quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat Twente nu al speelt. En er maar 500 supporters in het 78.000 stoelen tellende stadion zitten.
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet een beetje genoeg van dat gependel?
Er zijn altijd ergere dingen, maar ik ben het wel zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
en er zijn ergere dingen dan pendelen naar de UK natuurlijk, je zit er zo.
Ahh, rightquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.
Dat ik dan een dagje Duitsland doe, dan maar een week in Groningen werk, een week naar Oostenrijk ga en nu even 2,5 dag naar Engeland ga.. tsja.. dat is toeval
Speciale tandartsquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Zo, weer bij de speciale tandarts, benieuwd of het weer zo goed gaat..
Zijn er al spelers doodgevroren ?quote:
riem strakker trekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Er zit een jongen naast me te grommen
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er al spelers doodgevroren ?
Ik zie kansen voor ons op 3 maart.
angst-tandartsquote:
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.quote:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.
hmm, je weet het toch nooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.
Maar Rubin-uit, NEC-thuis, Rubin-thuis, AZ-uit, Utrecht-thuis in 2 weken gaat jullie de finale kosten.
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.
Geen idee van, ik volg ze verder niet echt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.
Ja dat is waar, het blijft een man he ..quote:
Oh, ma is aan het kijken en die had het over -20quote:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
Calimerogedrag is dan een beetje jammer..
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.
Je herkent het ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat..
En idd, als jullie de lijn doorzetten en wat positiever in de cijfers komen te staan financieel gezien, kan dat zomaar gebeuren de komende 5 jaar.
Komt vast wel goed danquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Feliquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je herkent het ?
Veel hangt ook af van het stadion, de eigenaar daarvan (Midreth) is failliet, dus hopelijk kan onze grote vriend Van Seumeren het overnemen, waardoor wij net als bij jullie alles in eigen beheer kunnen houden (geen huursom meer betalen, catering-inkomsten e.d.).
Dan kunnen we echt doorgroeien.
Twente heeft idd geluk met Munstermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.
En vergeet de gemeente niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente heeft idd geluk met Munsterman
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En vergeet de gemeente niet.
Geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigAl weet ik niet wat de gemeente allemaal bijdraagt aan Twente, geen verstand van
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 400m2 aan tuin strak maken, langs 2 zijden een hek plaatsen en wat tegeltjes in leggen kost bijna 20.000 euro
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.quote:
Niet als ze alleen voetbal als topsport ziet, of buitenproportioneel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.
Maar een topsport-minded gemeente is wel prettig ja.
En dan 40 moestuinen leeg laten jatten zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjes
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.
Maar een topsport-minded gemeente is wel prettig ja.
Ah, de gemeente heeft dus niks aan geld in Twente zitten. Zoals het hoort, vind ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Twente heeft een aantal jaren geleden geld van de gemeente geleend inderdaad, voor het stadion enzo. Maar dat is allemaal afbetaald en er is daarna nooit meer geld vd gemeente geleend. Nu wordt eerst gespaard (middels championsleague bv) en dan uitgegeven.
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.
Omdat de gemeente geen bank is. Als ze een lening willen stappen ze maar naar de bank. Niet alleen Twente maar elke club.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?
FC Twente zet de hele regio op de kaart.
Als het gewoon terug betaald wordt is er idd niks mis mee. Het is voor de gemeente ook een goede investering om wat jij zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?
FC Twente zet de hele regio op de kaart.
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat de gemeente geen bank is. Als ze een lening willen stappen ze maar naar de bank. Niet alleen Twente maar elke club.
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.
Correct me if I'm wrong.
Uiteraard. De gemeente heeft niet 10 miljoen liggen op kantoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
Er zijn ook zat gemeentes die het stadion dan kopen in tijd van nood van de club.
En op die manier ook het stadion kunnen gebruiken voor andere doeleinden en daar geld voor opstrijken
Ik ben het ermee eens dat gemeentes armzalige clubs niet moeten redden door er geld in te pompen. Maar garant staan voor een lening vind ik toch wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.
Ja lekkere constructie hequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.
Dat is geen zaak voor een gemeente. Het is geen handelhuis maar een gemeente.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
Er zijn ook zat gemeentes die het stadion dan kopen in tijd van nood van de club.
En op die manier ook het stadion kunnen gebruiken voor andere doeleinden en daar geld voor opstrijken
25 miljoen aan belastinggeld weg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.
Hoe is het in het Verre Oosten, Godt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen zaak voor een gemeente. Het is geen handelhuis maar een gemeente.
Als het zo een goed idee is dan zijn er wel investeerders.
Iets van 400 miljoen euro inkomsten ja, per jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.
Echt ongelooflijk... Hoe kan dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.
Oh ja gelijk die kromme vergelijkingen weer. Maar huillie doen zo ....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.
Godtjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.
Gelukkig niet. Veilig en wel in hoi an en hier was ik niet van plan een boot op te gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Godtje
Niet gezonken zo te zien
Inkomsten en het slappe toezicht van de Engelse en Spaanse voetbalbonden. In Nederland waren Man Utd en Real allang hun licentie kwijt. Door het strenge toezicht van de KNVB.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk... Hoe kan dat?
Hoi An?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Veilig en wel in hoi an en hier was ik niet van plan een boot op te gaan.
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja gelijk die kromme vergelijkingen weer. Maar huillie doen zo ....
Ik zeg toch oom dat se UEFA er iets aan moet doen. Er zit in elk geval geen lening van Manchester in de clubs. Beide clubs uit manchester hebben een private owner
Ik snap niet hoe je met 400 miljoen aan inkomsten 1,4 miljard in het rood kan staan. Oh, wacht, dat snap ik wel, die idiote salarissen van de voetballersquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Inkomsten en het slappe toezicht van de Engelse en Spaanse voetbalbonden. In Nederland waren Man Utd en Real allang hun licentie kwijt. Door het strenge toezicht van de KNVB.
De UEFA is niks zonder de clubs dus als die weglopen heeft de UEFA geen nut meer. Conclusie: Er gaat helemaal niks veranderen want dan zullen de clubs gaan dreigen met het opzetten van een eigen competitie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.
De UEFA gaat er dus ook wat aan doen, maar ik denk niet dat het zal helpen, zonder die grote clubs kijkt er niemand meer naar hun stokpaardje (Champions League).
Dat het veel erger kan deed helemaal niet ter zake maar toch bedankt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.
De UEFA gaat er dus ook wat aan doen, maar ik denk niet dat het zal helpen, zonder die grote clubs kijkt er niemand meer naar hun stokpaardje (Champions League).
Ja precies, een wassen neus dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
De UEFA is niks zonder de clubs dus als die weglopen heeft de UEFA geen nut meer. Conclusie: Er gaat helemaal niks veranderen want dan zullen de clubs gaan dreigen met het opzetten van een eigen competitie.
Dat is het plus de transferbedragen al heeft Manchester United de afgelopen jaren niet zoveel uitgegeven als voorheen. Maar die schulden hebben ook te maken met de Amerikaanse eigenaars die alleen proberen winst te maken via United. Niet om een topclub neer te zetten die financieel gezond is zoals Bayern.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met 400 miljoen aan inkomsten 1,4 miljard in het rood kan staan. Oh, wacht, dat snap ik wel, die idiote salarissen van de voetballers
Ik schrok er ook van. Zo ook te lezen in mijn topic in trv.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik moest gelijk aan je denken toen ik vanmorgen over die gezonken boot hoorde, dus deze keer was ik wel blij direct te horen dat er geen nederlanders op de boot zaten
Ik ben daar inderdaad net achter gekomen. Ik weet alleen niet hoe het opgelost kan worden?quote:
Zou vanzelf op moeten lossen na een reset, kan ook bij d'r provider liggen het probleen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad net achter gekomen. Ik weet alleen niet hoe het opgelost kan worden?
Modem aan en uitschakelen?
Ja, ik was inderdaad al van plan de modem te resetten. Ben benieuwd of het helpt, gaan we achter komen zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou vanzelf op moeten lossen na een reset, kan ook bij d'r provider liggen het probleen.
Wel;ke provider? Misschien dat op hun site wat staat of ze storing o.i.d hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was inderdaad al van plan de modem te resetten. Ben benieuwd of het helpt, gaan we achter komen zo
Ziggo. Maar die heb ik ook en ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel;ke provider? Misschien dat op hun site wat staat of ze storing o.i.d hebben.
Avondquote:
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Heeft de keukendiscussie de Singles uit elkaar gedreven? Het is hier ongewoon stil.
Etenstijd hequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Heeft de keukendiscussie de Singles uit elkaar gedreven? Het is hier ongewoon stil.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Las trouwens nog een heel kort berichtje in de Pers. Het zei dat een man steeds dommer praat hoe aantrekkelijker de vrouw.
Dus als ik slap klets en het spoor bijster ben als ik tegen je praat, dan weet je hoe laat het is.
Omg, daarom brabbel je altijd, ik snapte het al nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Las trouwens nog een heel kort berichtje in de Pers. Het zei dat een man steeds dommer praat hoe aantrekkelijker de vrouw.
Dus als ik slap klets en het spoor bijster ben als ik tegen je praat, dan weet je hoe laat het is.
Right on. Bij jou kan je het amper praten meer noemen, dan mompel ik alleen maar wat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, daarom brabbel je altijd, ik snapte het al niet
Nu niet overdrijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Right on. Bij jou kan je het amper praten meer noemen, dan mompel ik alleen maar wat.
Ik denk dat het bullshit isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Ik vroeg mij ook meteen af, wat nou als ik heel goed aan het kletsen ben met een dame, vind ik haar dan net zo mooi als een giraffe met een knoop in zn nek?
Ik mag het hopen, want ik hakkel niet zo snel wat zou betekenen dat ik iedereen niet zo mooi vind en dat is zeker niet zoquote:
Nee het voetbal heeft ook een paar mensen weggejaagd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Aah dat verklaard inderdaad een hoop!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Je bent al nummer 2 die het wel herkentquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah dat verklaard inderdaad een hoop!
Ja de mannen die mij het leukst vonden (vinden) daarmee kan ik erg goed slap lullenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent al nummer 2 die het wel herkent
Ik heb wel eens gepraat met een mooie meid maar ik wordt er niet zenuwachtig van en ga er niet ook niet raar van lullen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Wat een ontboezeming!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepraat met een mooie meid
Ja misschien dacht je dat het een nerd was die geen meiden durft aan te spreken of zo!quote:
Die heb je hier toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja misschien dacht je dat het een nerd was die geen meiden durft aan te spreken of zo!
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!quote:
Checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!
Waarom ben ik dan nog single?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!
Jeweetsquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je niet mannelijk bent?quote:
Waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar als iedere Fok'er vijf dames om z'n vinger heeft... Zoveel vrouwelijke Fokkers zijn er niet en... Oh, wachtquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als iedere Fok'er vijf dames om z'n vinger heeft... Zoveel vrouwelijke Fokkers zijn er niet en... Oh, wacht
Laat maar
Humorquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet te beroerd om te delen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Ach, 4 mogen ergens anders heen, want ik heb aan 1 genoeg
Überhaupt 1 zou voor mij al geweldig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Waarom zou ik er 5 hebben als 1 mn alles is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet te beroerd om te delen?
En voor sommige al te veel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Jij bent helemaal hotel de botel he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarom zou ik er 5 hebben als 1 mn alles is?
Dan heeftie 5 verkeerde!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook waarvoor 5 nog te weinig is!
Ik las kotsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey vrouw, doe eens koken voor me!
Aub dan he.. heb hard gewerkt
AUB zeggen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey vrouw, doe eens koken voor me!
Aub dan he.. heb hard gewerkt
Als mijn man zo door gaat zal ik best kunnen kotsen voor Snuit!quote:
Slachtoffer?quote:
Ah je wordt ook wakker met de ochtendshow van Giel dat is een pluspuntje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
Ze hebben mij wel eens verteld dat vrouwen op onvriendelijke mannen vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
1 is al lastig. En om 5 te onderhouden (en dan niet financieel) is onmogelijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om 5 Tally's te vinden?
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hebben mij wel eens verteld dat vrouwen op onvriendelijke mannen vallen
Nice women like them bad,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
1 vinden is al lastig genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
1 is al lastig. En om 5 te onderhouden (en dan niet financieel) is onmogelijk!
Dus vooral al niet zoeken.
Ik vond het wel leuk klinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slachtoffer?Zo doe je het wel negatief overkomen Tijn
![]()
En er is niemand, het was een algemene opmerking
Vandaar dat ik nooit een vriendin zal vinden. Ik ben te liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.
Dat zeg ik ook altijd als iemand vertelt over zijn meisje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slachtoffer?Zo doe je het wel negatief overkomen Tijn
![]()
En er is niemand, het was een algemene opmerking
Ik ook niet. Maar gelukkig hoef ik het niet te snappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.
Daarom! Je bereikt er niets mee vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nice women like them bad,
bad women like them worse
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 vinden is al lastig genoeg
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar gelukkig hoef ik het niet te snappen.
[..]
Daarom! Je bereikt er niets mee vriendelijk zijn.
[..]
Dat zeg ik!
Inderdaad ik ben te vriendelijk, lief en zorgzaam, ik blijf dus eeuwig alleen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit een vriendin zal vinden. Ik ben te lief
Sterf mafketel. Zorg voor jezelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!
Je moeder heeft je nooit leren koken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben te vriendelijk, lief en zorgzaam, ik blijf dus eeuwig alleen.
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moeder heeft je nooit leren koken?
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!waar iedereen bijna iedereen zit zonder relatie er ook nooit eentje zal krijgen
Nee kook iets makkelijks als spaghetti.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.
Deze dikke vind dat ze al genoeg heeft gedaan voor vandaag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.
Inderdaad jij bent net uit de luiers. Dus kom maar terug als je in de 20 bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.
Sowieso ontwikkel jij je nog wel qua karakter en zo, dus Heloef van nu kan heel anders zijn dan de Heloef van 22 om maar wat te noemen. Ontwikkelingen in school, lichamelijk, werk etc etc. Hebben allemaal invloed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.
Oeh ik kijk veel series beschrijf hem eens?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik had vanmiddag een oude serie in m'n hoofd die ik wilde bemachtigen.. Nu weet ik niet meer welke
Een oude cartoon.. Al hoewel, niet zo extreem oud.. Maar ws wel van voor jouw tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh ik kijk veel series beschrijf hem eens?
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!waar iedereen bijna iedereen zit zonder relatie er ook nooit eentje zal krijgen
Hij zegt bijna iedereen he, bijna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Ik spreek inderdaad voor mijzelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zegt bijna iedereen he, bijna.
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks van
OUD is kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
Over het geheel genomen, geloof ik het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
quote:
kleine man en ik kijken het ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Rules of Engagement, vind het best leuk
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.quote:
Ik ook. En idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Dat impliceert dat je het niet erg zou vinden als je op anderen van daar gaat lijken. Alleen dat al is een reden om je preventief te ruimen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.quote:
Ajax is gewoon kut.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.
quote:
Voetbal is gewoon kut!quote:
Ach ja ieder zijn hobby he.quote:
Hooooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
Het was zo'n dag dat de gedeelte die jezelf moet presenteren gewoon goed gaat. Dat iedereen redelijk op tijd naar huis kan gaan, maar dat je dan gewoon in de file zit te wachten tot het weer rijdt.... en nu ben ik gaar...
Ik heb echt zo'n verschrikkelijke hekel aan presenteren.quote:
Samzz dus met een big smile in de avondquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Zo, lekker schoon en fris en m'n haar zit weer tof
Uhuuuuuhquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Samzz dus met een big smile in de avond
Ligt eraan wat het is. Vind ik. Als het iets is wat je zelf erg interesseert en waar je jezelf een autoriteit op kunt beschouwen kan het best leuk zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n verschrikkelijke hekel aan presenteren.
Nou, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
Columns van Sylvia Witteman worden verfilmd
Ik voel weer een Nederlands hoogstandje opkomen
Ik ben benieuwd hoe het gaatquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Laten we het hopen. Vooral of het wat zal zijn voor mij
Goedquote:
Geen idee, ik ga voor WIDMquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Zal ik Blown away kijken of toch maar niet...
Uit 1992 of 1994?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
in de gids staat 90 minuten actiequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Al leuke plannen mannengemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMorgen weer stage en dan lekker weekend
quote:
Toch nog naar de biosquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Naar de bios met m'n vriendin, shoppen met mama en zondag de hele dag niks doen.
Ja, ik wil 'm nu echt zien. Anders komt het er nooit vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vastbesloten dus dit keer? Dan maar alleen?
Mocht t niet doorgaan, m'n pm staat openquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm nu echt zien. Anders komt het er nooit van
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht t niet doorgaan, m'n pm staat open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:48 schreef Techno het volgende:
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Ah nice manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Daar kan je goed op rommelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!!
![]()
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Zoiets heb ik ook, echt ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behalve als broerlief thuis is, dan claimt hij de hoek
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Kleine man heeft eternal dibs op de hoekquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, echt ideaal!
behalve als broerlief thuis is, dan claimt hij de hoek
Cool jouw edit was tegelijk met mijn quotequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kleine man heeft eternal dibs op de hoek
Wacht ff, t is toch JOUW bank?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kleine man heeft eternal dibs op de hoek
Alsof er een andere man op mijn bank zou zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool jouw edit was tegelijk met mijn quote![]()
Ik vroeg me al af wie 't was
Broertje alleen als ie thuis is, en gelukkig is hij dat tussen 15:00 en 01:00 meestal niet, en ik wel![]()
Kattenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof er een andere man op mijn bank zou zitten
Ja zou je denken hequote:
mijn pa schopt me echt wel uit ZIJN stoel als ik er in zitquote:
Die jaag ik weg, niet andersom hequote:
En wat vindt Big van katten? Of andere huisdieren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die jaag ik weg, niet andersom he
Je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die jaag ik weg, niet andersom he
Big is dol op ze! Met de ene kat kan ie het beter vinden dan de anderen, maar ja, zo'n big is sowieso lomp voor een kat hequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat vindt Big van katten? Of andere huisdieren?
Ik jaag blijkbaar alles wegquote:
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Prachtige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik neem alles terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik jaag blijkbaar alles weg
Het is een grote knuffelbig toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Big is dol op ze! Met de ene kat kan ie het beter vinden dan de anderen, maar ja, zo'n big is sowieso lomp voor een kat he
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem alles terug.
Het ligt wel aan JOU!
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een grote knuffelbig toch?
Een beetje wat, vraag je je dan af...quote:
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik jaag blijkbaar alles weg
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzo
ik spreek geen fransquote:
Jij snapt me!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje wat, vraag je je dan af...
Wat verwacht je anders bij een varkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzo
"Stiiiiriiike!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegen
Ja zoiets idd en als hij de kans krijgt vreet ie meteen hun bakjes leeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegen
Het ligt nooit aan mijquote:
Nee dat zalquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan mij![]()
En nu ga ik mijzelf verder volgieten met bier![]()
*nummer 5 voor onderweg pakt*
Alcoholistquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan mij![]()
En nu ga ik mijzelf verder volgieten met bier![]()
*nummer 5 voor onderweg pakt*
Ik ga voor de strikequote:
Dat weet je toch, ik ben perfect en heilig. Want ik weet niks en in mijn wetenschap van onwetendheid ben ik alwetendequote:
Pas je wel op voor ontwenningsverschijnselen morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga voor de strikemorgen avond alcohol vrij dus dan mag ik nu extra
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Je ne parle pas français aussi. Uh, un petit peu.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Hij doet kleine Peu een beetje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
Nee, goed lezen. Hij doet kleine Peu een beetje
nee, wannabe Senior Callcenterwurmquote:
Fixedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef STING het volgende:
Yuki is nu Senior wordt Medior callcenterwurm
Taalnazi zegeviertquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, wannabe Senior Callcenterwurm
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je nu andere calls en/of werkzaamheden, of is het puur salaris?
Ah, very nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenEn meer salaris
Ze krijgt nu ook prank calls ertussendoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je nu andere calls en/of werkzaamheden, of is het puur salaris?
Of ze moet van haar supervisor gaan bellen met het bedrijf die een container op hun parkeerplaats heeft gezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze krijgt nu ook prank calls ertussendoor.
"Met Yuki!"
"Ja, met Willem. Ik weet het woord denk ik."
" . . . "
"Ja, je bent toch van SBS?"
En dan maar kijken of je je er vriendelijk uit kunt redden. Daar krijg je er dan steeds meer van (Pizzaatje bestellen, er is een plaatje op de radio voor u aangevraagd, etc.) om je kookpunt te controleren.
Zo gaat dat denk ik.
Oh, netjes. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenEn meer salaris
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Of ze moet van haar supervisor gaan bellen met het bedrijf die een container op hun parkeerplaats heeft gezet
In tegendeel, wie wat bewaard heeft wat, dat bakje is nog niet leegquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stuk makkelijker heh, als die B&J op is.
Ik heb nog een hele bak staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In tegendeel, wie wat bewaard heeft wat, dat bakje is nog niet leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |