quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Las trouwens nog een heel kort berichtje in de Pers. Het zei dat een man steeds dommer praat hoe aantrekkelijker de vrouw.
Dus als ik slap klets en het spoor bijster ben als ik tegen je praat, dan weet je hoe laat het is.
Omg, daarom brabbel je altijd, ik snapte het al nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Las trouwens nog een heel kort berichtje in de Pers. Het zei dat een man steeds dommer praat hoe aantrekkelijker de vrouw.
Dus als ik slap klets en het spoor bijster ben als ik tegen je praat, dan weet je hoe laat het is.
Right on. Bij jou kan je het amper praten meer noemen, dan mompel ik alleen maar wat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, daarom brabbel je altijd, ik snapte het al niet
Nu niet overdrijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Right on. Bij jou kan je het amper praten meer noemen, dan mompel ik alleen maar wat.
Ik denk dat het bullshit isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Ik vroeg mij ook meteen af, wat nou als ik heel goed aan het kletsen ben met een dame, vind ik haar dan net zo mooi als een giraffe met een knoop in zn nek?
Ik mag het hopen, want ik hakkel niet zo snel wat zou betekenen dat ik iedereen niet zo mooi vind en dat is zeker niet zoquote:
Nee het voetbal heeft ook een paar mensen weggejaagd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Heeft de keukendiscussie de Singles uit elkaar gedreven? Het is hier ongewoon stil.
Aah dat verklaard inderdaad een hoop!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Je bent al nummer 2 die het wel herkentquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah dat verklaard inderdaad een hoop!
Ja de mannen die mij het leukst vonden (vinden) daarmee kan ik erg goed slap lullenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent al nummer 2 die het wel herkent
Ik heb wel eens gepraat met een mooie meid maar ik wordt er niet zenuwachtig van en ga er niet ook niet raar van lullen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Wat een ontboezeming!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepraat met een mooie meid
Ja misschien dacht je dat het een nerd was die geen meiden durft aan te spreken of zo!quote:
Die heb je hier toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja misschien dacht je dat het een nerd was die geen meiden durft aan te spreken of zo!
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!quote:
Checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!
Waarom ben ik dan nog single?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee alle Singles (en andere FOK!kers) zijn knappe kerels met aan elke vinger 5 vrouwen!
Jeweetsquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je niet mannelijk bent?quote:
Waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar als iedere Fok'er vijf dames om z'n vinger heeft... Zoveel vrouwelijke Fokkers zijn er niet en... Oh, wachtquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als iedere Fok'er vijf dames om z'n vinger heeft... Zoveel vrouwelijke Fokkers zijn er niet en... Oh, wacht
Laat maar
Humorquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet te beroerd om te delen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Ach, 4 mogen ergens anders heen, want ik heb aan 1 genoeg
Überhaupt 1 zou voor mij al geweldig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Waarom zou ik er 5 hebben als 1 mn alles is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet te beroerd om te delen?
En voor sommige al te veel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Jij bent helemaal hotel de botel he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarom zou ik er 5 hebben als 1 mn alles is?
Dan heeftie 5 verkeerde!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook waarvoor 5 nog te weinig is!
Ik las kotsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey vrouw, doe eens koken voor me!
Aub dan he.. heb hard gewerkt
AUB zeggen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey vrouw, doe eens koken voor me!
Aub dan he.. heb hard gewerkt
Als mijn man zo door gaat zal ik best kunnen kotsen voor Snuit!quote:
Slachtoffer?quote:
Ah je wordt ook wakker met de ochtendshow van Giel dat is een pluspuntje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
Ze hebben mij wel eens verteld dat vrouwen op onvriendelijke mannen vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanochtend heeft Giel mij verteld dat het "doe vriendelijk dag" is. Dus da doe ik dan.
1 is al lastig. En om 5 te onderhouden (en dan niet financieel) is onmogelijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om 5 Tally's te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |