SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'graaf'... is dat een scheldwoord?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet je eerst voor ons allen koffie halen, met een roze koek graaf!
OMG OMG OMG TMIquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]draagt die zulke onderbroeken?
Dankquote:
Inderdaad die onderbroekquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat hoofd
Maar dat lijf en die onderbroek
![]()
ywquote:
Overkomt mij ook regelmatig hoorquote:
Nee? Van kevertjes oid?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Weten jullie hoe die roze kleur op die koeken verkregen word.
Nee, en volgens mij houden we dat graag zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
welk beest is dat ??:Pquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
yw
[..]
Overkomt mij ook regelmatig hoor![]()
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:02 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
* MissMSX grote hap lucht neemt.
och armequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag pas laat dat ik de lapo had en toen raakte ik gestreest, want ik wil hier natuurlijk wel een goede beurt maken en niet te langzaam zijn, maar haastige spoed is natuurlijk zelden goed en toen ging het mis..
graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'graaf'... is dat een scheldwoord?
Rustig maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met uw graafschap?quote:
Jumjumquote:
als jij honger hebt bijt je in alles wat je tegen komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
heb je geen kwarktaart ??quote:
beter dan met Feyenoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met de graafschap?
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Rustig maar.
We bijten heus niet hoor....
Alhoewel...
quote:
Ik bedoelde jouquote:
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nee, dan moet je een paar straten verderop zijn
Of wacht, die had ze in d'r uppie op he?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat voor jezelfIk bijt graag zachtjes
![]()
de buurvrouw van Miss en mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
Een user die hier niet komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de buurvrouw van Miss en mij![]()
En dan niet even met ons delen?quote:
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En dan niet even met ons delen?a-so-ciaal!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
Uit de schildluisquote:
you nasty...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
ik ga door voor de koelkast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
met mij gaat het niet zo best.quote:
Ah, bijna goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
roze koeken? en ik had al zo'n honger
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga door voor de koelkast!
Wat jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik helemaal niet![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het niet zo best.
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het niet zo best.
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |