quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Waspik, daar wassen alle mannen hun pik. Joechei.
Jij niet?quote:
Oh ben jij.. ah. Ok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mooie OP he? Heb ik samen met Lenny verz, uh, gemaakt
Ja, die vond ik mooi genoeg om even de moeite te doen 'm over te nemenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mooie OP he? Heb ik samen met Lenny verz, uh, gemaakt
Zijn inderdaad vrij veel mensen voor zo'n klein dorp nietwaar, vriend?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Valt me mog mee hoeveel mensen uit Wasp op Fok! zitten. Deel 2 alweer [afbeelding]
U vraagt, wij draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Waspquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ie nog niet in wiki?
Alsmede klonen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vrij veel mensen voor zo'n klein dorp nietwaar, vriend?
Wat heeft u toch allemaal met deze clowns? Overal waar ik op dit forum kom hoor ik mensen over clowns. Men denkt soms zelfs dat ik er een ben. Niet te geloven toch? Ik. Een hardwerkende man met een doodgewone kantoorbaan.quote:
Hey SchoonOA.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:51 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat heeft u toch allemaal met deze clowns? Overal waar ik op dit forum kom hoor ik mensen over clowns. Men denkt soms zelfs dat ik er een ben. Niet te geloven toch? Ik. Een hardwerkende man met een doodgewone kantoorbaan.
OA, jongen,quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Hey SchoonOA.
ff een vraagje. Vier jij je verjaardag dit jaar weer in Wasp?
En op welke dag vier jij het eigenlijk, daar jullie met je verjaardag op vakantie zijn...?![]()
Oh, ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef schoonOA het volgende:
[..]
OA, jongen,
Ook dit jaar vier ik mijn verjaardag in Wasp. Ik vier mijn verjaardag overigens de zaterdagavond nadat we terug zijn gekomen van vakantie. Ik wil jullie trouwens vragen al wat eerder, tegen het eind van de middag, te komen. Dan gaan we nog uit eten in Wasp.
Dat klopt. Ik neig momenteel iets meer naar 2 weken, dan kan ik thuis nog wat klussen. Nadeel is wel dat dan ook anderen mij komen vragen om te klussen, dus vandaar dat ik nog twijfel. Ik bel het je nog wel door.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ok.
Maar gaan jullie 2 of 3 weken, want daar waren jullie afgelopen weekend nog niet over uit...![]()
Lijkt mij wel wat om die nieuwe Japanse tent op het Raedthuysplein uit te proberen!![]()
Op 15 september dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik neig momenteel iets meer naar 2 weken, dan kan ik thuis nog wat klussen. Nadeel is wel dat dan ook anderen mij komen vragen om te klussen, dus vandaar dat ik nog twijfel. Ik bel het je nog wel door.
Voor wat betreft dat Japanse restaurantje. Dat lijkt mij een uitstekend plan.
Is dat zo? In dat geval:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier komen toch nooit mods dus bij deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |