Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aan alleen mij heb je toch wel genoeg, ik neem al volume genoeg in
![]()
[..]
Lief maar ik geloof je niet helemaal![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart probeert Marijkes hart te repareren met een knuffel.
Sorry maar daar heb ik geen handel in, alleen in zin en soorten garenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo, heeft iemand een nieuwe rug voor mij?
Je mag de mijne wel, maar die is vandaag ook niet helemaal jofelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nou met naaien kom je er nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar daar heb ik geen handel in, alleen in zin en soorten garen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou met naaien kom je er niet
ik weet niet of een massage helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel, maar die is vandaag ook niet helemaal jofelMassage?
Wil je de mijne?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Je slaat toch geen massage af?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of een massage helpthet zit niet echt vast maar heb iets verdraaid denk ik
als je op je rug gaat liggen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat een klosje met ruitjes patroon of bloemetjes patroon ook niet helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij zegt zin en garen... nouja ik dacht aan naaien
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je op je rug gaat liggen..
dat doet zeerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je op je rug gaat liggen..
Ik ben er bang voorquote:
Royal sadness gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
Wat een eikel zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
wat een lul de behangerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Neenee....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |