Hij zegt bijna iedereen he, bijna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Ik spreek inderdaad voor mijzelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zegt bijna iedereen he, bijna.
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks van
OUD is kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
Over het geheel genomen, geloof ik het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
quote:
kleine man en ik kijken het ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Rules of Engagement, vind het best leuk
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.quote:
Ik ook. En idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Dat impliceert dat je het niet erg zou vinden als je op anderen van daar gaat lijken. Alleen dat al is een reden om je preventief te ruimen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.quote:
Ajax is gewoon kut.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.
quote:
Voetbal is gewoon kut!quote:
Ach ja ieder zijn hobby he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |