mijn pa schopt me echt wel uit ZIJN stoel als ik er in zitquote:
Die jaag ik weg, niet andersom hequote:
En wat vindt Big van katten? Of andere huisdieren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die jaag ik weg, niet andersom he
Je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die jaag ik weg, niet andersom he
Big is dol op ze! Met de ene kat kan ie het beter vinden dan de anderen, maar ja, zo'n big is sowieso lomp voor een kat hequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat vindt Big van katten? Of andere huisdieren?
Ik jaag blijkbaar alles wegquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:48 schreef Techno het volgende:
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Prachtige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik neem alles terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik jaag blijkbaar alles weg
Het is een grote knuffelbig toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Big is dol op ze! Met de ene kat kan ie het beter vinden dan de anderen, maar ja, zo'n big is sowieso lomp voor een kat he
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem alles terug.
Het ligt wel aan JOU!
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een grote knuffelbig toch?
Een beetje wat, vraag je je dan af...quote:
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik jaag blijkbaar alles weg
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzo
ik spreek geen fransquote:
Jij snapt me!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje wat, vraag je je dan af...
Wat verwacht je anders bij een varkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groot, groot... maar hij is lomp, met die grote neus enzo
"Stiiiiriiike!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegen
Ja zoiets idd en als hij de kans krijgt vreet ie meteen hun bakjes leeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat ie door de kamer stormt en die katten opzij kegelt, de eetbakjes van de katten door de lucht vliegen
Het ligt nooit aan mijquote:
Nee dat zalquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan mij![]()
En nu ga ik mijzelf verder volgieten met bier![]()
*nummer 5 voor onderweg pakt*
Alcoholistquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan mij![]()
En nu ga ik mijzelf verder volgieten met bier![]()
*nummer 5 voor onderweg pakt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |