Baalun van mijn ztome vaudquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hiuzwurc: geen matches.
Bedoelde u: [i]huiswerk Top 2 resultaten weergegeven
[/i]
Je wou je kind uit de vaatwasser halen, maar er zat alleen vaat in?quote:
Hier wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat valt dus heel erg meeDe echt echt echt toffe mensen zijn hier net zoals in het echt
![]()
Joepiequote:
Dat duurt hier nog wel ff..quote:
quote:
13 seconden te laat, tssquote:
quote:
ja geen zin, hij lag nog diep te slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhEn dan wil hij zeker straks niet meer slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkuh![]()
En hij krijgt er niet eens voor betaald!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhKoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik wil ook wel slapenIk maak wel effe een bakkie koffie
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat je een meisje/jongedame bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ach ik kan wel 2 dingen tegelijk..
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htmquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, wat was ook alweer die site voor natuurkunde antwoorden?![]()
oh lekker koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen
Oh en ik wil ook wel slapenIk maak wel effe een bakkie koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |