in de gids staat 90 minuten actiequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Zal ik Blown away kijken of toch maar niet...
Al leuke plannen mannengemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMorgen weer stage en dan lekker weekend
quote:
Toch nog naar de biosquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Naar de bios met m'n vriendin, shoppen met mama en zondag de hele dag niks doen.
Ja, ik wil 'm nu echt zien. Anders komt het er nooit vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vastbesloten dus dit keer? Dan maar alleen?
Mocht t niet doorgaan, m'n pm staat openquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm nu echt zien. Anders komt het er nooit van
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht t niet doorgaan, m'n pm staat open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:48 schreef Techno het volgende:
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Ah nice manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Daar kan je goed op rommelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!!
![]()
Mijn nieuwe bank zit en ligt echt heerlijk.Zoiets heb ik ook, echt ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behalve als broerlief thuis is, dan claimt hij de hoek
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Kleine man heeft eternal dibs op de hoekquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, echt ideaal!
behalve als broerlief thuis is, dan claimt hij de hoek
Cool jouw edit was tegelijk met mijn quotequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kleine man heeft eternal dibs op de hoek
Wacht ff, t is toch JOUW bank?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kleine man heeft eternal dibs op de hoek
Alsof er een andere man op mijn bank zou zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool jouw edit was tegelijk met mijn quote![]()
Ik vroeg me al af wie 't was
Broertje alleen als ie thuis is, en gelukkig is hij dat tussen 15:00 en 01:00 meestal niet, en ik wel![]()
Kattenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof er een andere man op mijn bank zou zitten
Ja zou je denken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |