Goed punt wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?
Hmmm... Lijkt mij het onderzoeken waardquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
(maar dat heb je zelf ook wel door, lijkt me),
Doe ik een keer leuk mee..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die loopt graag weg als t moeilijk wordt, dus zo'n confrontatie kan ze natuurlijk niet aan
Zolang die de boel niet onderzeikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik vind het ook niet erg, ik snap alleen niet dat Sting dan uitgerekend daar weer over moet gaan zeiken. Misschien heeft hij territoriumdrift.
maakt niet uit, we gaan gewoon verderquote:
Wie weet, ga het hem vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd, toon je een keer interersse, is het nog niet goed.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang die de boel niet onderzeikt.
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik tofferquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallen
Ook bestquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik toffer
Dat lijkt me niet. Als dat namelijk 3 of 4 keer niet over komt, doe je het geen 5e keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
En ik denk, dat het in de eerste instantie gewoon als grap bedoelt was.
Jij Hitlerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Territoriumdrift: de laatste 300 korenwolfjes uitroeien door er met je subaru impreza zijwaarts overheen te knallen
En daar was het 'auto' onderwerp weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag t ook met een Lancer Evo, die vind ik toffer
Ik interpreteer posts metquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als dat namelijk 3 of 4 keer niet over komt, doe je het geen 5e keer.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als het Joodse korenwolfjes zijn
Ik was onderweg naar mijn zoon, sorry ik heb je post gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
Waar is Huppel nu eigenlijk? Ze heeft niet meer op mij gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |