Via 't raam naar benedenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, wel wat nieuwer. Weegt 50 kiloEn mijn kamer is op zolder.
Mooie dag was dat. En hij moet ook ooit weer naar beneden.
Volgens wetenschappers welquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelukkiger ben dan Huppel, is dat meetbaar?
Ergens in Fokkers helpen Fokkers volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, welk topic is dat? Vooralsnog kan je wel een beetje normaal doen, toch?
Geen idee, maar als ik m'n geld er op in moest zetten, zou t allemaal naar jou gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelukkiger ben dan Huppel, is dat meetbaar?
Oh, dat topic. Die heb ik een pagina gelezen en toen had ik er wel genoeg vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in Fokkers helpen Fokkers volgens mij.
En ik doe heel normaal, ik scheld dr niet eens uitgeef mijn mening of feiten en onderbouw deze. En dan hou ik me nog in ook.
Allemaal? Voor mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik m'n geld er op in moest zetten, zou t allemaal naar jou gaan
Ik 'ziek' niet. Ik zeg wat ik denk. Als dat niet in een straatje past, post ik het toch. Ik ga niet via PM allerlei mensen lopen stoken en achter de rug om roddelen. Ik vertel het gewoon hier. Als dat 'zieken' is, ja dan ben ik schuldig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef STING het volgende:
Mensen die er een gewoonte van maken om regelmatig op andere mensen te lopen zieken, doen dat vooral ter afleiding of uit onzekerheid. Veel plezier daar verder mee.
Op je in zetten he, niet weggevenquote:
Verdomd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op je in zetten he, niet weggeven
Ik vind t wel lekkere werk muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
He-le-maal los op zweeftevenmuziek.
Ik las zweeft-even-muziek. Dat staat er niet he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
He-le-maal los op zweeftevenmuziek.
quote:
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel lekkere werk muziek
Dat dus, heb ook al eerder gezegd dat ik het knap vind hoe ze dat allemaal doet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.
Zijn die dingen toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik m een schop met mijn Birkenstocks geven?
quote:
Dank je. Ik red het ook prima alleen, dus zeiken zou niet op zn plek zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
L-E, jij wekt iig de indruk dat je goed voor jezelf en je kind kan zorgen en zeikt niet over wat je allemaal niet krijgt.
En dat het niet 24 uur over kinderen hoeft te gaan. En dat je zelfstandig kunt zijn. En dat je geen zeikwijf wordt als je kinderen hebt. En dat het niet nodig is om altijd maar te schermen met 'ja maar ik heb een kind, dus..' oneliners. En dat moeders ook hete wijve kunne zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik m een schop met mijn Birkenstocks geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |