Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan liegen dan. Sorry ik ben gewoon geen fan van beuken, volgens mij mag ik die mening hebben en als ze dan vragen of ik het mooi vind mag ik dat ook zeggen.
Feit is wel dat dit sowieso 1000x beter is dan wat er in zat. Ik ben er dan ook heel blij mee, maar om nou te zeggen goh wat een prachtige keuken. Nee.
De andere bewoners hadden de keukenkastjes knalgeel laten overspuiten. M'n ouders gelijk: 'O, dat veranderen we gelijk!' Goed, tien jaar later is het nog steeds geel.quote:
Zeg je dat nu omdat je echt meent, of omdat je punten wil scoren bij Samzz om in haar broekje te komen? Dat vind ik altijd moeilijk inschatten bij jou. En ik ben niet zuur. Wel terecht cynisch. En realist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
En jij bent een cynische zure klootzak, what's your point?
En jij denkt dat expres doet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.
quote:
Niet echt. Ik ben gelukkig, geestelijk en financieel rijk. Ik heb gewoon alles wat mijn hartje begeert.quote:
Knalgeel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere bewoners hadden de keukenkastjes knalgeel laten overspuiten. M'n ouders gelijk: 'O, dat veranderen we gelijk!' Goed, tien jaar later is het nog steeds geel.
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, wel apart trouwens, als t huur was, is mij altijd geleerd dat muren wit opgeleverd moeten worden?
Niet als die ex je maanden lang van onderdak en geld voorziet, terwijl hij dat niet hoeft. Dan ben je echt heel ondankbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik baalde gewoon gigantisch van de situatie en het feit dat het zo uitzichtloos leek.
Maar ik heb allang gemerkt dat bitchen over je ex hier niet mag
En dat dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met alles wat je krijgt, je hebt nergens zelf voor gewerkt.
Tintje donkerder dan knalgeel, maar het heeft wel wat eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knalgeel?
Al hebben mij pa en ma ook gele kastjes... Zachtgeel. Zou ook mijn keuze niet zijn.
Laatst nog een vriendin geholpen met het verwijderen van oud behang. Kwamen vier lagen bloemetjesbehang en van dat jaren 70-behang tevoorschijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzo
Oh, okequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
@Samzz: er werd ook nog doodleuk verteld dat er gekozen kon worden uit wit, ahorn, beuken en nog iets. Alleen waren ze even vergeten om aan mij te vragen wat ik zou willen![]()
Geeft verder niet hoor
Ik heb ook nooit beweert dat ik daar niet dankbaar voor was. Gaf hem niet het recht mij als voetveeg te gebruiken, iets wat hij regelmatig wel deed!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als die ex je maanden lang van onderdak en geld voorziet, terwijl hij dat niet hoeft. Dan ben je echt heel ondankbaar.
[..]
En dat dus.
Ik meen het echt. Ik hoop dat je een keertje stopt met het spelen van die eeuwige rol van 'verzuurde oldbie', it's getting very old.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat je echt meent, of omdat je punten wil scoren bij Samzz om in haar broekje te komen? Dat vind ik altijd moeilijk inschatten bij jou. En ik ben niet zuur. Wel terecht cynisch. En realist.
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeNou ja, dat is dan misschien wat lullig. Maar het is een nette keuken en hij is voor jou voor zolang je daar woont.
Mijn muren waren beige.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
Geel is een kleur die wat mij betreft verboden mag worden. Ik kan er niet mee omgaan.
Het kan wat hebben ja, ligt een beetje aan de keuken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tintje donkerder dan knalgeel, maar het heeft wel wat eigenlijkZe wisten ook niet welke kleur ze dan wel wilden.
Bij mij in de winkel hadden ze het plafond zwart gemaakt, hufters.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hier zat ook overal lelijk oud behang met 'vrolijke' behangrandjes enzo
Muren en aanrechtblad zijn wit, dus het is niet zo hysterisch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wat hebben ja, ligt een beetje aan de keuken denk ik
Serieus, keuze hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
@Samzz: er werd ook nog doodleuk verteld dat er gekozen kon worden uit wit, ahorn, beuken en nog iets. Alleen waren ze even vergeten om aan mij te vragen wat ik zou willen![]()
Geeft verder niet hoor
Ik geloof het niet. En ik 'speel' niets. Zo post ik op fok en als je dat niet bevalt dan tief je maar op. Elke 3 minuten zegegn dat ik een cynische klootzak ben, verveelt net zo hard.quote:
Ja, dat is wel prettig dan. Je zal maar een paars blad hebben of zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muren en aanrechtblad zijn wit, dus het is niet zo hysterisch.
Groenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel prettig dan. Je zal maar een paars blad hebben of zo
Dat sowieso, maar in de OP stop ik af en toe een grapje, die is er uit gehaaldquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Moeten mijn boobies weer even terug?
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, keuze hebbenze hadden ook rustig de oude keuken kunnen laten zitten. Of je in een krot met overal rot en schimmel kunnen drukken. Heel eerlijk had je daar meer gepast dan in een volledig opgeknapte woning
Peu, doe eens normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, keuze hebbenze hadden ook rustig de oude keuken kunnen laten zitten. Of je in een krot met overal rot en schimmel kunnen drukken. Heel eerlijk had je daar meer gepast dan in een volledig opgeknapte woning
Kan ik me goed voorstellen, het past natuurlijk ook totaal niet bij je imago om je ook maar iets aan te trekken van andere mensenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. En ik 'speel' niets. Zo post ik op fok en als je dat niet bevalt dan tief je maar op. Elke 3 minuten zegegn dat ik een cynische klootzak ben, verveelt net zo hard.
Het is niet JOUW keuken, je huurt het. Het is misschien niet netjes, maar niet aan jou.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..
Maar er dan vervolgens over gaan zeiken is wel vrij kansloos. Met name omdat alles gratis is en er nooit 1 minuut voor is gewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er keuze opties zijn, dan wil ik ze ook weten en zelf kunnen kiezen.. Dat ze het gewoon "vergeten" te vragen is dan niet netjes..
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak inquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij in de winkel hadden ze het plafond zwart gemaakt, hufters.
Pas na 4 keer was het echt wit.
Heeft me een godsvermogen aan lak en verf gekost.
De alleenstaande moeders die ik ken hebben wel alles zelf verzorgd anders, die werken gewoon en hebben ook hun huis zelf geregeld. Dus ja, ik denk wel dat het een keuze is om je of door je ex of door de soos te laten onderhouden en dan vervolgens te zeiken over de hand die je voedt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij denkt dat expres doet?
Darkroomquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak in
Nee een kapsalonquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, toch heeft dat wel weer wat, met mooie RVS ruwbouw zichtbaar, zat zeker een "stoere" kleding zaak in
Nah, ik maakte de fout eens een ander topic over dr door te lezen. Beetje lopen janken over wat ze krijgt, dat t lang duurt, etc, etc. Terwijl ze al maanden terug hier had kunnen zijn, als ze zelf maar eens een keer wat deed. Ze is te lam om bij tehouden wie, haar welke spullen heeft beloofd en waar t vandaan moet komen. Hoe GVD moeilijk is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peu, doe eens normaal.
De woningbouw is volgens mij gewoon verplicht woningen op een bepaalde manier op te knappen, dus dat gebeurt gewoon.
Hou ja van beuken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor soos en mag ik ook?
Het is inderdaad wel veel leuker om alleen maar ja-knikkers te hebben. Daar krijg je discussies van op het niveau 'hoe is het' en 'goedemorgen'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef STING het volgende:
Kan ik me goed voorstellen, het past natuurlijk ook totaal niet bij je imago om je ook maar iets aan te trekken van andere mensen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
De alleenstaande moeders die ik ken hebben wel alles zelf verzorgd anders, die werken gewoon en hebben ook hun huis zelf geregeld. Dus ja, ik denk wel dat het een keuze is om je of door je ex of door de soos te laten onderhouden en dan vervolgens te zeiken over de hand die je voedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |