Ik zou er meteen even een belletje achteraan gooien, je wacht er immers toch op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
Dokter heeft niet gebeld. Hoe laat mag ik bellen om te zeiken? Ben bang dat ze ons vergeten is.
Jodenhaat is van alle tijden en van alle bevolkingsgroepen. Hadden ze de Heer/profeet maar niet aan het kruis moeten knopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ik las trouwens gisteren wel een interessant artikel over groeiend antisemitisme onder Marokkanen.
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloofquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jodenhaat is van alle tijden en van alle bevolkingsgroepen. Hadden ze de Heer/profeet maar niet aan het kruis moeten knopen
Overigens, serieus gezien heb ik geen hekel aan Joden, maar Zionisten verafschuw ik.
Pas maar op, is hier sinds kort een meldingsplicht in het topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar mijn zoon, sorry ik heb je post gemist.
Moet je specifiek om vragen volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of ze bij hi aan vervangende toestellen doen? moet my preciousopsturen voor reparatie maar kom er net achter dat mn oude telefoon dood is
Zolang ze me er niet mee lastigvallen geloven ze maar wat ze willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloof
hmm dan ga ik dat maar doen zo, ze zullen er niet heel enthousiast door worden vrees ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je specifiek om vragen volgens mij.
Ik meld niks meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op, is hier sinds kort een meldingsplicht in het topic.
Daarom haat ik ook Zionisten. Dat is niet omdat Zionisten Joden zijn, maar hoe ze zich gedragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het sneu iemand te haten om zijn geloof
quote:
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een overhemd genoeg gekrompen zodat ik de mouwen niet meer om hoef te slaan
Krimpen kan niet op 30oquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar koop jij je overhemden dat ze nog krimpen
Ik doelde op je verschrikkelijke fout. Waar ik niet over zou vallen ware het niet dat jij twee dagen geleden iemand anders op zijn fouten wees. Ik sta altijd klaar om je terecht te wijzen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I come and go as I please, ha!
Dat sowieso, ook liever een kort programma, slijt het minderquote:
Dit komt echt sneu over, dat weet je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een overhemd genoeg gekrompen zodat ik de mouwen niet meer om hoef te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |