het niet zo best.
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
een kutpace maker??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Thnx 4 asking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een kutpace maker??
HAHAHA lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk niet dat hij dat bedoeld
![]()
het moet er wel weg lieverd. Anders wordt PapaMuck boosquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe je een beetje rustig aan? He, en anders laat je even wat dingen op de 1e staan, kom ik volgende week voor je sjouwen ja?
quote:
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja echtquote:
graag gedaanquote:
[..]
een kutpace maker??
Ik wist niet dat jij je kutbrommer een naam gaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?![]()
En uhu
Dat is het hier elke dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaag
Watje dus ja
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
het moet er wel weg lieverd. Anders wordt PapaMuck boosdie kan nu niet verder met de plinten en het laminaat. Komt goed schat
[..]
thnx
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je kutbrommer een naam gaf!
braindrain??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaag
Watje dus ja
En grammaticafouten?quote:
M'n hersens zijn een weekje op vakantie geloof ikquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?
Bij hem, ook iedere dagquote:
Wat heerlijk, geniet er vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n hersens zijn een weekje op vakantie geloof ik
Komt echt wel goed lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Voorzichtig aan he?
moet je aan Bar vragen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbrommer? Heb je dan ook last van uitlaatgassen?
Volgens mij zit er een lintworm..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echtSerieus dat is niet leuk meer
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook, de hele zooi![]()
iet met lysdecties
weeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een ontvangstbevestiging van m'n sollicitatie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
die heb ik nog niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk, geniet er van
Vet spannendquote:
...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Wat voor functie ende zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jawel johquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijn
En straks willen ze niet meer terugkomen
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkeringquote:
Min keer min is plus toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Wat als je een dyslectische prutser bent?
ben ik niet, ben gewoon benieuwd.
De PI... mind itquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigen
oh gaaf zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet spannendIk ga denk ik toch ook nog weer richting Utrecht kijken, ik denk dat ik met een jaartje of wat toch die kant op wil
![]()
Dichterbij jouquote:
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een lintworm..
Je hebt al één symptoom
geintje, ik kijk te veel monsters inside me.
Iets zegt me dat je nog even door kan dromenquote:
Zongebruind en uitgerustquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel johDuurt even, maar ze komen terug hoor
Iets zegt me dat jij een blijvertje bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
Joahquote:
Heb je daar een achtergrond in?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
ik bedoelde als klusser schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Vroemvroemquote:
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?
Ik duim voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Heb personeel en arbeid gestudeerd, sluit daar wel redelijk op aan en verder geen ervaring behalve dan dat ik nu ook met die doelgroep werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je daar een achtergrond in?
Ik probeer het steeds, maar het lukt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
Dankjequote:
Vind ik zelf ook leuk hoorquote:
Of uitgedroogd en luiquote:
Ooooohhh... blijf nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds, maar het lukt niet
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee nee nee, daar doen we niet aanquote:
Ik weet wel zeker dat het zo isquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeien![]()
![]()
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
Dat is ook het belangrijkst hoor meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vind ik zelf ook leuk hoor![]()
Goede kans van slagen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb personeel en arbeid gestudeerd, sluit daar wel redelijk op aan en verder geen ervaring behalve dan dat ik nu ook met die doelgroep werk
Nee, en ik heb ook geen roze koeken, wel slagroomquote:
Jij verdient het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vind ik zelf ook leuk hoor![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkst hoor meisje
Ik heb geen flauw idee, is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer solliciteer...quote:
Liever roze koekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij jou een bus slagroom geven en je bent tevreden
Met de nadruk op had zeker?quote:
veertienjarige en slagroom? nee daar weet ik niks leuks mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook geen roze koeken, wel slagroom
En je hebt ze niet eens met mij gedeeldquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
veertienjarige en slagroom? nee daar weet ik niks leuks mee.
Woahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het zo is
jij hebt zaterdag al op!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de nadruk op had zeker?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Houden zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:
Tof he?quote:
Dan heb je nog wel wat meer nodig als alleen slagroom als versieringquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welTaart bakken met die 14jarige en dan de taart versieren met slagroom
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken je van singles
En zeker
Waarom hier?
Daar zit een verhaal achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat je het zo vaak over slagroom hebt
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooohhh... blijf nouVolgens mij ben jij vet tof
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik welKoude chocomel met dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik dacht al ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffie
Er drinken er hier wel meer geen koffie hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijntje is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welTaart bakken met die 14jarige en dan de taart versieren met slagroom
Nou, twee snelle SC's bijhouden is iets wat ik al jaren niet meer kanquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de nadruk op had zeker?![]()
En nu gaat het nog niet zo snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, twee snelle SC's bijhouden is iets wat ik al jaren niet meer kan
Ik compenseer voor ze! Allemaal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er drinken er hier wel meer geen koffie hoorDus blijf vooral langskomen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nijntje is niet te vertrouwendie gooit dan die taart in mijn gezicht ofzo.
* MissMSX saves bewijslastquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.
Knuffquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het ging weer een beetje fout vandaag
Hier ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuf*quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb geen flauw idee, is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer solliciteer...![]()
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurnequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Derp
`Derp` is een buurtschap in de Nederlandse gemeente Deurne. De buurtschap Derp, gelegen langs de Derpsestraat, de oude doorgaande route van Roermond naar Empel langs een vertakking van de Peelrandbreuk, ontstond in de late middeleeuwen langs de westrand van de Deurnese akker.
De kern van de buurtschap lag langs de zijstraat van de Derpsestraat ter hoogte van de voormalige artsenpraktijk van dokter Gerrits. Hier was ook de schepenkamer gevestigd, waar de schepenen van Deurne vergaderden. De boerderij uit 1649 werd in de tweede helft van de 20e eeuw door een bungalow vervangen, maar de leilinden staan er nog.
Derp
geen enkele veertienjarige is te vertrouwenquote:
Dat WAS ooit leuk...quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dus
Veel cola drinken, dat helpt
quote:
quote:
Net als al die niet-singles in singles dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
Koelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Owh, maar ik woon wel in den haag... Misschien toch maar in het amsterdamtopic gaan posten?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even een slaapkopje uit bed halen
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat om het verhaal áchter de taart, soort Dr.Phil, maar dan met een semi-pedagoog/taartenbakker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat WAS ooit leuk...toen het nog echt om de taarten ging enzo
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Ik weet niet hoeveel niet singels dat daar zijn en wij hebben MPG:quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als al die niet-singles in singles dus
quote:
I knowquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu gaat het nog niet zo snel
dat is een aardig middagdutjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
KoelIeh bah vieze freddy johnnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die ligt er wel lang inquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat vond ik dus nooit leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal áchter de taart, soort Dr.Phil, maar dan met een semi-pedagoog/taartenbakker.
Die bestaat voor 70% uit koffie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoeveel niet singels dat daar zijn en wij hebben MPG:
[..]
Ommenabij jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die bestaat voor 70% uit koffie?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat vond ik dus nooit leukMaar die taarten...
Zo ongeveer, misschien dat je er een paar % onder zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Das een lage schattingquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is geen retorische vraagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
zijn 15-jarigen wel te vertrouwen dan?![]()
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daarom kijk ik nu ook Cake Boss
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwen
Heus welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een lage schatting...
Iets met een meet, en 5 kannen koffie 's ochtends... 1 voor Sym, 3 voor mij, en 1 voor de rest
...
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Ja hoor. Water, fris, bier, whisky....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoquote:
Oow, en ik knuffel koffiepottenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoEr zijn maar weinig mannen die echt oprecht zijn in hun intenties
Ook op jonge leeftijd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoEr zijn maar weinig mannen die echt oprecht zijn in hun intenties
En hoe vaak ga je naar het toilet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Water, fris, bier, whisky....
vanaf half 2quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een aardig middagdutje
idd! je post waarheidsgetrouw.. dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar ik woon wel in den haag... Misschien toch maar in het amsterdamtopic gaan posten?
quote:
Je moest toch oefenen met drukken weet je nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn auto me nog naar huis wil brengen..
Tot vanavond
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgrondenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bis Later Symquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn auto me nog naar huis wil brengen..
Tot vanavond
Nondedju dat gaat me te lang durenquote:
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan hij op zijn leeftijd nog altijd niet drukkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moest toch oefenen met drukken weet je nog?![]()
Welthuis
quote:
Ja, op alle leeftijdenquote:
Diss.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgronden
Is er ook een Schubbekutteveentopic?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! je post waarheidsgetrouw.. dat kan natuurlijk niet
Wie zegt dat jij zo'n uitzondering bent?quote:
Nee nee nee, gij man-mensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgronden
Nee, wel WASPquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een Schubbekutteveentopic?
wel nee..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!
Dag lieverdquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
Nu ga ik pauze houden![]()
tot het volgende deel!
Als je dat opent wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een Schubbekutteveentopic?
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, op alle leeftijdenIk ben echt zo vaak bedonderd... Het kleine beetje vertrouwen wat er nog is moet echt niet nog meer geschaad worden
Maar eigenlijk zijn alle mensen zo hoor, niet alleen mannen
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, gij man-mens
Les 2: mannen en vrouwen zijn dusdanig verschillend, lees het instructieboekje
Whut?quote:
Dat verdwijnt vanzelf met de jaren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemens
Naja, je weet het niet hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij zo'n uitzondering bent?
Nee grapjeBen je
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!
Wasp.quote:
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een echte man leest geen instructieboekje, die gaat gewoon aan de gang en halverwege blijkt dat hij er niets van snapt!
Ik heb vertrouwen in bepaalde mensen, maar niet meer in zoveel mensen als eerderquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je punt wel, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in de medemens
Maar die is niet te schrijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!![]()
En dan vliegt hij genadeloos buiten jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Ik ben ook zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb dat boekje er nog nooit bij gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is Zo waar en ZEKER als het over vrouwen gaat!![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag eens vroeg naar huis!
tot morgen!
Ik kan dat met vrij grote zekerheid ontkennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zoBen ik dan een man
![]()
Het verschil is juist leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
les 3: hou het verschil tussen mannen en vrouwen aub wat kleiner
Dus niet te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zoBen ik dan een man
![]()
Bis Later Barretjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen!
Een fictief dorp waar ooit hele topics over volgeluld zijn.quote:
Maar dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen waarde Trev, ik ben een mensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet te vertrouwen
[..]
Bis Later Barretje![]()
Inderdaad weet ik ook wel dat er heel veel, echt heel veel slechte, zieke, liegende en bedriegende personen op deze aardbol rondlopen, en dat je nooit vreemden moet vertrouwen, en al zeker niet via internet, maar ik ga meestal wel van het goede uit in iemand, ook al kan dat flink tegenvallen idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in bepaalde mensen, maar niet meer in zoveel mensen als eerderHeel jammer wel, maar het voorkomt een hoop gedoe... Ga ervan uit dat je bedonderd kunt worden in het leven, dan word je ook nog eens aangenaam verrast als mensen wel oprecht zijn
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan dat met vrij grote zekerheid ontkennen.
Tot later Barbeeebquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen!
Weet ik tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen waarde Trev, ik ben een mens
Zonder ook wel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja wel meer die dat kunnen, vooral degenen die me in nachthemd hebben gezien oid
![]()
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Inderdaad weet ik ook wel dat er heel veel, echt heel veel slechte, zieke, liegende en bedriegende personen op deze aardbol rondlopen, en dat je nooit vreemden moet vertrouwen, en al zeker niet via internet, maar ik ga meestal wel van het goede uit in iemand, ook al kan dat flink tegenvallen idd.
Sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenIn het echt merk ik veel sneller wanneer iets of iemand niet klopt... dan zie je het totale plaatje... maar niets ten nadele van mannen, maar er lopen gewoon hele nare en vervelende exemplaren rond
Via internet moet je in eerste instantie niemand volledig vertrouwen, zelfs niet als je diegene al een aantal jaar kent. Bijna niemand is precies zo als hij/zij zich voordoet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist op internet heb ik echt hele goede ervaringenIn het echt merk ik veel sneller wanneer iets of iemand niet klopt... dan zie je het totale plaatje... maar niets ten nadele van mannen, maar er lopen gewoon hele nare en vervelende exemplaren rond
Wasp #1 Waar het altijd zonnig blijft!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een fictief dorp waar ooit hele topics over volgeluld zijn.
Ja, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Via internet moet je in eerste instantie niemand volledig vertrouwen, zelfs niet als je diegene al een aantal jaar kent. Bijna niemand is precies zo als hij/zij zich voordoet...
Hiuzwurc: geen matches.quote:
Lekkerquote:
quote:
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eensMaar internet vind ik toch veiliger dan als je iemand in het echt ontmoet, dan kan iemand ook echt pijn doen als je snapt wat ik bedoel
En dat valt dus heel erg meequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld.
Ik zal het dan ook nooit echt goed kunnen vinden met mijn vele FOK! vrienden, dat weet ik wel zeker.
Dat is prima lieverdquote:
Baalun van mijn ztome vaudquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hiuzwurc: geen matches.
Bedoelde u: [i]huiswerk Top 2 resultaten weergegeven
[/i]
Je wou je kind uit de vaatwasser halen, maar er zat alleen vaat in?quote:
Hier wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat valt dus heel erg meeDe echt echt echt toffe mensen zijn hier net zoals in het echt
![]()
Joepiequote:
Dat duurt hier nog wel ff..quote:
quote:
13 seconden te laat, tssquote:
quote:
ja geen zin, hij lag nog diep te slapenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhEn dan wil hij zeker straks niet meer slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkuh![]()
En hij krijgt er niet eens voor betaald!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhKoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik wil ook wel slapenIk maak wel effe een bakkie koffie
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat je een meisje/jongedame bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ach ik kan wel 2 dingen tegelijk..
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htmquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, wat was ook alweer die site voor natuurkunde antwoorden?![]()
oh lekker koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen
Het valt hier nog wel mee met hoe moe ik benquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |