SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook heel fout dan om 2 rokjes en dan zo'n brede riem erbij te nemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is zo lastig omhoog houden![]()
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.quote:
Jaquote:
ieuwquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de themamuziek van de KSC dus:
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.
Ja hoor want ik kan ruiken dat jij achter mijn deur staat.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:41 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge mannen(nou ja sommige mannen dan)
je hebt dus weer gemucktquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
De updater van FOK! haperde... hij bleef op 296 staan, dus ik dacht dat het nog voor het slotje kon.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij postte gewoon in het verkeerde topic
Wat is er loos?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.
Kan ik er wat aan doen dat iedereen komtquote:
quote:Let's come together, right now...
strak plan ga ik ook zo maar eens doenquote:
Ja datquote:
deze dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat iedereen komt.
Daar past dit dus wel bij:
[..].
Hihi ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij postte gewoon in het verkeerde topic
Wat is er loos?
Tot later mopquote:
hij gaat iig nooit meer achter jouw deur staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja daten elke keer als hij langs mijn kamer loopt kijkt hij mij heel erg beledigd aan
leer ze lovelyquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij gaat iig nooit meer achter jouw deur staan
Whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi ja.
Zie post eerder dan zie je wat er loos is.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wat is het omgekeerde van een visceuze cirkel??Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oei.. die luchtjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wat is het omgekeerde van een visceuze cirkel??Bedoelde u: viskeuze of ViscositeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekkerquote:
kan je velletjes schijtenquote:
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?![]()
lente luchtquote:
viscieuze natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Bedoelde u: viskeuze of Viscositeit
vislucht is lentelucht..quote:
slijmerdquote:
uhuhquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
er zit een luchtje aan de KSC vanmiddag
vislucht van barretjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
er zit een luchtje aan de KSC vanmiddag
Wattes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ze hebben ze niet meer, maar eerder hadden ze kipsaucijsjes bij de appie, die vond ik zo lekkerquote:
Wie niet... Wie niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slijmerd![]()
jij wil gewoon onder haar korte rokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |