Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.
Feit is wel dat dit sowieso 1000x beter is dan wat er in zat. Ik ben er dan ook heel blij mee, maar om nou te zeggen goh wat een prachtige keuken. Nee.
De andere bewoners hadden de keukenkastjes knalgeel laten overspuiten. M'n ouders gelijk: 'O, dat veranderen we gelijk!' Goed, tien jaar later is het nog steeds geel.quote:
Zeg je dat nu omdat je echt meent, of omdat je punten wil scoren bij Samzz om in haar broekje te komen? Dat vind ik altijd moeilijk inschatten bij jou. En ik ben niet zuur. Wel terecht cynisch. En realist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
En jij bent een cynische zure klootzak, what's your point?
En jij denkt dat expres doet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.
quote:
Niet echt. Ik ben gelukkig, geestelijk en financieel rijk. Ik heb gewoon alles wat mijn hartje begeert.quote:
Knalgeel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere bewoners hadden de keukenkastjes knalgeel laten overspuiten. M'n ouders gelijk: 'O, dat veranderen we gelijk!' Goed, tien jaar later is het nog steeds geel.
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, wel apart trouwens, als t huur was, is mij altijd geleerd dat muren wit opgeleverd moeten worden?
Niet als die ex je maanden lang van onderdak en geld voorziet, terwijl hij dat niet hoeft. Dan ben je echt heel ondankbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik baalde gewoon gigantisch van de situatie en het feit dat het zo uitzichtloos leek.
Maar ik heb allang gemerkt dat bitchen over je ex hier niet mag
En dat dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.
Tintje donkerder dan knalgeel, maar het heeft wel wat eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalgeel?
Al hebben mij pa en ma ook gele kastjes... Zachtgeel. Zou ook mijn keuze niet zijn.
Laatst nog een vriendin geholpen met het verwijderen van oud behang. Kwamen vier lagen bloemetjesbehang en van dat jaren 70-behang tevoorschijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzo
Oh, okequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
@Samzz: er werd ook nog doodleuk verteld dat er gekozen kon worden uit wit, ahorn, beuken en nog iets. Alleen waren ze even vergeten om aan mij te vragen wat ik zou willen![]()
Geeft verder niet hoor
Ik heb ook nooit beweert dat ik daar niet dankbaar voor was. Gaf hem niet het recht mij als voetveeg te gebruiken, iets wat hij regelmatig wel deed!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als die ex je maanden lang van onderdak en geld voorziet, terwijl hij dat niet hoeft. Dan ben je echt heel ondankbaar.
[..]
En dat dus.
Ik meen het echt. Ik hoop dat je een keertje stopt met het spelen van die eeuwige rol van 'verzuurde oldbie', it's getting very old.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je echt meent, of omdat je punten wil scoren bij Samzz om in haar broekje te komen? Dat vind ik altijd moeilijk inschatten bij jou. En ik ben niet zuur. Wel terecht cynisch. En realist.
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeNou ja, dat is dan misschien wat lullig. Maar het is een nette keuken en hij is voor jou voor zolang je daar woont.
Mijn muren waren beige.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
Geel is een kleur die wat mij betreft verboden mag worden. Ik kan er niet mee omgaan.
Het kan wat hebben ja, ligt een beetje aan de keuken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tintje donkerder dan knalgeel, maar het heeft wel wat eigenlijkZe wisten ook niet welke kleur ze dan wel wilden.
Bij mij in de winkel hadden ze het plafond zwart gemaakt, hufters.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzo
Muren en aanrechtblad zijn wit, dus het is niet zo hysterisch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wat hebben ja, ligt een beetje aan de keuken denk ik
Serieus, keuze hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
@Samzz: er werd ook nog doodleuk verteld dat er gekozen kon worden uit wit, ahorn, beuken en nog iets. Alleen waren ze even vergeten om aan mij te vragen wat ik zou willen![]()
Geeft verder niet hoor
Ik geloof het niet. En ik 'speel' niets. Zo post ik op fok en als je dat niet bevalt dan tief je maar op. Elke 3 minuten zegegn dat ik een cynische klootzak ben, verveelt net zo hard.quote:
Ja, dat is wel prettig dan. Je zal maar een paars blad hebben of zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muren en aanrechtblad zijn wit, dus het is niet zo hysterisch.
Groenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel prettig dan. Je zal maar een paars blad hebben of zo
Dat sowieso, maar in de OP stop ik af en toe een grapje, die is er uit gehaaldquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Moeten mijn boobies weer even terug?
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, keuze hebbenze hadden ook rustig de oude keuken kunnen laten zitten. Of je in een krot met overal rot en schimmel kunnen drukken. Heel eerlijk had je daar meer gepast dan in een volledig opgeknapte woning
Peu, doe eens normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, keuze hebbenze hadden ook rustig de oude keuken kunnen laten zitten. Of je in een krot met overal rot en schimmel kunnen drukken. Heel eerlijk had je daar meer gepast dan in een volledig opgeknapte woning
Kan ik me goed voorstellen, het past natuurlijk ook totaal niet bij je imago om je ook maar iets aan te trekken van andere mensenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. En ik 'speel' niets. Zo post ik op fok en als je dat niet bevalt dan tief je maar op. Elke 3 minuten zegegn dat ik een cynische klootzak ben, verveelt net zo hard.
Het is niet JOUW keuken, je huurt het. Het is misschien niet netjes, maar niet aan jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..
Maar er dan vervolgens over gaan zeiken is wel vrij kansloos. Met name omdat alles gratis is en er nooit 1 minuut voor is gewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak inquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij in de winkel hadden ze het plafond zwart gemaakt, hufters.
Pas na 4 keer was het echt wit.
Heeft me een godsvermogen aan lak en verf gekost.
De alleenstaande moeders die ik ken hebben wel alles zelf verzorgd anders, die werken gewoon en hebben ook hun huis zelf geregeld. Dus ja, ik denk wel dat het een keuze is om je of door je ex of door de soos te laten onderhouden en dan vervolgens te zeiken over de hand die je voedt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij denkt dat expres doet?
Darkroomquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak in
Nee een kapsalonquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak in
Nah, ik maakte de fout eens een ander topic over dr door te lezen. Beetje lopen janken over wat ze krijgt, dat t lang duurt, etc, etc. Terwijl ze al maanden terug hier had kunnen zijn, als ze zelf maar eens een keer wat deed. Ze is te lam om bij tehouden wie, haar welke spullen heeft beloofd en waar t vandaan moet komen. Hoe GVD moeilijk is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peu, doe eens normaal.
De woningbouw is volgens mij gewoon verplicht woningen op een bepaalde manier op te knappen, dus dat gebeurt gewoon.
Hou ja van beuken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor soos en mag ik ook?
Het is inderdaad wel veel leuker om alleen maar ja-knikkers te hebben. Daar krijg je discussies van op het niveau 'hoe is het' en 'goedemorgen'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef STING het volgende:
Kan ik me goed voorstellen, het past natuurlijk ook totaal niet bij je imago om je ook maar iets aan te trekken van andere mensen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
De alleenstaande moeders die ik ken hebben wel alles zelf verzorgd anders, die werken gewoon en hebben ook hun huis zelf geregeld. Dus ja, ik denk wel dat het een keuze is om je of door je ex of door de soos te laten onderhouden en dan vervolgens te zeiken over de hand die je voedt.
Oh, dat wist ik niet, welk topic is dat? Vooralsnog kan je wel een beetje normaal doen, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik maakte de fout eens een ander topic over dr door te lezen. Beetje lopen janken over wat ze krijgt, dat t lang duurt, etc, etc. Terwijl ze al maanden terug hier had kunnen zijn, als ze zelf maar eens een keer wat deed. Ze is te lam om bij tehouden wie, haar welke spullen heeft beloofd en waar t vandaan moet komen. Hoe GVD moeilijk is dat
Ik heb meerdere keren spullen aangeboden en ik ben nog zo'n muts ook die mijn tv en koelkast weg zou geven ipv er geld voor te vragen. Maar nu gaat dat spul naar mensen die er wel om zitten te springenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik maakte de fout eens een ander topic over dr door te lezen. Beetje lopen janken over wat ze krijgt, dat t lang duurt, etc, etc. Terwijl ze al maanden terug hier had kunnen zijn, als ze zelf maar eens een keer wat deed. Ze is te lam om bij tehouden wie, haar welke spullen heeft beloofd en waar t vandaan moet komen. Hoe GVD moeilijk is dat
Als de woningbouw zelf aangeeft dat je mag kiezen, dan heb je het toch voor 't zeggen lijkt me.. Huur of niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet JOUW keuken, je huurt het. Het is misschien niet netjes, maar niet aan jou.
Ik snap niet dat je sorry zegt om je punt te verzachten. Je hebt gewoon gelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Huppel, ik snap best dat je je keuken niet zo mooi vindt. Maar weet je, het voelt wel wat rot aan dat iedereen keihard moet werken voor alles en dat jij het dan 'krijgt'. En of je situatie dat nu 'goed praat' of niet, de meeste mensen in een kutsituatie moeten keihard werken voor iets. Ik heb godverdomme 40 uur per week gewerkt terwijl ik een baby had, dat brak mijn hart, was verschrikkelijk maar heeft er wel toe geleid dat ik een huis kon kopen. Zeer wenselijk als je dakloos bent en bij familie logeert die geen ruimte voor je hebben. Doet er verder niet toe, maar van waar ik sta is het wel zuur dat jij zulke dingen krijgt en dan nog durft te zeuren over de kleur van een keukenkastje, sorry. Dat stoort mij ook wel.
Dat dus, ik had dr dingen beloofd en ik hou me aan mn afspraken, maar ga dr echt niet achteraan zitten. En ik woon hier nog anderhalve week, daarna moet de berging leeg, dus komt een stichting t ophalen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren spullen aangeboden en ik ben nog zo'n muts ook die mijn tv en koelkast weg zou geven ipv er geld voor te vragen. Maar nu gaat dat spul naar mensen die er wel om zitten te springen
Daar hoef je imo ECHT geen sorry om te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Huppel, ik snap best dat je je keuken niet zo mooi vindt. Maar weet je, het voelt wel wat rot aan dat iedereen keihard moet werken voor alles en dat jij het dan 'krijgt'. En of je situatie dat nu 'goed praat' of niet, de meeste mensen in een kutsituatie moeten keihard werken voor iets. Ik heb godverdomme 40 uur per week gewerkt terwijl ik een baby had, dat brak mijn hart, was verschrikkelijk maar heeft er wel toe geleid dat ik een huis kon kopen. Zeer wenselijk als je dakloos bent en bij familie logeert die geen ruimte voor je hebben. Doet er verder niet toe, maar van waar ik sta is het wel zuur dat jij zulke dingen krijgt en dan nog durft te zeuren over de kleur van een keukenkastje, sorry. Dat stoort mij ook wel.
Misschien wil huppel em welquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een tv staan, wil iemand m hebben? Hij doet het niet, maar dat mag de pret niet drukken.
Als ze het eerst aangeven en dan vervolgens niet doen, oké.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als de woningbouw zelf aangeeft dat je mag kiezen, dan heb je het toch voor 't zeggen lijkt me.. Huur of niet.
Wat voor kleur heeft ie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een tv staan, wil iemand m hebben? Hij doet het niet, maar dat mag de pret niet drukken.
Het is er een met een achterkant, uit 1998!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen 42 inch plasma zeker
"Ik hou niet van die tv's met zo'n glimmende rand."quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen 42 inch plasma zeker
Een beeldbuis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is er een met een achterkant, uit 1998!
Zo eentje heb ik ook, wel wat nieuwer. Weegt 50 kiloquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is er een met een achterkant, uit 1998!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
En niemand zou het daar mee oneens zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel veel leuker om alleen maar ja-knikkers te hebben. Daar krijg je discussies van op het niveau 'hoe is het' en 'goedemorgen'.
Wees gerust, ik zal er geen traantje om latenquote:En ik trek me best wat aan van bepaalde mensen. Jij bent daar gewoon niet 1 van. Met name omdat je zelf nou niet echt bepaald voorop loopt als het inhoud betreft.
Laten staan voor de nieuwe bewonersquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, wel wat nieuwer. Weegt 50 kiloEn mijn kamer is op zolder.
Mooie dag was dat. En hij moet ook ooit weer naar beneden.
Kan ik alles wel laten staan geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten staan voor de nieuwe bewoners
Oeh ja, dat is vandaag he, spannendquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten tot de dokter belt. Tussen 11.30 en 12.00. Meestal belt ze om 11.58.
Ik weet niet of ik gelukkiger ben dan Huppel, is dat meetbaar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat half Fok achter Huppel aan loopt die geen flikker uit voert en rustig aan jou voorbij loopt terwijl je keihard werkt om rond te komen.
Overigens ligt het aan mij, of ben jij ook echt gelukkiger dan Huppel?
Via 't raam naar benedenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, wel wat nieuwer. Weegt 50 kiloEn mijn kamer is op zolder.
Mooie dag was dat. En hij moet ook ooit weer naar beneden.
Volgens wetenschappers welquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelukkiger ben dan Huppel, is dat meetbaar?
Ergens in Fokkers helpen Fokkers volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, welk topic is dat? Vooralsnog kan je wel een beetje normaal doen, toch?
Geen idee, maar als ik m'n geld er op in moest zetten, zou t allemaal naar jou gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelukkiger ben dan Huppel, is dat meetbaar?
Oh, dat topic. Die heb ik een pagina gelezen en toen had ik er wel genoeg vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in Fokkers helpen Fokkers volgens mij.
En ik doe heel normaal, ik scheld dr niet eens uitgeef mijn mening of feiten en onderbouw deze. En dan hou ik me nog in ook.
Allemaal? Voor mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik m'n geld er op in moest zetten, zou t allemaal naar jou gaan
Ik 'ziek' niet. Ik zeg wat ik denk. Als dat niet in een straatje past, post ik het toch. Ik ga niet via PM allerlei mensen lopen stoken en achter de rug om roddelen. Ik vertel het gewoon hier. Als dat 'zieken' is, ja dan ben ik schuldig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef STING het volgende:
Mensen die er een gewoonte van maken om regelmatig op andere mensen te lopen zieken, doen dat vooral ter afleiding of uit onzekerheid. Veel plezier daar verder mee.
Op je in zetten he, niet weggevenquote:
Verdomd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op je in zetten he, niet weggeven
Ik vind t wel lekkere werk muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
He-le-maal los op zweeftevenmuziek.
Ik las zweeft-even-muziek. Dat staat er niet he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
He-le-maal los op zweeftevenmuziek.
quote:
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel lekkere werk muziek
Dat dus, heb ook al eerder gezegd dat ik het knap vind hoe ze dat allemaal doet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.
Zijn die dingen toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik m een schop met mijn Birkenstocks geven?
quote:
Dank je. Ik red het ook prima alleen, dus zeiken zou niet op zn plek zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.
En dat het niet 24 uur over kinderen hoeft te gaan. En dat je zelfstandig kunt zijn. En dat je geen zeikwijf wordt als je kinderen hebt. En dat het niet nodig is om altijd maar te schermen met 'ja maar ik heb een kind, dus..' oneliners. En dat moeders ook hete wijve kunne zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas nou op, die jongen is al zo fragielquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
hehequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas nou op, die jongen is al zo fragiel
Pas op met wat je zegt hequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet met die dingen, dan nog liever scherpe punten van pumps
Jeetje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat het niet 24 uur over kinderen hoeft te gaan. En dat je zelfstandig kunt zijn. En dat je geen zeikwijf wordt als je kinderen hebt. En dat het niet nodig is om altijd maar te schermen met 'ja maar ik heb een kind, dus..' oneliners. En dat moeders ook hete wijve kunne zijn.
Als ze voor mij pumps aan doet, zegt dat wel watquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef Ripley het volgende:
kun je nog zitten na al die veren, L-E?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Positief posten. Heb ik van Sting geleerd net. De guru.
Je hebt altijd mensen waar je je aan stoort of die anders denken. Wil nog niet zeggen dat je je er altijd op te hoeft te gaan kotsen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik 'ziek' niet. Ik zeg wat ik denk. Als dat niet in een straatje past, post ik het toch. Ik ga niet via PM allerlei mensen lopen stoken en achter de rug om roddelen. Ik vertel het gewoon hier. Als dat 'zieken' is, ja dan ben ik schuldig.
Als kinderachtig vermaak your thing is.quote:Verder post ik hier uit verveling en voor vermaak. Dat jij denkt dat je daar amateurpsychologische conclusies uit kunt trekken is wel een beetje sneu.
Als die discussies nog ergens over gaan, hoor je mij niet klagen.quote:Bedankt overigens, ik vermaak me hier prima. En je kunt zeggen wat je wil, ik zorg vaak wel voor discussies, of je het nu met me eens bent of niet.
Welkom in deze SC.quote:Heb jou eigenlijk nog nooit een discussie zien beginnen. Kun je net zo goed gaan msn'en.
Echt, grow up.quote:Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Ben je eenzaam? Zoek je vrienden? Wil je zo graag neuken en lukt het elders niet?
Om je te schoppen hequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze voor mij pumps aan doet, zegt dat wel wat
Dat ze je wil schoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze voor mij pumps aan doet, zegt dat wel wat
Maakt hem niet uit toch, als ze een mantelpakje aan trekt, mag ze 'm vierendelenquote:
Het staat je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Positief posten. Heb ik van Sting geleerd net. De guru.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit toch, als ze een mantelpakje aan trekt, mag ze 'm vierendelen
Mijn mond staat nog steeds open van verbazing eigenlijk.quote:
quote:
Ja, maar wel de moeite nemen om die aan te doenquote:
Doe ik ook niet altijd, dat zou een dagtaak zijn. Soms laat ik het allemaal van me afglijden en post ik gewoon niet mee. Soms ook niet. En dan kom jij weer met je trillende knietjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef STING het volgende:
Je hebt altijd mensen waar je je aan stoort of die anders denken. Wil nog niet zeggen dat je je er altijd op te hoeft te gaan kotsen?
Oh, ik wist niet dat kansloze conclusies trekken alleen mag als je Sting heet. Sorry Sting.quote:Echt, grow up.
Er zijn gewoon weinig dingen/mensen hier om je positief over uit te laten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn mond staat nog steeds open van verbazing eigenlijk.
Dit kan nooit lang goed gaan.
Ja dat hebben ze dan wel voor je over hequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wel de moeite nemen om die aan te doen
Dat zegt toch ietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze dan wel voor je over he
Op dit moment gaat het hier over iets dat kennelijk bijna iedereen hier ergert. Daarnaast denk ik dat je dit soort dingen ook moet kunnen zeggen, al is het alleen maar om mensen ook een andere invalshoek te geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen waar je je aan stoort of die anders denken. Wil nog niet zeggen dat je je er altijd op te hoeft te gaan kotsen?
[..]
Als kinderachtig vermaak your thing is.
[..]
Als die discussies nog ergens over gaan, hoor je mij niet klagen.
[..]
Welkom in deze SC.
[..]
Echt, grow up.
Noemt iemand jou hitler?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het hier over iets dat kennelijk bijna iedereen hier ergert. Daarnaast denk ik dat je dit soort dingen ook moet kunnen zeggen, al is het alleen maar om mensen ook een andere invalshoek te geven.
Daarnaast is het kennelijk niet wenselijk om de zielige types iets te zeggen maar mag je anderen wel klootzakken noemen (krea) of hitler (ikzelf).
Het staat idd voor geen meter bij die lange blonde krullenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk niet dat zo'n snorretje Ripley zou staan..
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
Daarnaast is het kennelijk niet wenselijk om de zielige types iets te zeggen maar mag je anderen wel klootzakken noemen (krea) of hitler (ikzelf).
HIV test?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef L-E het volgende:
11.58. Nog geen dokter.
Ik vind het zo spannend.
Is gebeurd ja, maar ook nog een heleboel andere dingen. Maakt verder niet zoveel uit, maar dan zijn de internetridders altijd net even met ATV zeg maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt iemand jou hitler?
Of lees ik het heel verkeerd
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.
Maar toch is het één normaal en het ander zielig.
oeh ze is te laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef L-E het volgende:
11.58. Nog geen dokter.
Ik vind het zo spannend.
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.
Maar toch is het één normaal en het ander zielig.
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.
sneu dus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.
Jeetje. Iemand Hitler noemen vind ik wel heel vergaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is gebeurd ja, maar ook nog een heleboel andere dingen. Maakt verder niet zoveel uit, maar dan zijn de internetridders altijd net even met ATV zeg maar.
Huppel is een volwassen vrouw met een kind notabene, mag hopen dat ze zichzelf ook best kan verdedigen
Ja, datquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.
Grappen over Hitler moeten gewoon kunnen tegenwoordig vind ik. Niet iets dat heul ver gaat of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Iemand Hitler noemen vind ik wel heel vergaan.
En ik heb niet echt het idee dat er hier veel voor haar wordt opgenomen en dat ze het idd zelf prima kan.
Wat is dan het verschil tussen mijn posts en die van de rest? Dat HM mij een klootzak noemt als ik het zeg? Of dat mensen mijn posts altijd met een gekleurde bril (hij is pissed en een klootzak) lezen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.
Ik vraag me af of het in Ripley's geval een grap was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grappen over Hitler moeten gewoon kunnen tegenwoordig vind ik. Niet iets dat heul ver gaat of zo.
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het in Ripley's geval een grap was.In dat geval vind ik het behoorlijk ver gaan, eigenlijk.
Die loopt graag weg als t moeilijk wordt, dus zo'n confrontatie kan ze natuurlijk niet aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
Waar is Huppel nu eigenlijk? Ze heeft niet meer op mij gereageerd.
Dat weet ik ook niet. Die posts gingen imo helemaal niet ver en hadden dezelfde strekking als de posts van anderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen mijn posts en die van de rest? Dat HM mij een klootzak noemt als ik het zeg? Of dat mensen mijn posts altijd met een gekleurde bril (hij is pissed en een klootzak) lezen?
Goed punt wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?
Hmmm... Lijkt mij het onderzoeken waardquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
(maar dat heb je zelf ook wel door, lijkt me),
Doe ik een keer leuk mee..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die loopt graag weg als t moeilijk wordt, dus zo'n confrontatie kan ze natuurlijk niet aan
Zolang die de boel niet onderzeikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.
maakt niet uit, we gaan gewoon verderquote:
Wie weet, ga het hem vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd, toon je een keer interersse, is het nog niet goed.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang die de boel niet onderzeikt.
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik tofferquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallen
Ook bestquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik toffer
Dat lijkt me niet. Als dat namelijk 3 of 4 keer niet over komt, doe je het geen 5e keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
En ik denk, dat het in de eerste instantie gewoon als grap bedoelt was.
Jij Hitlerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallen
En daar was het 'auto' onderwerp weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik toffer
Ik interpreteer posts metquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als dat namelijk 3 of 4 keer niet over komt, doe je het geen 5e keer.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als het Joodse korenwolfjes zijn
Ik was onderweg naar mijn zoon, sorry ik heb je post gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
Waar is Huppel nu eigenlijk? Ze heeft niet meer op mij gereageerd.
Ik zou er meteen even een belletje achteraan gooien, je wacht er immers toch op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Dokter heeft niet gebeld. Hoe laat mag ik bellen om te zeiken? Ben bang dat ze ons vergeten is.
Jodenhaat is van alle tijden en van alle bevolkingsgroepen. Hadden ze de Heer/profeet maar niet aan het kruis moeten knopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik las trouwens gisteren wel een interessant artikel over groeiend antisemitisme onder Marokkanen.
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloofquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jodenhaat is van alle tijden en van alle bevolkingsgroepen. Hadden ze de Heer/profeet maar niet aan het kruis moeten knopen
Overigens, serieus gezien heb ik geen hekel aan Joden, maar Zionisten verafschuw ik.
Pas maar op, is hier sinds kort een meldingsplicht in het topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar mijn zoon, sorry ik heb je post gemist.
Moet je specifiek om vragen volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of ze bij hi aan vervangende toestellen doen? moet my preciousopsturen voor reparatie maar kom er net achter dat mn oude telefoon dood is
Zolang ze me er niet mee lastigvallen geloven ze maar wat ze willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloof
hmm dan ga ik dat maar doen zo, ze zullen er niet heel enthousiast door worden vrees ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je specifiek om vragen volgens mij.
Ik meld niks meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op, is hier sinds kort een meldingsplicht in het topic.
Daarom haat ik ook Zionisten. Dat is niet omdat Zionisten Joden zijn, maar hoe ze zich gedragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloof
quote:
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een overhemd genoeg gekrompen zodat ik de mouwen niet meer om hoef te slaan
Krimpen kan niet op 30oquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpen
Ik doelde op je verschrikkelijke fout. Waar ik niet over zou vallen ware het niet dat jij twee dagen geleden iemand anders op zijn fouten wees. Ik sta altijd klaar om je terecht te wijzen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I come and go as I please, ha!
Dat sowieso, ook liever een kort programma, slijt het minderquote:
Dit komt echt sneu over, dat weet je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een overhemd genoeg gekrompen zodat ik de mouwen niet meer om hoef te slaan
Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpen
Achja, dan is t wel over als t goed isquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef L-E het volgende:
Ah, de dokter. Zoonlief mag aan de antibiotica. Hard nodig, maar toch stom.
Of je koopt gewoon meteen de goede maatquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaan
waaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet genoeg wassen en door 't droog programma laten gaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit komt echt sneu over, dat weet je?
En? Ik kan er ook niets aan doen dat ik kleiner ben dan gemiddeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit komt echt sneu over, dat weet je?
Een week.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, dan is t wel over als t goed ishoe lang moet die dat?
Ooh en Boobies![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)oont_talenten_n.html
Om nom nomquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh en Boobies![]()
Ik bedoelde het niet gemeen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En? Ik kan er ook niets aan doen dat ik kleiner ben dan gemiddeld
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon meteen de goede maat
Ja, in mijn maat zijn ook echt de juiste overhemden te vinden, en vooral die ik voor m'n werk nodig hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waaromkoop ze in de juiste maat
en:
[..]
Yup, waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
Mooie borsten. Wel nep, denk ik. Maar toch mooi.
Doet me beetje denken aan het lichaam van Mia, ook uit Californicationquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, dan is t wel over als t goed ishoe lang moet die dat?
Ooh en Boobies![]()
Dat vond ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef L-E het volgende:
Mooie borsten. Wel nep, denk ik. Maar toch mooi.
Dat is nog te overzienquote:
Eeuh ja? Naar een goede winkel gaan en niet naar de C&A.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja, in mijn maat zijn ook echt de juiste overhemden te vinden, en vooral die ik voor m'n werk nodig heb
Ga toch fietsen
Lees de tekst eens bij het artikel...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan het lichaam van Mia uit Californication
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doelde op je verschrikkelijke fout. Waar ik niet over zou vallen ware het niet dat jij twee dagen geleden iemand anders op zijn fouten wees. Ik sta altijd klaar om je terecht te wijzen.
Het is een actrice die de rol van Mia moet spelen in de verfilming van t boek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees de tekst eens bij het artikel...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees de tekst eens bij het artikel...
Dat is een anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Zat zaken geprobeerd, ook dure zaakjes.. Alles moest of speciaal besteld of gemaakt worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Dat is nog te overzien
[..]
Eeuh ja? Naar een goede winkel gaan en niet naar de C&A.
Doe dat Godverdomme dan ook niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hij was ook vreselijk ja, heb m al verbeterd. Dat krijg je ervan als je tussendoor nog werkt
Heej, die heb ik ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef stbabylon het volgende:
He, deze laptop van toshiba doet me wel wat denken aan een laptop van toshiba, echt vreemd.
Moet ik mn stokkie in mn knuistje nemen?quote:
Ik heb een emmer latex en de kwasten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik mn stokkie in mn knuistje nemen?
Dan wil ik je een Barsoi vestiging aanraden, of Thom Broekman in Utrecht of Piet Zoomers in de Achterhoek/Twentequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Zat zaken geprobeerd, ook dure zaakjes.. Alles moest of speciaal besteld of gemaakt worden.
Zelfs de kleermaker van de zaak begint er nieteens aan
Word?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij. Ik word oud.
Geen Barsoi in Rotterdam toevallig? Das minder, alles in Utrecht of verder..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik je een Barsoi vestiging aanraden, of Thom Broekman in Utrecht of Piet Zoomers in de Achterhoek/Twente
ik kom nooit in Rotterdam, dus ken de betere zaken niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Barsoi in Rotterdam toevallig? Das minder, alles in Utrecht of verder..
Heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij. Ik word oud.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer
Ben nog wel nieuwsgierig naar 1 of 2 dingen
Ik ben nog drie weken ouder hè? Je hebt nog even dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet
Want als jij een oude lul bent... dan ben ik dat ook... en ik ben dat niet, dus!
Ik vind het niet genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog drie weken ouder hè? Je hebt nog even dus.
Nee beter lezen jij...quote:
Volgens mij bestaat de groep nog niet zo lang. Maar ze maken wel zalige muziek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
Flashback van oude uit Oost-Duitsland afkomstige collega
Hij gebruikte het altijd als scheldwoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de groep nog niet zo lang. Maar ze maken wel zalige muziek.
Naïviteit is hier vrij populair.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Net als sting niet voor de grap krea een klootzak noemt overigens, nogal naief omdat te denken.
Gebrek aan ervaring is niet hetzelfde hequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Naïviteit is hier vrij populair.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gebrek aan ervaring is niet hetzelfde he
Hardlopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb wel zin om een rondje te lopen buiten, maar weet niemand die mee zou willen en kunnen
Nee, gewoon ff lekker van de zon genieten, door t park ofso.quote:
Dan ga je gewoon, misschien kom je nog iemand tegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff lekker van de zon genieten, door t park ofso.
Niet in deze buurt, soms is een hond wel handig, dan kom je er tenminste zeker een paar keer per dag uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, misschien kom je nog iemand tegen
Lieverd, ofso en ofzo zijn beide geen Nederlands woord, dus is hoe dan ook fout. Ofso is lekker mijn ding en zal ik blijven doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een running gag toch hè?
Straks ga je bier nog smerig vindenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken zou ik mezelf verwennen met een biertje na zulke klusjes.. Maar ja
Dus nu maar een stukkie chocolade en wat koude cola..
Ik weet wat jij als eerste doet nadat je bent gestopt met borstvoedingquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken zou ik mezelf verwennen met een biertje na zulke klusjes.. Maar ja
Dus nu maar een stukkie chocolade en wat koude cola..
Daar moet heel wat voor gebeuren hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ga je bier nog smerig vinden
Na de geboorte. Ik weet dat het niet mag tijdens borstvoeding maaruh... ik vind werpen een hele prestatie en mag ik mezelf best een biertje gunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat jij als eerste doet nadat je bent gestopt met borstvoeding
Straks ben je mama en drink je alleen maar nog sherryquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet heel wat voor gebeuren hoor!
Eentje zal vast geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Na de geboorte. Ik weet dat het niet mag tijdens borstvoeding maaruh... ik vind werpen een hele prestatie en mag ik mezelf best een biertje gunnen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ben je mama en drink je alleen maar nog sherry
En dan kan ze vast wennen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eentje zal vast geen kwaad kunnen.
Groot gelijkquote:
Nee want in de meeste kroegen word alweer gerookt hier. Dat doe ik dr niet aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gewoon meteen mee nemen naar de kroeg.
Dat softe Nederlands beleid ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want in de meeste kroegen word alweer gerookt hier. Dat doe ik dr niet aan
Inderdaadquote:
Ja hier is er al die tijd gewoon doorgerookt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want in de meeste kroegen word alweer gerookt hier. Dat doe ik dr niet aan
De grootste groep kroegbezoekers wil het gewoon. Anders waren er ook wel niet-rookkroegen voor het verbod.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier is er al die tijd gewoon doorgerookt.
Het kost je als cafe alleen maar klanten als je het niet doet.
Dat weegt niet op tegen de kosten van de eventuele boete.
Ja klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De grootste groep kroegbezoekers wil het gewoon. Anders waren er ook wel niet-rookkroegen voor het verbod.
Popje, het is 'of zo.' dus. Het is dus niet hoe dan ook fout of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
Lieverd, ofso en ofzo zijn beide geen Nederlands woord, dus is hoe dan ook fout. Ofso is lekker mijn ding en zal ik blijven doen
De man heeft gelijk. Ofso is trouwens wel heel erg lelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Popje, het is 'of zo.' dus. Het is dus niet hoe dan ook fout of zo.
Ik ben in de war. Noem je de Peurac nu de man? Of geef je mij gelijk? Beide lijken me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
De man heeft gelijk. Ofso is trouwens wel heel erg lelijk.
Ach, Huppel werd even op de plek gezet waarop zij reageerde door te vluchtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
jammer dat ik de rest van het relletje heb gemist net
Ik vind as-you-type spellingscontrole meestal maar irritant. Af en toe F7 in een Word documument vind ik handig, maar that's itquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, Huppel werd even op de plek gezet waarop zij reageerde door te vluchten
en klote dat die spellingscontrole in Chrome niet snapt dat je op de ene site Nederlands post en op de andere Engels
Ik typ soms sneller dan dat mn hoofd gaat en dan onstaan er rare woorden. Dus dan is t wel relaxed als er een rood lijntje onder komt, dan hoef ik niet terug te lezen om te kijken of er typfouten in staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind as-you-type spellingscontrole meestal maar irritant. Af en toe F7 in een Word documument vind ik handig, maar that's it
Sorry ik gunde me niet veel tijd om uit te hijgen en dacht als ik ff op schiet ben ik meteen klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |