Hij was zelfs gratiz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Jezus hup, niet zo zeiken over die keuken! Je hebt die van mij gezien?
Niks mis met paars.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Je woonkamer paars verven, maar een probleem hebben met beuken
Nieteens gootjes ontstoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
[..]
Nee hij komt het balkon in de verf zetten![]()
Nee daar komt de timmerman voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens gootjes ontstoppen?
Ja dat klopt, je ziet maar wat je er mee doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgen
Dat zou ook niet echt Hollands zijn hequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Goeie Timmermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar komt de timmerman voor
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.quote:
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou ook niet echt Hollands zijn he
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
Je moet een gegeven keuken niet in de afvoer kijken Hups
Ik vind 't een tof keukentje
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzakquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ga posten verdwijnt ze meestal omdat ik een klootzak ben, omdat ik een mening heb. Dat scheelt.
Jouw pé-nis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die je niet associeert met paarden?
Maar je haalt hem wel aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb dat spreekwoord niet verzonnen
Stern but fair.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent ook een klootzak
Ik kon geen beter spreekwoord bedenken en niet zo zeuren jijquote:
Ze lijkt wel een vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
Eindelijk een "eigen" keuken hebben en dan de kleur niet mooi vinden
Maar dat mag je ook niet zeggen want je kent het verhaal erachter niet en dat is heul zielig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè. Bij de hele wereld het handje ophouden en dan maar klagen dat het niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |