quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een ontvangstbevestiging van m'n sollicitatie
die heb ik nog niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk, geniet er van
Vet spannendquote:
...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het niet altijd goed gaat, omdat ik een prutser ben
Wat voor functie ende zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jawel johquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel lekker rustig zo, maar ik denk dat m'n hersens meer aan het genieten zijn
En straks willen ze niet meer terugkomen
Bij de gemeente, consulent voor bijstandsuitkeringquote:
Min keer min is plus toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Wat als je een dyslectische prutser bent?
ben ik niet, ben gewoon benieuwd.
De PI... mind itquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat ik te lui ben om mijn verklaring op te zoeken in te scannen maar de rest hier kan het ook wel bevestigen
oh gaaf zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vet spannendIk ga denk ik toch ook nog weer richting Utrecht kijken, ik denk dat ik met een jaartje of wat toch die kant op wil
![]()
Dichterbij jouquote:
Ik heb gewoon meer voedsel nodig dan eerder, ik hoop dat het is omdat ik ga groeienquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een lintworm..
Je hebt al één symptoom
geintje, ik kijk te veel monsters inside me.
Iets zegt me dat je nog even door kan dromenquote:
Zongebruind en uitgerustquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel johDuurt even, maar ze komen terug hoor
Iets zegt me dat jij een blijvertje bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
ze bood zelf al aan te komen helpen met klussen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nog even door kan dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |