Huh? heeft hij een reden om je zo voorbij te lopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
ik kan niet masserenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu zitten m'n schouders ook vastLL, als jij niet mijn massage wilt, mag ik dan eentje van jou?
nou.. daar heb je dus ook niets meer aan..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Wat een knurftquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Ohquote:
Ja lekker he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
Wat een prachtig weertje
Je doet het overkomen als je er ontzettend mee zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Hahahaha ik moet heel hard lachen om jullie opmerking wb mijn collega. Ach ik ken collega al heel wat jaartjes zo is hij gewoon. Op een gegeven moment is hij het mokken zat en doet hij vanzelf weer normaal. Meestal een dag later
Moet ik je leren?quote:
Beetje triest voor een volwassen manquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Hahahaha ik moet heel hard lachen om jullie opmerking wb mijn collega. Ach ik ken collega al heel wat jaartjes zo is hij gewoon. Op een gegeven moment is hij het mokken zat en doet hij vanzelf weer normaal. Meestal een dag later
quote:
Dan kun je morgen dus terug gaan mokken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoor het al, dat wordt een weekendje overwerken voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere mannen
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere mannen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry nee dat is niet zo. wilde het gewoon met jullie delenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet het overkomen als je er ontzettend mee zit
Sorry, maar wie noem jij nu lelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doen
Die knappe mannen van jequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wie noem jij nu lelijk?
Ahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |