Sommige wijken vallen inderdaad een beetje buiten de boot. Maar vooral de Noorderheide is erg mooi en rustig, ik ben er opgegroeidquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb bijna een jaar in Wasp gewoond!![]()
Een beetje illigaal dat wel![]()
Kut-dorp. Er is geen flikker te doen daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Sommige wijken vallen inderdaad een beetje buiten de boot. Maar vooral de Noorderheide is erg mooi en rustig, ik ben er opgegroeid
Leuke herinnereringen heb ik er aan overgehouden zegMaar van de andere kant is er qua uitgaansgelegenheden niet echt veel te beleven. Wel een paar leuke kroegen, dat wel, maar na een paar jaar had ik het wel gezien
Pijnlijk voor hem of voor jou?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef BrandX het volgende:
Wasp!
Fantastische plaats! Heb daar een leuke romance gehad ook trouwens, die helaas heel pijnlijk eindigde....
![]()
in eerste instantie voor mij, maar voor hem is het nu nog steeds pijnliljk. Sinds onze break-up doet de rietjeswinkel in de bohemenstraat in Wasp goede zaken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pijnlijk voor hem of voor jou?[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
in eerste instantie voor mij, maar voor hem is het nu nog steeds pijnliljk. Sinds onze break-up doet de rietjeswinkel in de bohemenstraat in Wasp goede zaken!
die verkopen toch ook rietjes?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]_O-_O-
daar zit de Blokker
Daarom moest ik er ook meteen aan denken.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarom moest ik er ook meteen aan denken.:D
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wat vonden jullie van die wijkagent?:D
Met z'n foute snor, kent iemand die? Hoe heette die ook al weer?
Ohjaquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?
Er wonen volgens mij aleen maar alcoholisten in Wasp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bedoel je Arie Willems? Die is toen toch een keer dronken betrapt terwijl hij dienst had?
Ja?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er stond toendertijd zo'n muts achter de kassa daar, die zag allemaal beesjes lopen. Elke keer vanuit het niets gillen dat mens! echt bizar. [afbeelding]
Toch niet shoppen hè. Dat ga ik er binnenkort ook weer eens doen. Als het weer wat beter is. Daarna lekker terrassie pakken langs het kanaal!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
SUPER GEWELDIG MEGA STAD......_O_....khoop er binnenkort weer heen te kunnen...:Y
ahoppen kan ik altijd en overal...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Toch niet shoppen hè. Dat ga ik er binnenkort ook weer eens doen. Als het weer wat beter is. Daarna lekker terrassie pakken langs het kanaal!![]()
Mooie momenten waren dat daar he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef Muck het volgende:
Ah Wasp
mooie stad! okee, saai, maar mooi
ik heb er heel wat mooie momenten beleefd met mijn ex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |