Hij was zelfs gratiz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Jezus hup, niet zo zeiken over die keuken! Je hebt die van mij gezien?
Niks mis met paars.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Je woonkamer paars verven, maar een probleem hebben met beuken
Nieteens gootjes ontstoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
[..]
Nee hij komt het balkon in de verf zetten![]()
Nee daar komt de timmerman voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens gootjes ontstoppen?
Ja dat klopt, je ziet maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
Dat zou ook niet echt Hollands zijn hequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Goeie Timmermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar komt de timmerman voor
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.quote:
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou ook niet echt Hollands zijn he
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Ik vind 't een tof keukentje
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzakquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.
Jouw pé-nis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Maar je haalt hem wel aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnen
Stern but fair.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzak
Ik kon geen beter spreekwoord bedenken en niet zo zeuren jijquote:
Ze lijkt wel een vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Maar dat mag je ook niet zeggen want je kent het verhaal erachter niet en dat is heul zielig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.
Ik ben dus niet de enige met dat idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.
Ik heb een witte jaren '80 keuken. Maar hij doet het. En de inrichting maakt het. Of breekt het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik vind mijn keuken ook niet zo mooi. Maar ik hou wel van 'm.
Een zielig verhaal hebben betekent niet meteen dat je ook ondankbaar mag zijn, dus je hebt gewoon een punt, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat mag je ook niet zeggen want je kent het verhaal erachter niet en dat is heul zielig hoor.
Dat dus, maat van me kocht een huis met een keuken erin van nog geen jaar oud.quote:
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, maar staat dan wel op het lijstje om vervangen te worden
Jaa!! Maar die past niet in mijn huisje ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een witte jaren '80 keuken. Maar hij doet het. En de inrichting maakt het. Of breekt het.
Mijn oom en tante zijn zo 'slim' geweest de kookpitten op het eiland te plaatsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik vind mijn keuken ook niet zo mooi. Maar ik hou wel van 'm.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dus, maat van me kocht een huis met een keuken erin van nog geen jaar oud.
Deze zomer komt er een nieuwe omdat zijn vriendin hem niet mooi vind.
Echt iedereen vind het een mooie keuken, behalve zij.
Dat wil ik ook graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.
Saai? Als je vallende pannen moet ontwijken noem ik het niet saai hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van maken
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oom en tante zijn zo 'slim' geweest de kookpitten op het eiland te plaatsenAlle spetters en prut van het koken belandt overal, het hele aanrecht, de vloer, niet ideaal
Mijn keuken stamt nog uit '76, voor de waarde van m'n appartement en de verkoopbaarheid, is een nieuwe keuken zeg maar geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige vintage buffetkast in mijn keuken gezet en de keuken flink opgeleukt, en het is er heerlijk koken hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van maken
Zou ik ook kunnen doen, maar dan meer omdat er dingen ontbreken die ik wel graag wil hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet post is ze meteen weggelopen omdat jij wat gezegd hebt?quote:
Het punt is, dat wanneer je je kookpitten tegen een muur hebt, de verspreiding veel minder isquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.
Overigens als je zoveel spetters hebt, vraag ik me toch af hoe ze koken
Maar dat is veel makkelijker schoon te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.
Overigens als je zoveel spetters hebt, vraag ik me toch af hoe ze koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |