Hij gebruikte het altijd als scheldwoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de groep nog niet zo lang. Maar ze maken wel zalige muziek.
Naïviteit is hier vrij populair.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Net als sting niet voor de grap krea een klootzak noemt overigens, nogal naief omdat te denken.
Gebrek aan ervaring is niet hetzelfde hequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Naïviteit is hier vrij populair.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gebrek aan ervaring is niet hetzelfde he
Hardlopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb wel zin om een rondje te lopen buiten, maar weet niemand die mee zou willen en kunnen
Nee, gewoon ff lekker van de zon genieten, door t park ofso.quote:
Dan ga je gewoon, misschien kom je nog iemand tegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff lekker van de zon genieten, door t park ofso.
Niet in deze buurt, soms is een hond wel handig, dan kom je er tenminste zeker een paar keer per dag uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon, misschien kom je nog iemand tegen
Lieverd, ofso en ofzo zijn beide geen Nederlands woord, dus is hoe dan ook fout. Ofso is lekker mijn ding en zal ik blijven doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is een running gag toch hè?
Straks ga je bier nog smerig vindenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken zou ik mezelf verwennen met een biertje na zulke klusjes.. Maar ja
Dus nu maar een stukkie chocolade en wat koude cola..
Ik weet wat jij als eerste doet nadat je bent gestopt met borstvoedingquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken zou ik mezelf verwennen met een biertje na zulke klusjes.. Maar ja
Dus nu maar een stukkie chocolade en wat koude cola..
Daar moet heel wat voor gebeuren hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ga je bier nog smerig vinden
Na de geboorte. Ik weet dat het niet mag tijdens borstvoeding maaruh... ik vind werpen een hele prestatie en mag ik mezelf best een biertje gunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat jij als eerste doet nadat je bent gestopt met borstvoeding
Straks ben je mama en drink je alleen maar nog sherryquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet heel wat voor gebeuren hoor!
Eentje zal vast geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Na de geboorte. Ik weet dat het niet mag tijdens borstvoeding maaruh... ik vind werpen een hele prestatie en mag ik mezelf best een biertje gunnen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ben je mama en drink je alleen maar nog sherry
En dan kan ze vast wennen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eentje zal vast geen kwaad kunnen.
Groot gelijkquote:
Nee want in de meeste kroegen word alweer gerookt hier. Dat doe ik dr niet aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gewoon meteen mee nemen naar de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |