Het zou mij niet verbazen, jij viespeukquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof ik er zo om bekend sta tegen MissB aan te moeten zwaffelen.
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen, jij viespeuk
Heel lief en onschuldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Sting leef je vandaag in een droomwereld?
Onschuldig, de singles_!
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
Jawel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
it takes onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
It takes one to know one
En terecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden he
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!quote:
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zeker
Ik vind gewoon dat jullie er openlijk voor uit moeten komen dat jullie de trotse bezitters van een dirty mind zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?
Dat is het probleem bij ons mannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij ons mannen.
Geen solidariteit.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
Ah, jij hebt ervaring met vrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
As someone once said, it takes one to know onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Lekker hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?quote:
It wasn't mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
As someone once said, it takes one to know one
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?
Zo van als niemand het doet dan ik zelf maar?
Helemaal waar!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
hoe noem je mijquote:
quote:
Niet te vaak hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
Ik rook heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat je vanaf nu zo heet.
Dat doet ook helemaal niet ter zake.quote:
quote:
Jawelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doet ook helemaal niet ter zake.
Ik durf dat welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |