Slachtoffer?quote:
Ah je wordt ook wakker met de ochtendshow van Giel dat is een pluspuntje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
Ze hebben mij wel eens verteld dat vrouwen op onvriendelijke mannen vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
1 is al lastig. En om 5 te onderhouden (en dan niet financieel) is onmogelijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om 5 Tally's te vinden?
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hebben mij wel eens verteld dat vrouwen op onvriendelijke mannen vallen
Nice women like them bad,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
1 vinden is al lastig genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
1 is al lastig. En om 5 te onderhouden (en dan niet financieel) is onmogelijk!
Dus vooral al niet zoeken.
Ik vond het wel leuk klinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slachtoffer?Zo doe je het wel negatief overkomen Tijn
![]()
En er is niemand, het was een algemene opmerking
Vandaar dat ik nooit een vriendin zal vinden. Ik ben te liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.
Dat zeg ik ook altijd als iemand vertelt over zijn meisje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slachtoffer?Zo doe je het wel negatief overkomen Tijn
![]()
En er is niemand, het was een algemene opmerking
Ik ook niet. Maar gelukkig hoef ik het niet te snappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat merk ik soms wel eens in mijn omgeving snap dat echt niet.
Daarom! Je bereikt er niets mee vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nice women like them bad,
bad women like them worse
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 vinden is al lastig genoeg
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar gelukkig hoef ik het niet te snappen.
[..]
Daarom! Je bereikt er niets mee vriendelijk zijn.
[..]
Dat zeg ik!
Inderdaad ik ben te vriendelijk, lief en zorgzaam, ik blijf dus eeuwig alleen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit een vriendin zal vinden. Ik ben te lief
Sterf mafketel. Zorg voor jezelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!
Je moeder heeft je nooit leren koken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey kut, ga koken voor me! en rap een beetje!
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben te vriendelijk, lief en zorgzaam, ik blijf dus eeuwig alleen.
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moeder heeft je nooit leren koken?
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!waar iedereen bijna iedereen zit zonder relatie er ook nooit eentje zal krijgen
Nee kook iets makkelijks als spaghetti.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.
Deze dikke vind dat ze al genoeg heeft gedaan voor vandaag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik nu iedere avond een 4 gangen 3 sterren diner voor mezelf koken? Nee toch? Tally mag ook wel eens met der luie donder een prakkie voor me maken.
Inderdaad jij bent net uit de luiers. Dus kom maar terug als je in de 20 bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.
Sowieso ontwikkel jij je nog wel qua karakter en zo, dus Heloef van nu kan heel anders zijn dan de Heloef van 22 om maar wat te noemen. Ontwikkelingen in school, lichamelijk, werk etc etc. Hebben allemaal invloed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben pas een groentje van 17 dus de hoop geef ik nog niet helemaal op.
Oeh ik kijk veel series beschrijf hem eens?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik had vanmiddag een oude serie in m'n hoofd die ik wilde bemachtigen.. Nu weet ik niet meer welke
Een oude cartoon.. Al hoewel, niet zo extreem oud.. Maar ws wel van voor jouw tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh ik kijk veel series beschrijf hem eens?
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom op Fok!waar iedereen bijna iedereen zit zonder relatie er ook nooit eentje zal krijgen
Hij zegt bijna iedereen he, bijna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Ik spreek inderdaad voor mijzelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je nu voor jezelf spreekt, betekent niet dat je dat ook maar voor de rest van ons moet doen, Tijn
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zegt bijna iedereen he, bijna.
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee insinueert hij wel een groot deel en daar geloof ik niks van
OUD is kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
Over het geheel genomen, geloof ik het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt eraan welk subforum vooral in ouders heel veel terwijl in ONZ en KLB zitten er zat maagden.
quote:
kleine man en ik kijken het ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Rules of Engagement, vind het best leuk
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.quote:
Ik ook. En idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Dat impliceert dat je het niet erg zou vinden als je op anderen van daar gaat lijken. Alleen dat al is een reden om je preventief te ruimen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Zoals sommigen daar wil ik echt nooit worden. En als ik dat wel wordt moet iemand me neerschieten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik kijk voetbalGister wel een leukere pot overigens.
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.quote:
Ajax is gewoon kut.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo dat is wel het hoogste niveau ter wereld daar kunnen wij als Ajax nooit meer aan tippen.
quote:
Voetbal is gewoon kut!quote:
Ach ja ieder zijn hobby he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |