Wie heeft de kwarktaart opgegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nee, dan moet je een paar straten verderop zijn
Of wacht, die had ze in d'r uppie op he?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat voor jezelfIk bijt graag zachtjes
![]()
de buurvrouw van Miss en mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
Een user die hier niet komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie heeft de kwarktaart opgegeten?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de buurvrouw van Miss en mij![]()
En dan niet even met ons delen?quote:
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En dan niet even met ons delen?a-so-ciaal!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
Uit de schildluisquote:
you nasty...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt d'r vinden in het den haag topic. Geef d'r maar flink op d'r kop
ik ga door voor de koelkast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
met mij gaat het niet zo best.quote:
Ah, bijna goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uit de schildluis
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
roze koeken? en ik had al zo'n honger
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga door voor de koelkast!
Wat jequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik helemaal niet![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het niet zo best.
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb veel spierpijn in mijn rechterschouder en dat trekt door naar die kutpacemaker. En ben moeheb gewoon teveel de verhuizer uitgehangen maar kan vanavond en morgenochtend alles van de 1ste naar de derde verdieping brengen.
Thnx 4 asking
een kutpace maker??quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Thnx 4 asking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een kutpace maker??
HAHAHA lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk niet dat hij dat bedoeld
![]()
het moet er wel weg lieverd. Anders wordt PapaMuck boosquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe je een beetje rustig aan? He, en anders laat je even wat dingen op de 1e staan, kom ik volgende week voor je sjouwen ja?
quote:
[..]
een kutpace maker??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja echtquote:
graag gedaanquote:
[..]
een kutpace maker??
Ik wist niet dat jij je kutbrommer een naam gaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het lijkt wel nationale typefoutendag vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry wilde je wat vragen of bedoel je watje?![]()
En uhu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |