Het staat idd voor geen meter bij die lange blonde krullenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk niet dat zo'n snorretje Ripley zou staan..
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
Daarnaast is het kennelijk niet wenselijk om de zielige types iets te zeggen maar mag je anderen wel klootzakken noemen (krea) of hitler (ikzelf).
HIV test?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef L-E het volgende:
11.58. Nog geen dokter.
Ik vind het zo spannend.
Is gebeurd ja, maar ook nog een heleboel andere dingen. Maakt verder niet zoveel uit, maar dan zijn de internetridders altijd net even met ATV zeg maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt iemand jou hitler?
Of lees ik het heel verkeerd
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.
Maar toch is het één normaal en het ander zielig.
oeh ze is te laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef L-E het volgende:
11.58. Nog geen dokter.
Ik vind het zo spannend.
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het verschil niet tussen mij een klootzak noemen en HM een profiteur.
Maar toch is het één normaal en het ander zielig.
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.
sneu dus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.
Jeetje. Iemand Hitler noemen vind ik wel heel vergaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is gebeurd ja, maar ook nog een heleboel andere dingen. Maakt verder niet zoveel uit, maar dan zijn de internetridders altijd net even met ATV zeg maar.
Huppel is een volwassen vrouw met een kind notabene, mag hopen dat ze zichzelf ook best kan verdedigen
Ja, datquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zielig in gedrag, niet in situatie, ff voor de duidelijkheid.
Grappen over Hitler moeten gewoon kunnen tegenwoordig vind ik. Niet iets dat heul ver gaat of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Iemand Hitler noemen vind ik wel heel vergaan.
En ik heb niet echt het idee dat er hier veel voor haar wordt opgenomen en dat ze het idd zelf prima kan.
Wat is dan het verschil tussen mijn posts en die van de rest? Dat HM mij een klootzak noemt als ik het zeg? Of dat mensen mijn posts altijd met een gekleurde bril (hij is pissed en een klootzak) lezen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ging het niet zozeer om HM zielig noemen, dat deden we eigenlijk allemaal.
Ik vraag me af of het in Ripley's geval een grap was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grappen over Hitler moeten gewoon kunnen tegenwoordig vind ik. Niet iets dat heul ver gaat of zo.
Nou ja, als ze geen Joden heeft vermoord wel ja, maar ja, weten we zeker dat ze dat niet heeft gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het in Ripley's geval een grap was.In dat geval vind ik het behoorlijk ver gaan, eigenlijk.
Die loopt graag weg als t moeilijk wordt, dus zo'n confrontatie kan ze natuurlijk niet aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
Waar is Huppel nu eigenlijk? Ze heeft niet meer op mij gereageerd.
Dat weet ik ook niet. Die posts gingen imo helemaal niet ver en hadden dezelfde strekking als de posts van anderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen mijn posts en die van de rest? Dat HM mij een klootzak noemt als ik het zeg? Of dat mensen mijn posts altijd met een gekleurde bril (hij is pissed en een klootzak) lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |