Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoquote:
Oow, en ik knuffel koffiepottenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoEr zijn maar weinig mannen die echt oprecht zijn in hun intenties
Ook op jonge leeftijd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoEr zijn maar weinig mannen die echt oprecht zijn in hun intenties
En hoe vaak ga je naar het toilet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Water, fris, bier, whisky....
vanaf half 2quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een aardig middagdutje
idd! je post waarheidsgetrouw.. dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar ik woon wel in den haag... Misschien toch maar in het amsterdamtopic gaan posten?
quote:
Je moest toch oefenen met drukken weet je nog?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn auto me nog naar huis wil brengen..
Tot vanavond
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
zijn 15-jarigen wel te vertrouwen dan?![]()
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgrondenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwen
Bis Later Symquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn auto me nog naar huis wil brengen..
Tot vanavond
Nondedju dat gaat me te lang durenquote:
HEEEEEEEEEEEEJ HO! er zijn uitzonderingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwen
Kan hij op zijn leeftijd nog altijd niet drukkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moest toch oefenen met drukken weet je nog?![]()
Welthuis
quote:
Ja, op alle leeftijdenquote:
Diss.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgronden
Is er ook een Schubbekutteveentopic?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! je post waarheidsgetrouw.. dat kan natuurlijk niet
Wie zegt dat jij zo'n uitzondering bent?quote:
Nee nee nee, gij man-mensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Les 2: vrouwen cq. meisjes zijn nooit te doorgronden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |