De vorige bewoners hebben het huis in niet zo'n nette staat achter gelaten. Keuken was ranzig en half kapot enz. Vandaar krijg ik een nieuwe keuken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het eea gemist, hoezo 'krijgt' ze die keuken?
Huh?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft de klusjesmannen op klompen boos gekregen met haar opmerking over de keuken
Maar het scheelt al de helft als je dingen kan op laten knappen door de woningbouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
is pure laksheid van me.. Vind het zo jammer dat ik geen geld heb om de boel in een nieuw verfje te zetten, zou zoveel schelen
Dan helpen mn gasten meestal ff mee met afwassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in de week mensen te eten, dan kook ik behoorlijk uitgebreid maar vaak heb ik daarna geen zin meer om nog af te wassen.
Hihiquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Goed he van mij![]()
Hij zei dat ik een mooie keuken kreeg, dus ik vroeg of ze deze kastjes weer mee terug namen.
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige bewoners hebben het huis in niet zo'n nette staat achter gelaten. Keuken was ranzig en half kapot enz. Vandaar krijg ik een nieuwe keuken.
Nogmaals ik ben BLIJ met de keuken, ik mag de kleur toch gewoon niet mooi vinden?
En nee ik zit er nog niet want verschillende redenen.
Maak maar eens een lijstje, dan komt dat schilderen daarna ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
is pure laksheid van me.. Vind het zo jammer dat ik geen geld heb om de boel in een nieuw verfje te zetten, zou zoveel schelen
Laat de bloeddruk hier ook wel wat stijgen ja. Je hoeft echt niet overal dankbaar voor te zijn, maar zeiken over een gratis keuken is wel sadness royale.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.
Zalmroze en mintgroen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd dat je je handjes dicht mag knijpen bij alles wat je kennelijk krijgt. In geen van mijn huizen werd er door een ander geschilderd etc. - mijn vorige huis was uitgewoond en zalmroze met mintgroene kozijnen voor ik er introk. Dan gelijk zeuren over een kleurtje dat je niet bevalt vind ik wat aanmatigend.
Nee ik vind krea gewoon een enorme lul en negeer hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
och, ik kreeg een PM van haar toen ik wat kritisch zei en toen ging ze wel een beetje het gesprek aan. Maar inderdaad wel een beetje het zieligheidssyndroom
Ben je niet, maar lijk je jezelf wel te vindenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vind krea gewoon een enorme lul en negeer hem![]()
Verder zal het me mn reet roesten wat er hier wordt gedacht van/over me. Ik weet hoe het zit en zielig ben ik niet.
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?quote:
Maffe doosquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Goed he van mij![]()
Hij zei dat ik een mooie keuken kreeg, dus ik vroeg of ze deze kastjes weer mee terug namen.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?Maar weet je hoe blij ik was met mijn huisje?
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarom, wel apart trouwens, als t huur was, is mij altijd geleerd dat muren wit opgeleverd moeten worden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, oerlelijk. Weet je hoeveel moeite het heeft gekost om het toonbaar te krijgen?Maar weet je hoe blij ik was met mijn huisje?
De vorige bewoners van het huis van m'n ouders hadden de keukenkastjes lichtroze en lichtblauw geschilderdquote:
Ja je bent een ondankbare tokkie. En je doet zielig, as usual. Met je supportgroepje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet hoe het zit en zielig ben ik niet.
Aiquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige bewoners van het huis van m'n ouders hadden de keukenkastjes lichtroze en lichtblauw geschilderdZie je op sommige plekken nog terug
En jij bent een cynische zure klootzak, what's your point?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja je bent een ondankbare tokkie. En je doet zielig, as usual. Met je supportgroepje.
Maar wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.
Feit is wel dat dit sowieso 1000x beter is dan wat er in zat. Ik ben er dan ook heel blij mee, maar om nou te zeggen goh wat een prachtige keuken. Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |