Het zou mij niet verbazen, jij viespeukquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof ik er zo om bekend sta tegen MissB aan te moeten zwaffelen.
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen, jij viespeuk
Heel lief en onschuldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Sting leef je vandaag in een droomwereld?
Onschuldig, de singles_!
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
Jawel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik vrijwel altijd doorheb wanneer jij weer eens dubbelzinnig bezig bent, maakt dat mij nog geen viespeuk he
it takes onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
It takes one to know one
En terecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het feit dat je een man bent is voor missB en veel andere vrouwen al genoeg om je een viespeuk te vinden he
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!quote:
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat we jou heel slecht kennen zeker
Ik vind gewoon dat jullie er openlijk voor uit moeten komen dat jullie de trotse bezitters van een dirty mind zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, aan wiens kant sta jij nou?
Dat is het probleem bij ons mannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zelfs jullie eigen aanhang zegt het!
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij ons mannen.
Geen solidariteit.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat probleem heb je bij vrouwen totaal niet
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
Ah, jij hebt ervaring met vrouwenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd solidair. Vooral als er liefde in het spel is. En een man. Roddelen is niet jullie ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
As someone once said, it takes one to know onequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er van uit dat ik dingen dubbelzinnig bedoel, dat zegt meer over jou dan over mij
Lekker hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: Geen wijf, geen gezeik
3FM
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?quote:
It wasn't mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
As someone once said, it takes one to know one
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zwaai je vaker naar jezelf?
Zo van als niemand het doet dan ik zelf maar?
Helemaal waar!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
hoe noem je mijquote:
quote:
Niet te vaak hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ja, ik had het al gezien. En soms moet je gewoon even lief zijn tegen jezelf.
Ik rook heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat je vanaf nu zo heet.
Dat doet ook helemaal niet ter zake.quote:
quote:
Jawelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doet ook helemaal niet ter zake.
Ik durf dat welquote:
quote:
quote:
Ligt er aan waarquote:
Je weet voldoende om het niet te willen lijkt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
I don't, I don't know where you've been
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
De mist trekt op, mn uitzicht komt terug![]()
Ooh en t moet warm worden vandaag en vanavond, moet naar de Uithof fietsen vanavond
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?quote:
Angstig was ik sowieso al niet hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, je wordt al minder angstig
Ik ga je gewoon prikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat jij hier een stem in hebt?
Ik moest verdomme krabben vanochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Tuurlijk jongquote:
nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens het nieuws is het mist 's ochtends en de rest van de dag zonnig
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoeldequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Angstig was ik sowieso al niet hoor.
Jeuk van de werkmannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Nouhou *stampvoet*quote:
DE oplossing: geen auto, niet krabbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest verdomme krabben vanochtend
Dat denk ik nog steeds bij alles wat jij zegt hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien niet, maar een paar weken geleden dacht je meteen dat ik iets ranzigs bedoelde
Je denkt dat t over dr auto gaat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DE oplossing: geen auto, niet krabben
Werken in Meppelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
alles goed? wat ben je aan tdoen?
Kijk, een heb ik er al gebrokenquote:
En dan word ik de ransaap genoemd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je denkt dat t over dr auto gaat?
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicekrijg ik t tenminste niet zo stervends koud.
Ja he, vrouwenquote:
hmm ja, zit wat in, hoef ook pas om 9u die kant opquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen, beketent een zonnetje in de winter meestal dat het een stuk kouder is dan als het bewolkt is
Ja, ben een compleet wrak nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een heb ik er al gebroken
In wat voor tijdzone leef jij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm ja, zit wat in, hoef ook pas om 9u die kant op
Die zijn boos op mij omdat ik de keuken lelijk vindquote:
De hoevelheeid hooi past niet bij de rest van je interieur?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn boos op mij omdat ik de keuken lelijk vind
Nou, als hij naar de Uithof moet fietsen, ga ik er voor het gemak vanuit dat hij niet in de UK zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de mijne misschien? Hier is het 2 voor 9
dezelfde als jij als t goed is, ik ga over 11uur dusquote:
Gelukkig heb ik nog geen interieurquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
De hoevelheeid hooi past niet bij de rest van je interieur?
Ooh. Maar dan is het sowieso niet meer zonnig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dezelfde als jij als t goed is, ik ga over 11uur dus
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ben een compleet wrak nu.
Slaap er zelfs niet meer van
klopt, maar ik heb de hoop dat als t overdag mooi weer is, dat vanavond ook niet zo koud is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh. Maar dan is het sowieso niet meer zonnig.
Dan worden t pas écht nachtmerriesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende stap is dat ik in je nachtmerries ga zitten...
En al helemaal niet in 2 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als hij naar de Uithof moet fietsen, ga ik er voor het gemak vanuit dat hij niet in de UK zit
Ik droom alleen over jou als ik over orgies droom... vreemd genoeg zijn dat geen nachtmerries...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga om 9u van huis, dus dat had nog wel gekundquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En al helemaal niet in 2 minuten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik droom alleen over jou als ik over orgies droom... vreemd genoeg zijn dat geen nachtmerries...
Daarom durf ik ook niet meer te gaan slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voodooquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oj, zo'n pijn in mijn onderrug, maar waar van?
Sorry, zal je niet meer zo hard swaffelen in je slaapquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ah, je "onderrug". Dat kennen wequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, wanneer heb ik daar toestemming voor gegeven?
quote:
Ze heeft zeker te vaak Inception gekekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |