Het zou mij niet verbazen, jij viespeukquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof ik er zo om bekend sta tegen MissB aan te moeten zwaffelen.
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen, jij viespeuk
Heel lief en onschuldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Sting leef je vandaag in een droomwereld?
Onschuldig, de singles_!
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
Jawel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
it takes onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
It takes one to know one
En terecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden he
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!quote:
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zeker
Ik vind gewoon dat jullie er openlijk voor uit moeten komen dat jullie de trotse bezitters van een dirty mind zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?
Dat is het probleem bij ons mannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij ons mannen.
Geen solidariteit.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
Ah, jij hebt ervaring met vrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
As someone once said, it takes one to know onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Lekker hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?quote:
It wasn't mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
As someone once said, it takes one to know one
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?
Zo van als niemand het doet dan ik zelf maar?
Helemaal waar!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
hoe noem je mijquote:
quote:
Niet te vaak hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
Ik rook heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat je vanaf nu zo heet.
Dat doet ook helemaal niet ter zake.quote:
quote:
Jawelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doet ook helemaal niet ter zake.
Ik durf dat welquote:
quote:
quote:
Ligt er aan waarquote:
Je weet voldoende om het niet te willen lijkt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
I don't, I don't know where you've been
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
De mist trekt op, mn uitzicht komt terug![]()
Ooh en t moet warm worden vandaag en vanavond, moet naar de Uithof fietsen vanavond
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?quote:
Angstig was ik sowieso al niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, je wordt al minder angstig
Ik ga je gewoon prikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?
Ik moest verdomme krabben vanochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Tuurlijk jongquote:
nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoeldequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Angstig was ik sowieso al niet hoor.
Jeuk van de werkmannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Nouhou *stampvoet*quote:
DE oplossing: geen auto, niet krabbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Dat denk ik nog steeds bij alles wat jij zegt hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoelde
Je denkt dat t over dr auto gaat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DE oplossing: geen auto, niet krabben
Werken in Meppelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
alles goed? wat ben je aan tdoen?
Kijk, een heb ik er al gebrokenquote:
En dan word ik de ransaap genoemd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je denkt dat t over dr auto gaat?
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicekrijg ik t tenminste niet zo stervends koud.
Ja he, vrouwenquote:
hmm ja, zit wat in, hoef ook pas om 9u die kant opquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt is
Ja, ben een compleet wrak nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een heb ik er al gebroken
In wat voor tijdzone leef jij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm ja, zit wat in, hoef ook pas om 9u die kant op
Die zijn boos op mij omdat ik de keuken lelijk vindquote:
De hoevelheeid hooi past niet bij de rest van je interieur?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn boos op mij omdat ik de keuken lelijk vind
Nou, als hij naar de Uithof moet fietsen, ga ik er voor het gemak vanuit dat hij niet in de UK zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de mijne misschien? Hier is het 2 voor 9
dezelfde als jij als t goed is, ik ga over 11uur dusquote:
Gelukkig heb ik nog geen interieurquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
De hoevelheeid hooi past niet bij de rest van je interieur?
Ooh. Maar dan is het sowieso niet meer zonnig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dezelfde als jij als t goed is, ik ga over 11uur dus
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ben een compleet wrak nu.
Slaap er zelfs niet meer van
klopt, maar ik heb de hoop dat als t overdag mooi weer is, dat vanavond ook niet zo koud is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh. Maar dan is het sowieso niet meer zonnig.
Dan worden t pas écht nachtmerriesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende stap is dat ik in je nachtmerries ga zitten...
En al helemaal niet in 2 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als hij naar de Uithof moet fietsen, ga ik er voor het gemak vanuit dat hij niet in de UK zit
Ik droom alleen over jou als ik over orgies droom... vreemd genoeg zijn dat geen nachtmerries...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga om 9u van huis, dus dat had nog wel gekundquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En al helemaal niet in 2 minuten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik droom alleen over jou als ik over orgies droom... vreemd genoeg zijn dat geen nachtmerries...
Daarom durf ik ook niet meer te gaan slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voodooquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zo'n pijn in mijn onderrug, maar waar van?
Sorry, zal je niet meer zo hard swaffelen in je slaapquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ah, je "onderrug". Dat kennen wequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, wanneer heb ik daar toestemming voor gegeven?
quote:
Ze heeft zeker te vaak Inception gekekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggen
Mietje, durf je niet eens persoonlijk iets te doen?quote:
Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft zeker te vaak Inception gekeken
A .rar in a .rar in a .rar Compression, the new movie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft zeker te vaak Inception gekeken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggen
quote:
Nee, je weet toch dat ik doodsbang voor je ben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mietje, durf je niet eens persoonlijk iets te doen?
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat ik doodsbang voor je ben.
Vond dit wel een goede oplossing
Het is niet eerlijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)
Vroegâh kon ik altijd Lucide dromenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)
Dan toch liever naar Team Kapsalon ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Ghehe, een Italiaanse kapper heet Luigi Magnifico, klinkt als een foute goochelaar
Keep thinking thatquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De macht, de macht, moehwahahaha!
Tron, in Tron, in Tronquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A .rar in a .rar in a .rar Compression, the new movie!
De volgende keer dat ik een orgie heb, krijg je een uitnodigingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk!In jouw dromen doe ik leuke dingen en in die van mezelf wordt met een heel ander bijltje gehakt (
)
Als je 'm droomt dan he...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een orgie heb, krijg je een uitnodiging
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je 'm droomt dan he...
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, ik werd met **-**-**-***** overstroomd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je 'm droomt dan he...
Orgie he, niet een gang-bang.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, ik werd met **-**-**-***** overstroomd.
Daar is het een droom voor he, dan kan datquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Orgie he, niet een gang-bang.
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is het een droom voor he, dan kan dat
En zou trouwens niet weten waarom dat niet in een orgie zou moeten kunnen
Een spermaputje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.
Staat dat in de Orgie Code of cumduct?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.
Briljant!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een spermaputje!
Zo werd ik nog wel eens genoemd door een neukertje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een spermaputje!
Zo werd ik nog wel eens genoemd door een neukertje
Nee, maar als er maar 1 cumbucket is, waar alle cum terecht komt, wordt het automatisch een gang-bangquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Staat dat in de Orgie Code of cumduct?
Zou er nog beter uitzien als ik ook een kraan had!quote:
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?quote:
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou er nog beter uitzien als ik ook een kraan had!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?
Toch niet verkeerdquote:
Ik zeik niet. Is beter dan wat er zat sowieso.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Jezus hup, niet zo zeiken over die keuken! Je hebt die van mij gezien?
Nee mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?
Loodgieter komt straks, hoop ik, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Zijn ze die gewoon vergeten?
Voor de kraan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Loodgieter komt straks, hoop ik, denk ik.
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Volgens mij zijn alle meubels die ik hier voor je heb staan ook beuken
Nee hij komt het balkon in de verf zettenquote:
Hij was zelfs gratiz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Jezus hup, niet zo zeiken over die keuken! Je hebt die van mij gezien?
Niks mis met paars.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Je woonkamer paars verven, maar een probleem hebben met beuken
Nieteens gootjes ontstoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
[..]
Nee hij komt het balkon in de verf zetten![]()
Nee daar komt de timmerman voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens gootjes ontstoppen?
Ja dat klopt, je ziet maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
Dat zou ook niet echt Hollands zijn hequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Goeie Timmermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar komt de timmerman voor
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.quote:
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou ook niet echt Hollands zijn he
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Ik vind 't een tof keukentje
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzakquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.
Jouw pé-nis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Maar je haalt hem wel aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnen
Stern but fair.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzak
Ik kon geen beter spreekwoord bedenken en niet zo zeuren jijquote:
Ze lijkt wel een vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Maar dat mag je ook niet zeggen want je kent het verhaal erachter niet en dat is heul zielig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.
Ik ben dus niet de enige met dat idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.
Ik heb een witte jaren '80 keuken. Maar hij doet het. En de inrichting maakt het. Of breekt het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik vind mijn keuken ook niet zo mooi. Maar ik hou wel van 'm.
Een zielig verhaal hebben betekent niet meteen dat je ook ondankbaar mag zijn, dus je hebt gewoon een punt, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat mag je ook niet zeggen want je kent het verhaal erachter niet en dat is heul zielig hoor.
Dat dus, maat van me kocht een huis met een keuken erin van nog geen jaar oud.quote:
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Same here, maar staat dan wel op het lijstje om vervangen te worden
Jaa!! Maar die past niet in mijn huisje ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een witte jaren '80 keuken. Maar hij doet het. En de inrichting maakt het. Of breekt het.
Mijn oom en tante zijn zo 'slim' geweest de kookpitten op het eiland te plaatsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier niet, ik wil ooit graag een enorme keuken met een kookeiland. Kost veel geld. Dromen.
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik vind mijn keuken ook niet zo mooi. Maar ik hou wel van 'm.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dus, maat van me kocht een huis met een keuken erin van nog geen jaar oud.
Deze zomer komt er een nieuwe omdat zijn vriendin hem niet mooi vind.
Echt iedereen vind het een mooie keuken, behalve zij.
Dat wil ik ook graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.
Saai? Als je vallende pannen moet ontwijken noem ik het niet saai hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van maken
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oom en tante zijn zo 'slim' geweest de kookpitten op het eiland te plaatsenAlle spetters en prut van het koken belandt overal, het hele aanrecht, de vloer, niet ideaal
Mijn keuken stamt nog uit '76, voor de waarde van m'n appartement en de verkoopbaarheid, is een nieuwe keuken zeg maar geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige vintage buffetkast in mijn keuken gezet en de keuken flink opgeleukt, en het is er heerlijk koken hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er van maken wat je kan, onze keuken was ook heel saai, maar met wat leuke spulletjes kan er altijd wat tof's van maken
Zou ik ook kunnen doen, maar dan meer omdat er dingen ontbreken die ik wel graag wil hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet post is ze meteen weggelopen omdat jij wat gezegd hebt?quote:
Het punt is, dat wanneer je je kookpitten tegen een muur hebt, de verspreiding veel minder isquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.
Overigens als je zoveel spetters hebt, vraag ik me toch af hoe ze koken
Maar dat is veel makkelijker schoon te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je ook als die tegen de muur zit, maar dan tegen de achterwand en dergelijke.
Ik spetter eigenlijk nooit zo veel. Niet met koken tenminste.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het punt is, dat wanneer je je kookpitten tegen een muur hebt, de verspreiding veel minder isEn het dus niet overal overheen spettert, wat daar dus wel gebeurt.
Klinkt gaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige vintage buffetkast in mijn keuken gezet en de keuken flink opgeleukt, en het is er heerlijk koken hoor.
Als het de eerste keer was, was het misschien toeval ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Omdat ze niet post is ze meteen weggelopen omdat jij wat gezegd hebt?
Met temperament natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind het gewoon zonde van het geld, keuken is nu 2 jaar oud.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar dan meer omdat er dingen ontbreken die ik wel graag wil hebben.
Het is maar een tip, natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik spetter eigenlijk nooit zo veel. Niet met koken tenminste.
Dan gebruik je die Wok pit en kan je geen pan er naast zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
En ik wil een wok-pit. Zo'n mega. In het midden van het fornuis.
Maar niet in beuken nie.
Ben jij zo'n beest in de keuken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met temperament natuurlijk
Dat dus, je doet het gewoon verkeerd danquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik spetter eigenlijk nooit zo veel. Niet met koken tenminste.
Het zou mij meestal om de apparatuur gaan, zelden een keuken gezien die heeft wat ik wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het gewoon zonde van het geld, keuken is nu 2 jaar oud.
Alle inbouwapparatuur erin.
9 pits. Uiteraard. Ik ben topchef.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan gebruik je die Wok pit en kan je geen pan er naast zettenDie zijn niet zo handig om maar zacht uit te drukken..
Het is al gezegd, maar de aankleding maakt of breekt het. Een leeg huis met vier muren is ook nooit al mooi, dat maak je mooi door het in te richten. Geldt voor een keuken ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt gaafwij hebben veel warme kleuren toegevoegd aan de grijze kastjes. Mooi bank er in, netjes geschilderd. etc.
Jij hebt een typische studentenkeukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt gaafwij hebben veel warme kleuren toegevoegd aan de grijze kastjes. Mooi bank er in, netjes geschilderd. etc.
Wel als die aan de zijkant zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan gebruik je die Wok pit en kan je geen pan er naast zettenDie zijn niet zo handig om maar zacht uit te drukken..
Dan ben jij niet vaak in studentenhuizen geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een typische studentenkeuken
Ja, snap ik, vroeg me gewoon af hoe het komt dat anderen zoveel spetteren. Misschien kook ik gewoon niet goed.quote:
Daar zijn m'n ouders ook achter jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog zo'n voordeel van een kookeilandquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. back ontopic. Neuken in de keuken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. back ontopic. Neuken in de keuken.
Overal tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n beest in de keuken?
Voorzichtig met spetteren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog zo'n voordeel van een kookeiland
Wordt wel lastiger als je er ook je pitten en spoelbak hebt zitten. Die afzuigkap kan je je lelijk aan stotenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog zo'n voordeel van een kookeiland
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben jij niet vaak in studentenhuizen geweestonze keuken is echt heel netjes en luxe in vergelijking met andere studenten keukens.
quote:
Niet zó veel. Maar als er dan wat spettert, spettert het alle kanten opquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, snap ik, vroeg me gewoon af hoe het komt dat anderen zoveel spetteren. Misschien kook ik gewoon niet goed.
Iemand moet het toch doenquote:
Ik vind de keuken van HM echt prima, helemaal als je 't gewoon krijgtquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Sterker nog, ik heb precies zo'n keuken als HM. En een oerlelijke badkamer met zwarte nepmarmer tegels met een gouden randje en een groen blokje.
De vorige eigenaars hadden niet echt smaak
Ik noteer dit even. Voor als ik ooit genoeg bij elkaar heb gespaard voor dat eiland. Als je het doet, moet je het goed doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zó veel. Maar als er dan wat spettert, spettert het alle kanten op
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
Ik heb een keuken uit 1980. Met afwas die er staat sinds 2005. Ik vind het prima..
ideaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
Ik heb een keuken uit 1980. Met afwas die er staat sinds 2005. Ik vind het prima..
Het scheelt weinig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ideaalniet meer geweest sinds 2008?
rrooaaaaarrrrquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, zal het een keer zeggen.
MissB je bent een beest
Misschien krijgt ze wel een voorschot voor benzine voor de auto, van de 'soos', zodat ze naar de ikea kan. Om nieuwe kastjes te kopen. Prio 1.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de keuken van HM echt prima, helemaal als je 't gewoon krijgt
Ik heb het eea gemist, hoezo 'krijgt' ze die keuken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de keuken van HM echt prima, helemaal als je 't gewoon krijgt
Oude keuken was troep ofso, woning wordt gerenoveerd voor ze er in komt, dus krijgt ze een nieuwe keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het eea gemist, hoezo 'krijgt' ze die keuken?
Zit al in het huis toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort tips bij de keukenzaken ook wel krijgt. Zelf vind ik een eiland ook gaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik noteer dit even. Voor als ik ooit genoeg bij elkaar heb gespaard voor dat eiland. Als je het doet, moet je het goed doen.
Ik dacht dat ze er al zat? Ik let nooit goed op he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oude keuken was troep ofso, woning wordt gerenoveerd voor ze er in komt, dus krijgt ze een nieuwe keuken
Dat is wel jammer, toch vind ik een open keuken ook wel leuk. Zeker als je bezoek hebt is het fijn om te kunnen koken zonder weg te zijn. Dat vind ik bij mn ouders zo'n jammer, daar is de keuken helemaal apartquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel een voorschot voor benzine voor de auto, van de 'soos', zodat ze naar de ikea kan. Om nieuwe kastjes te kopen. Prio 1.
Het huis wordt opgeknapt door de woningbouw, dus nieuwe keuken, ramen, verf e.d.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel handig. Als ik niet zo'n kleine, pauperige keuken zou hebben zou ik vast wel vaker koken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort tips bij de keukenzaken ook wel krijgt. Zelf vind ik een eiland ook gaafMaar dan niet met kookpitten, maar met een tafelblad zeg maar voor het bereiden van 't eten
Je kan bij de woningbouw de grootonderhouds planning opvragen, kan je zien wanneer ze de keukens gaan doen in jouw blokquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou willen dat ik een nieuwe keuken had gekregen toen ik hier in kwam.
Hier een open keuken en dat is idd fijn, zeker met bezoek maar ook met kind etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, toch vind ik een open keuken ook wel leuk. Zeker als je bezoek hebt is het fijn om te kunnen koken zonder weg te zijn. Dat vind ik bij mn ouders zo'n jammer, daar is de keuken helemaal apart
Geloof je t zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel handig. Als ik niet zo'n kleine, pauperige keuken zou hebben zou ik vast wel vaker koken.
Is elke keer zo. Ze trekt het niet. Maar dat heb je vaker met mensen die een groepje om zich heen verzamelen die haar zielig vinden en alles voor haar doen. Dan hoor je nooit een kritische noot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:
Je hebt wel een puntje gezien HM opeens niet meer post, krea
Wij hebben een 'woonkeuken'quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, toch vind ik een open keuken ook wel leuk. Zeker als je bezoek hebt is het fijn om te kunnen koken zonder weg te zijn. Dat vind ik bij mn ouders zo'n jammer, daar is de keuken helemaal apart
Het is wel handig om niet de afwas steeds te hoeven doen als je in een luie bui bent en bezoek krijgt. Gewoon de deur dichttrekken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan bij de woningbouw de grootonderhouds planning opvragen, kan je zien wanneer ze de keukens gaan doen in jouw blok
Foei, je moet alles wel goed bijhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er al zat? Ik let nooit goed op he.
Oh, heeft ze mazzel mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het huis wordt opgeknapt door de woningbouw, dus nieuwe keuken, ramen, verf e.d.
Als ik jou was, zou ik dat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk eens het hele huis moeten doorlopen, volgens mij zijn er een heleboel dingen die zij zouden moeten opknappen.
Dat is ook de reden dat ik liever een dichte keuken zou hebben. Al heeft brox een vaatwasser en dan maakt het niet meer zoveel uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel handig om niet de afwas steeds te hoeven doen als je in een luie bui bent en bezoek krijgt. Gewoon de deur dichttrekken.
Ik vind het wel apart dat jullie eetgedeelte echt mega-krap is en dat de uitbouw bij de woonkamer is getrokken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een 'woonkeuken'Ik denk dat ik dat later ook wil, als dat mogelijk is.
Absoluut. Dus het kwam een beetje 'ondankbaar' over dat de keukenkastjes niet zijn zoals ze wil.quote:
Echt doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk eens het hele huis moeten doorlopen, volgens mij zijn er een heleboel dingen die zij zouden moeten opknappen.
Ik stapel de afwas nu ook al opquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel handig om niet de afwas steeds te hoeven doen als je in een luie bui bent en bezoek krijgt. Gewoon de deur dichttrekken.
Oh ja, vaatwasser. Dat stond er nog op mn verlanglijstje. Maar dan moeten er ook weer leidingen worden aangelegd enzo. Pfff, gedoe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik liever een dichte keuken zou hebben. Al heeft brox een vaatwasser en dan maakt het niet meer zoveel uit
Ze heeft de klusjesmannen op klompen boos gekregen met haar opmerking over de keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Dus het kwam een beetje 'ondankbaar' over dat de keukenkastjes niet zijn zoals ze wil.
och, ik kreeg een PM van haar toen ik wat kritisch zei en toen ging ze wel een beetje het gesprek aan. Maar inderdaad wel een beetje het zieligheidssyndroomquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is elke keer zo. Ze trekt het niet. Maar dat heb je vaker met mensen die een groepje om zich heen verzamelen die haar zielig vinden en alles voor haar doen. Dan hoor je nooit een kritische noot.
Ga verhuizen man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, vaatwasser. Dat stond er nog op mn verlanglijstje. Maar dan moeten er ook weer leidingen worden aangelegd enzo. Pfff, gedoe.
Klopt, dat vind ik zelf ook wel apart. Maar pa en ma wilden graag een veranda aan de keuken en de woonkamer. En toen die uitbouw geplaatst werd, stond die buffetkast (of hoe het ook heet) er niet en dat scheelt dik 80 cm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat jullie eetgedeelte echt mega-krap is en dat de uitbouw bij de woonkamer is getrokken.
Ik heb een paar keer in de week mensen te eten, dan kook ik behoorlijk uitgebreid maar vaak heb ik daarna geen zin meer om nog af te wassen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stapel de afwas nu ook al opmaar dat is vooral omdat het zo weinig is per keer. Mn avond eten was ik wel altijd meteen alles van af
quote:
Leidingen? Je kunt gewoon bv je wasmachine koppelen met een t stuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, vaatwasser. Dat stond er nog op mn verlanglijstje. Maar dan moeten er ook weer leidingen worden aangelegd enzo. Pfff, gedoe.
De vorige bewoners hebben het huis in niet zo'n nette staat achter gelaten. Keuken was ranzig en half kapot enz. Vandaar krijg ik een nieuwe keuken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft de klusjesmannen op klompen boos gekregen met haar opmerking over de keuken
Maar het scheelt al de helft als je dingen kan op laten knappen door de woningbouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
is pure laksheid van me.. Vind het zo jammer dat ik geen geld heb om de boel in een nieuw verfje te zetten, zou zoveel schelen
Dan helpen mn gasten meestal ff mee met afwassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in de week mensen te eten, dan kook ik behoorlijk uitgebreid maar vaak heb ik daarna geen zin meer om nog af te wassen.
Hihiquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Goed he van mij![]()
Hij zei dat ik een mooie keuken kreeg, dus ik vroeg of ze deze kastjes weer mee terug namen.
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige bewoners hebben het huis in niet zo'n nette staat achter gelaten. Keuken was ranzig en half kapot enz. Vandaar krijg ik een nieuwe keuken.
Nogmaals ik ben BLIJ met de keuken, ik mag de kleur toch gewoon niet mooi vinden?
En nee ik zit er nog niet want verschillende redenen.
Maak maar eens een lijstje, dan komt dat schilderen daarna ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
is pure laksheid van me.. Vind het zo jammer dat ik geen geld heb om de boel in een nieuw verfje te zetten, zou zoveel schelen
Laat de bloeddruk hier ook wel wat stijgen ja. Je hoeft echt niet overal dankbaar voor te zijn, maar zeiken over een gratis keuken is wel sadness royale.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.
Zalmroze en mintgroen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.
Nee ik vind krea gewoon een enorme lul en negeer hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
och, ik kreeg een PM van haar toen ik wat kritisch zei en toen ging ze wel een beetje het gesprek aan. Maar inderdaad wel een beetje het zieligheidssyndroom
Ben je niet, maar lijk je jezelf wel te vindenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vind krea gewoon een enorme lul en negeer hem![]()
Verder zal het me mn reet roesten wat er hier wordt gedacht van/over me. Ik weet hoe het zit en zielig ben ik niet.
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?quote:
Maffe doosquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Goed he van mij![]()
Hij zei dat ik een mooie keuken kreeg, dus ik vroeg of ze deze kastjes weer mee terug namen.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?Maar weet je hoe blij ik was met mijn huisje?
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom, wel apart trouwens, als t huur was, is mij altijd geleerd dat muren wit opgeleverd moeten worden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?Maar weet je hoe blij ik was met mijn huisje?
De vorige bewoners van het huis van m'n ouders hadden de keukenkastjes lichtroze en lichtblauw geschilderdquote:
Ja je bent een ondankbare tokkie. En je doet zielig, as usual. Met je supportgroepje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet hoe het zit en zielig ben ik niet.
Aiquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige bewoners van het huis van m'n ouders hadden de keukenkastjes lichtroze en lichtblauw geschilderdZie je op sommige plekken nog terug
En jij bent een cynische zure klootzak, what's your point?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja je bent een ondankbare tokkie. En je doet zielig, as usual. Met je supportgroepje.
Maar wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.
Feit is wel dat dit sowieso 1000x beter is dan wat er in zat. Ik ben er dan ook heel blij mee, maar om nou te zeggen goh wat een prachtige keuken. Nee.
Nah ik baalde gewoon gigantisch van de situatie en het feit dat het zo uitzichtloos leek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je niet, maar lijk je jezelf wel te vinden
En jij hebt ook genoeg issuesquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja je bent een ondankbare tokkie. En je doet zielig, as usual. Met je supportgroepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |