ik bedoelde als klusser schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Vroemvroemquote:
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhhhh.... klussen of een slaaf zijn, zou daar een verschil tussen zitten?
Ik duim voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkering
Heb personeel en arbeid gestudeerd, sluit daar wel redelijk op aan en verder geen ervaring behalve dan dat ik nu ook met die doelgroep werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je daar een achtergrond in?
Ik probeer het steeds, maar het lukt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een blijvertje bent
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoor
Dankjequote:
Vind ik zelf ook leuk hoorquote:
Of uitgedroogd en luiquote:
Ooooohhh... blijf nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds, maar het lukt niet
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee nee nee, daar doen we niet aanquote:
Ik weet wel zeker dat het zo isquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeien![]()
![]()
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Een slaaf biedt zichzelf niet aan als slaaf
Dat is ook het belangrijkst hoor meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vind ik zelf ook leuk hoor![]()
Goede kans van slagen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb personeel en arbeid gestudeerd, sluit daar wel redelijk op aan en verder geen ervaring behalve dan dat ik nu ook met die doelgroep werk
Nee, en ik heb ook geen roze koeken, wel slagroomquote:
Jij verdient het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Vind ik zelf ook leuk hoor![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkst hoor meisje
Ik heb geen flauw idee, is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer solliciteer...quote:
Liever roze koekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij jou een bus slagroom geven en je bent tevreden
Met de nadruk op had zeker?quote:
veertienjarige en slagroom? nee daar weet ik niks leuks mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook geen roze koeken, wel slagroom
En je hebt ze niet eens met mij gedeeldquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
veertienjarige en slagroom? nee daar weet ik niks leuks mee.
Woahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het zo is
jij hebt zaterdag al op!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de nadruk op had zeker?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een ontvangstbevestiging van m'n sollicitatie
Houden zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:
Tof he?quote:
Dan heb je nog wel wat meer nodig als alleen slagroom als versieringquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welTaart bakken met die 14jarige en dan de taart versieren met slagroom
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken je van singles
En zeker
Waarom hier?
Daar zit een verhaal achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat je het zo vaak over slagroom hebt
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooohhh... blijf nouVolgens mij ben jij vet tof
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik welKoude chocomel met dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik dacht al ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte te posten in topics waar ik niet thuishoor, ik ben niet single en ik drink geen koffie
Er drinken er hier wel meer geen koffie hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijntje is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welTaart bakken met die 14jarige en dan de taart versieren met slagroom
Nou, twee snelle SC's bijhouden is iets wat ik al jaren niet meer kanquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de nadruk op had zeker?![]()
En nu gaat het nog niet zo snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, twee snelle SC's bijhouden is iets wat ik al jaren niet meer kan
Ik compenseer voor ze! Allemaal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er drinken er hier wel meer geen koffie hoorDus blijf vooral langskomen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nijntje is niet te vertrouwendie gooit dan die taart in mijn gezicht ofzo.
* MissMSX saves bewijslastquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.
Knuffquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het ging weer een beetje fout vandaag
Hier ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuf*quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb geen flauw idee, is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer solliciteer...![]()
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurnequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Derp
`Derp` is een buurtschap in de Nederlandse gemeente Deurne. De buurtschap Derp, gelegen langs de Derpsestraat, de oude doorgaande route van Roermond naar Empel langs een vertakking van de Peelrandbreuk, ontstond in de late middeleeuwen langs de westrand van de Deurnese akker.
De kern van de buurtschap lag langs de zijstraat van de Derpsestraat ter hoogte van de voormalige artsenpraktijk van dokter Gerrits. Hier was ook de schepenkamer gevestigd, waar de schepenen van Deurne vergaderden. De boerderij uit 1649 werd in de tweede helft van de 20e eeuw door een bungalow vervangen, maar de leilinden staan er nog.
Derp
geen enkele veertienjarige is te vertrouwenquote:
Dat WAS ooit leuk...quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dus
Veel cola drinken, dat helpt
quote:
quote:
Net als al die niet-singles in singles dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
Koelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Owh, maar ik woon wel in den haag... Misschien toch maar in het amsterdamtopic gaan posten?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even een slaapkopje uit bed halen
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat om het verhaal áchter de taart, soort Dr.Phil, maar dan met een semi-pedagoog/taartenbakker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat WAS ooit leuk...toen het nog echt om de taarten ging enzo
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Ik weet niet hoeveel niet singels dat daar zijn en wij hebben MPG:quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als al die niet-singles in singles dus
quote:
I knowquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu gaat het nog niet zo snel
dat is een aardig middagdutjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
KoelIeh bah vieze freddy johnnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die ligt er wel lang inquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat vond ik dus nooit leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal áchter de taart, soort Dr.Phil, maar dan met een semi-pedagoog/taartenbakker.
Die bestaat voor 70% uit koffie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoeveel niet singels dat daar zijn en wij hebben MPG:
[..]
Ommenabij jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die bestaat voor 70% uit koffie?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat vond ik dus nooit leukMaar die taarten...
Zo ongeveer, misschien dat je er een paar % onder zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Das een lage schattingquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is geen retorische vraagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
zijn 15-jarigen wel te vertrouwen dan?![]()
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daarom kijk ik nu ook Cake Boss
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Les 1: jongens cq mannen zijn nooit te vertrouwen
Heus welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een lage schatting...
Iets met een meet, en 5 kannen koffie 's ochtends... 1 voor Sym, 3 voor mij, en 1 voor de rest
...
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Ja hoor. Water, fris, bier, whisky....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?
Sorry lieve schat, maar ergens is het wel zoquote:
Oow, en ik knuffel koffiepottenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drink je dan ueberhaupt wel eens wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |